دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عملکرد دوربین سونی α6500

با فوکوس خودکار بی ثبات، ثبات غیرقابل انعطاف و عملکرد لمسی بصری دستکاری شده برای قرار گرفتن در کف دست، α6500 در همه جا آنقدر ایده آل است که شما دیگر هیچ سوژه و تصویری را از دست نخواهید داد. دامنه عکسبرداری خود را گسترش دهید. دوربین کامپکت لنز قابل تعویض APS-C که قدرت فیلمبرداری از عکس ها و فیلم هایی با ظاهر حرفه ای و محکم را در دستان شما قرار می دهد. بافر پیشرفته برای عکسبرداری مداوم حداکثر تا 307 عکس 2، تثبیت کننده تصویر نوری 5 محور در دوربین، کنترل صفحه نمایش لمسی، AF فوق العاده سرعت و ردیابی با چگالی بالا فناوری AF طیف وسیعی از قابلیت های عکسبرداری شما را گسترش می دهد. در ادامه در رابطه با دوربین سونی α6500 اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

تمرکز خود را با حداکثر سرعت انجام دهید

هر لحظه ضبط کنید – سریعترین سرعت AF جهان در جهان و بیشترین تعداد 5 نقطه AF به صورت بی عیب و نقص به هر موقعیت عکس برداری پاسخ می دهد. این دوربین به راحتی می تواند تمرکز ویژه ای را بر سوژه اعمال نماید.

بالاترین شماره  (425) نقاط AF در مرحله شناسایی

کشف گسترده فاز پوشش نقطه AF با این دوربین امکام پذیر است. با برخورداری از نقاط ضعف فرکانس 425 هواپیمای کانونی که فشرده سازی آن در کل منطقه تصویر قرار گرفته است، این پوشش جامع نقطه AF تضمین می کند که هیچ موضوعی از توجه آن فرار نمی کند.

سریعترین سرعت AF (0.05 s4) در جهان

AF Hybrid Fast برای تمرکز فوری بر روی سوژه قرار دارد. با بالاترین سرعت AF4 در جهان (0.05 s4) که توسط موتور پردازش تصویر BIONZ X ed به شما کمک می کند، می توانید فوراً سوژه ای را با سرعت عالی ضبط کنید.

این مطلب را از دست ندهید   دوربین سونی α7R II

 در تصویر بالا : (1) نقطه تمرکز (2) AF-تشخیص کنتراست (3) AF- تشخیص فاز

فناوری AF ردیابی با چگالی بالا

عکسبرداری بیش از حد مداوم از عملکرد سریع، امکان پذیر است. فن آوری AF ردیابی با چگالی بالا نقاط AF را به طور متراکم در اطراف سوژه قرار می دهد تا دقت و ردیابی دقیق و قابل ردیابی سوژه ها را در عمل انجام دهد.

بافر توسعه یافته برای عکسبرداری مداوم

با افزایش ظرفیت α6500 در تیراندازی مداوم به 307 عکس بدون افت سرعت عکسبرداری (برای حدود 36 ثانیه با ردیابی AF / AE)، لحظه ای تعیین کننده را از دست نخواهید داد.

همیشه چشم را در کانون توجه قرار دهید

Eye AF (موجود با AF-C) نه تنها عملکرد خودکار فوکوس خودکار سریع و با تشخیص چشم را نشان می دهد بلکه پیگیری مداوم را روی چشم یک موضوع در حال حرکت نگه می دارد. نگهداری آسان از تمرکز مطلوب روی موضوعات در حال حرکت می تواند پرتره های شما را کاملاً دگرگون کند.

مقابله با پنج نوع لرزش دوربین

5.0 سرعت توقف سرعت اثر شاتر می باشد. یک سنسور ژیرو بسیار دقیق و جدید، با تأثیر سرعت شاتر پنج متوقف شده سریعتر، کلید تثبیت تصویر است. این سیستم جبران لرزش دوربین برای عکسبرداری ثابت تر، فیلم های واضح تر و تصاویر ثابت موثر است.

6

لنزهای E-mount

در مورد انتخاب عالی لنزهایی که می توانید مستقیماً در α6500 سوار کنید.

لنزهای A-mount

 (1) LA-EA4، LA-EA3، LA-EA2 یا LA-EA1 تصاویر با فرمت APS-C ضبط می شوند.

با داشتن آداپتور لنز A.

سایر لنزها

این مطلب را از دست ندهید   فیلتر UV

(2) آداپتورهای شخص ثالث

برای تطبیق پذیری اضافی، سیستم لرزشگیر دوربین حتی در هنگام اتصال لنز با نوع دیگری از مونتاژ، عملکرد دارد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =