دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا تا به حال با موقعیتی برخورد کرده اید که به طور تصادفی عکس ها یا فیلم ها را از روی کارت SD بازنویسی شده حذف کرده باشید؟ خب، این یک مسئله بسیار رایج است که افراد در زندگی روزمره با آن مواجه می شوند.

2 روش بازیابی عکس‌ها و ویدیوهای گمشده از روی کارت SD بازنویسی شده

اگر شما هم قربانی شده اید، نگران نباشید، من اینجا هستم تا به هر نحوی که می توانم به شما کمک کنم. از دست دادن اطلاعات از کارت SD به دلایل زیادی مانند خراب شدن کارت SD، آلوده شدن کارت SD توسط ویروس، حذف تصادفی تصاویر یا فیلم ها از کارت SD، فرمت کردن کارت حافظه یا کارت SD و غیره رخ می دهد. پس از از دست دادن فایل های رسانه ای از کارت SD، این اتفاق می افتد که داده های جدید را در آن ذخیره می کنید و داده های قبلی بازنویسی می شوند. اما، نگران نباشید، اکنون می توانید به راحتی داده های کارت SD رونویسی شده را بازیابی کنید.

روش شماره 1: از عملکرد “نسخه های قبلی” ویندوز برای بازیابی اطلاعات استفاده کنید

اگر می‌خواهید بدانید چگونه فایل‌های رونویسی شده روی کارت SD را بازیابی کنید، می‌توانید ویژگی به نام «نسخه قبلی» را که قبلاً با ویندوز برای بازیابی کارت SD ارائه می‌شد، امتحان کنید. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا داده های کارت SD را که به طور تصادفی حذف، فرمت یا بازنویسی شده اند را با گزینه سابقه فایل پشتیبان و نقطه بازیابی بازیابی کنند.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش بازیابی ویدئو پاک شده از دوربین دیجیتال

مرحله 1: ابتدا باید به پوشه ای که فایل های رسانه ای از دست رفته بازیابی شده اند بروید.

مرحله 2: اکنون باید روی قسمت خالی پوشه کلیک راست کرده و سپس “Properties” را در آنجا انتخاب کنید.

مرحله 3: در مرحله بعد، باید به تب “نسخه های قبلی” بروید و در آنجا باید آخرین نسخه را از اینجا انتخاب کنید، روی گزینه “Restore” کلیک کنید. اکنون باید فایل جایگزین یا حذف شده را برای تکمیل عملیات ذخیره فایل اصلی ذخیره کنید.

روش شماره 2: بازیابی فایل کارت SD با استفاده از ابزار بازیابی کارت SD

به دنبال راه حلی هستید تا بدانید چگونه عکس ها و فایل های ویدئویی رونویسی شده را از کارت SD بازیابی کنید؟ این وضعیت بسیار رایج است زیرا بسیاری از کاربران یک بار در زندگی خود با چنین مشکلی مواجه شده اند. به طور کلی، داده های دیجیتال مانند تصاویر، فایل های صوتی و فیلم ها با داده های جدید اضافه شده توسط کاربران رونویسی می شوند و پس از آن داده ها غیر قابل دسترس می شوند.

در چنین شرایطی، شانس بازیابی عکس ها و فیلم ها از کارت بسیار کمتر می شود. اما همچنان، می‌توانید نرم‌افزار بازیابی کارت SD را برای Windows/Mac امتحان کنید که کاملاً برای بازیابی فایل‌های رسانه‌ای از دست رفته، غیرقابل دسترس، گمشده، خراب مانند عکس‌ها، ویدیوها و فایل‌های صوتی از دستگاه‌های ذخیره‌سازی رسانه رونویسی شده مانند کارت‌های حافظه، درایوهای فلش USB، طراحی شده است. هارد اکسترنال و غیره

  • بازگردانی بازنویسی شده، غیرقابل دسترسی، گم شده، حذف شده، عکس ها، ویدئوها و فایل های صوتی از هر کارت حافظه
  • بازیابی آسان فایل‌های رسانه دیجیتال مانند عکس‌ها، فیلم‌ها و فایل‌های صوتی که بازنویسی شده‌اند، آلوده به ویروس هستند، به‌طور تصادفی حذف شده‌اند، قالب‌بندی شده‌اند.
  • بازیابی فایل های ویدئویی بازنویسی شده از کارت SD
  • پیش‌نمایش تصاویر، ویدیوها و فایل‌های صوتی بازنویسی‌شده قابل بازیابی از کارت درون نرم‌افزار قبل از بازیابی نهایی
  • برنامه 100% فقط خواندنی، ایمن و مطمئن برای استفاده
این مطلب را از دست ندهید   ویروس چگونه به کارت حافظه SD وارد می شود؟

مراحل بازیابی فایل‌های عکس/ویدیو از کارت میکرو SD رونویسی شده

مرحله 1: مکان مورد نظر را انتخاب کنید

ابتدا درایو، رسانه خارجی یا حجمی را که می خواهید فایل های رسانه ای حذف شده را از آن بازیابی کنید، انتخاب کنید. پس از انتخاب، روی “اسکن” کلیک کنید.

مرحله 2: پیش نمایش فایل های رسانه ای بازیابی شده

در مرحله بعد، می توانید پیش نمایش فایل های رسانه ای قابل بازیابی را پس از تکمیل فرآیند اسکن مشاهده کنید.

مرحله 3: بازیابی فایل های رسانه ای

در نهایت، می‌توانید تصاویر، فایل‌های صوتی، ویدیویی را که می‌خواهید بازیابی کنید انتخاب کنید و روی گزینه «بازیابی» کلیک کنید تا در محل مورد نظر ذخیره شوند.

بازیابی فایل‌های رونویسی شده دشوار است، زیرا پس از از دست رفتن فایل، اگرچه برای همیشه پاک نمی‌شود، اما ورودی فهرست آن فایل تغییر می‌کند و فضای خالی فایل قدیمی آماده بازنویسی است. به همین دلیل است که توصیه می شود از بازنویسی داده ها جلوگیری کنید.

مقالات مرتبط:

https://camera-sony.ir/1400/04/07/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d8%a8%d8%af%d8%b3%da%a9%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%af/

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − پانزده =