دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بررسی دوربین سونی RX10 IV

دوربین سونی RX10 IV با بزرگنمایی نوری AF / 25x 0.03 sAF در واقع فناوری است که با سرعت بالا محدوده فوق العاده ای را برای بزرگنمایی فراهم می کند.

دوربین سونی DSC-H400

امروزه با پیشرفت علم ، گرفتن عکس های خیره کننده و فیلم های خیره کننده در هر فرصتی بسیار آسان تر شده است. دوربین سونی RX10 IV هم برای افراد مبتدی و حتی حرفه ای ها تصاویر با وضوح بالا را فراهم می کند. بعد از عکاسی توسط این دوربین متوجه می شوید که این دوربین از یک سیستم AF فوق العاده سریع در نوع خود و اپتیک های افسانه ای (در سراسر دامنه 25 برابر خود) استفاده می کند. در ادامه به توضیح کامل در رابطه با عملکرد این دوربین خواهیم پرداخت.

بررسی دوربین سونی RX10 IV
بررسی دوربین سونی RX10 IV

زمان واقعی AF چشم در انسان

در دوربین سونی عملکرد پیشرفته ردیابی چشم ، عکس های زیبایی را از انسان تهیه می نماید. این فناوری در زمان واقعی Eye AF چشم انسان را تشخیص می دهد و تمرکز را در حین حرکت سوژه حفظ می کند. نتیجه ی آن عکسی با وضوح بالا و زیبایی چشم ها می باشد.

زمان واقعی AF چشم در حیوانات

AF در حیوانات نیز مانند AF در انسان است و از همان الگوریتم های تشخیص چشم در انسان پیروی می کند. به این منظور عکاس به آسانی می تواند برروی چشم حیوان تمرکز داشته و به آسانی از سوژه تصاویر با وضوح بالا و زیبا را تهیه و ثبت نماید.

سرعت غیر قابل پیش بینی در AF

AF فوکوس خودکار و فوق العاده سریع را در عمل مشاهده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   دوربین سونی W830 Compact 

این فناوری با دارا بودن حسگر  Exmor RS ™ CMOS 1.0و سرعت 0.03 ثانیه این امکان را به شما می دهد تا فوکوس بسیار سریع و دقیق را در هنگام عکاسی به همراه داشته باشید.

کنترل فوکوس خودکار، سریعتر و گسترده تر

در این فرایند فناوری AF گسترش یافته و تصفیه شده است. عملکرد لمسی و سایر نوآوری های فوکوس خودکار با استفاده از حداکثر سرعت ، دقت و تطبیق پذیری بالای سیستم Fast Hybrid AF برای عکسبرداری از مکان ، عکسبرداری مداوم و عکسبرداری های فوق العاده همه در داخل این دوربین هوشمند قرار گرفته است.

Focus Range Limiter

این امر امکان تمرکز سریعتر با توجه به فاصله از سوژه ها را فراهم می کند. و به راحتی می توانید تصاویر از فاصله های دور را تهیه نمایید.

حالت AF-A

این دوربین سونی به راحتی می تواند هر کدام از حالات را که مطلوب باشد ، به صورت خودکار بین Sing AF و ردیابی AF سوئیچ کند.

تمرکز با AF-ON

این فناوری این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بتوانید سوژه ها را لحظه به لحظه دنبال کنید و به آسانی بتوانید تصاویر را بدون از دست دادن لحظه ای ثبت نمایید.

عکسبرداری مداوم تا fps24

این قابلیت به طور مداوم لحظه های تعیین کننده و حتی سریع حرکت را ضبط کنید. دوربین سونی RX10 IV دارای یک جلو پنجره LSI با سرعت بالا و قدرت عظیم موتور پردازش تصویر BIONZ X to است تا امکان عکسبرداری مداوم ، حتی با ردیابی AF / AE ، تقریباً فراهم شود. (24fps برای حداکثر 249 فریم در هر زمان.)

این مطلب را از دست ندهید   دوربین سونی WX220 Compact

عکسبرداری با سرعت بالا fps24 با ردیابی AF / AE

حتی عکس هایی که به طور مداوم با سرعت 24fps ضبط می شوند ، بسیار چشمگیر و غنی به نظر می رسند ، زیرا بر روی صفحه نمایشگر به راحتی می توانید عدم تأخیر در تصویر را مشاهده نمایید.

کرکره الکترونیکی خاموش

بدون ایجاد صدا صحنه های حساس به صدا را ضبط کنید. با تنظیم شاتر الکترونیکی برای عکسبرداری ساکت ، اجراهای زنده ، حیات وحش و اکشن را بدون اینکه تصویر دچار خرابی شود، ضبط کنید. حداکثر سرعت  1/32,000ثانیه ، این قابلیت همچنین ثبت تصویر را به حداقل می رساند.

BIONZ X پیشرفته

پردازش تصویر را به بالاترین زمان ممکن می رساند. الگوریتم پیشرفته پردازنده تصویر BIONZ X quality با افزایش وضوح تصویر ، به حداقل رساندن نویز و به تصویر کشیدن واقعیت در همه نوع و ظرافت های خود ، کیفیت تصویر را بهبود می بخشد.

پیگیری نوری

تصاویر بی عیب و نقص

لنزهای بزرگنمایی زیاد ZEISS® Vario-Sonnar T* 24-600 mm با کنتراست و وضوح عالی در هر شات ، در سراسر یک زاویه دید گسترده تا محدوده فوق تله فوتو به دست می آورند.

مشخصات کلی دوربین سونی RX10 IV

  • لنزهای بزرگنمایی با وضوح بالا ZEISS® Vario-Sonnar T* 24-600 mm با دیافراگم بزرگ و وضوح بالا
  • تقریباً 20.1 مگاپیکسل مؤثر 1.0- نوع تشخیص فاز انباشته AF Exmor RS ™ CMOS سنسور با تراشه DRAM
  • موتور پردازش تصویر BIONZ X for برای تولید جزئیات برتر و کاهش نویز
  • پاسخ AF 3/0 ثانیه با 315 نقطه فاز کانونی برای تشخیص مرحله AF
  • عکسبرداری مداوم تا 24 فریم در ثانیه با AF / AE تا حداکثر 249 عکس
  • نوع حسگر1.0 “نوع (0.52” x 0.35 “) Exmor RS® CMOS ، نسبت ابعاد 3: 2
  • تعداد پیکسل ها (اثربخش): تقریباً 20.1 مگاپیکسل
این مطلب را از دست ندهید   دوربین سونی RX0

 

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − سه =