دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ساختار دوربین سونی α77 II

هنگامی که اتفاق فوق العاده ای رخ داد، آن را با شتاب α77 II ضبط کنید. با 79 امتیاز AF، شلیک مداوم 12 فریم در ثانیه و یک سنسور Exmor CMOS 24.3MP، هر لحظه ابدی می شود. این ویژگی های این دوربین هوشمند و پر قدرت است تا تصویر برداری را برای شما اسان نماید. با کنار هم قرار گرفتن قابلیت های ویژه ی این دوربین می توان تصویر برداری خارق العاده ای را تجربه کرد. در ادامه در رابطه با این دوربین سونی α77 II پر قدرت اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

سنسور APS-C 24.3MP

این سنسور با لنزهای بدون شکاف (OCL) به روز شده و به فیلمبرداری با کیفیت Full HD و صدای 4K با صدای بسیار با کیفیت را برای شما ایجاد می نماید

موتور پردازش پیشرفته

تجزیه و تحلیل موثر جریان گسترده ای از داده های سنسور، امکان عکسبرداری سریع از تصاویر با صدای کم فوق العاده را فراهم می کند.

سونی عصر جدید فوکوس خودکار را راه اندازی می کند

4D FOCUS عملکرد فوکوس خودکار برتر را در چهار بعد امکان پذیر می سازد: پوشش فوکوس خودکار گسترده (ارتفاع و عرض 2D)، سرعت فوکوس خودکار سریع (عمق 3D) و ردیابی پیش بینی پیشرفته (زمان 4D).

وضوح پدیداری

سرعت زندگی به طرز شگفت انگیزی ضبط می شود. سیستم پیشرفته AF α77 II بیشترین تعداد نقاط تشخیص مرحله را در جهان (79، با 15 نقطه متقاطع) دارد و حتی در هنگام شلیک مداوم 12fps نیز ردیابی قابل اطمینان می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   بازیابی عکس پاک شده از هر دستگاهی

سرعت زیاد

از 79 رکورد تشخیص مرحله AF-2 رکورد لذت ببرید. فناوری آینه شفاف AF-تشخیص دقیق فاز را در حالت های نمایش مستقیم و فیلم امکان پذیر می کند. با 79 نقطه AF با چگالی بالا، از جمله 15 نوع متقابل، قابلیت اطمینان فوکوس خودکار برتر را بدست آورید.

12fps با ردیابی AF

لحظه جادویی گریزان را با وضوح خیره کننده، ضبط کنید، حتی هنگام ردیابی موضوعات سریع حرکت کنید. از وضوح کامل 24.3MP لذت ببرید و 60 فریم در هر پشت سر هم داشته باشید.

الگوریتم AF پیشرفته

با حفظ تعادل سرعت و ثبات، الگوریتم پیشرفته سونی از آنالیز اندازه گیری زمان واقعی برای نگه داشتن دوربین در قفل سوژه خود استفاده می کند – بدون اینکه حواس پرت اشیاء مجاور باشد.

جزئیات نفس گیر و واضح و روشن

α77 II زیبایی همه جا را در زمین نشان می دهد و صحنه های غنی را به همان اندازه چشم شما که می بیند، ضبط می کند. نمونه هایی از عمق خیره کننده جزئیات را ببینید.

تقویت تثبیت کننده تصویر در بدن

تثبیت کننده تصویر داخلی با هر لنز سازگار در کل محدوده کانونی کار می کند. این مدل همچنین هنگامی که دیافراگم در حالت فشرده قرار می گیرد، تصویر منظره یاب را تثبیت می کند.

قابلیت انعطاف پذیری و سفارشی سازی آسان

مانیتور LCD شیب 3 طرفه 1228k در این دوربین قرار دارد. با استفاده از فناوری منحصر به فرد WhiteMagic تا تقریباً دو برابر روشنایی، این صفحه نمایش جزئیاتی از صحنه شما را نشان می دهد. به راحتی هماهنگی می کند تا قاب عمودی و زاویه های خلاقیت را در خود جای دهد.

این مطلب را از دست ندهید   دوربین سونی RX10 III با لنز

ساخت و ساز قوی برای اطمینان کامل شما

مقاومت در برابر گرد و غبار و مقاومت در برابر رطوبت در کل برای عکسبرداری در میدان به وجود آمده است. α77 II با اقدامات فراوان در برابر آب و خاک غنی شده است، شامل آب بندی در اطراف دکمه ها و شماره گیری های اصلی، محافظت دو لایه از دهانه ها و اجزای محکم در هم تنیده است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =