دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ساختار دوربین سونی α7R II

اکنون، حتی کیفیت کامل تر نیز وارد تصویر می شوید. با استفاده از سنسور تصویر CMOS با فریم کامل 35 میلی متر با فرکانس 35 میلیمتری با کیفیت 42 مگاپیکسلی، سونی α7R II از وضوح تصویر، حساسیت (حداکثر ISO 102،400) و واکنش سریع به ارتفاعات جدید استفاده می کند. پوشش فشرده سطح فشرده کانونی فشرده خارج از هوای سریع سیستم Hybrid AF، یک موضوع را با تمرکز شدید در کل قاب نگه می دارد، در حالی که تثبیت کننده تصویر 5 محوری باعث کاهش تاری می شود که در غیر این صورت تمایل به عکس گرفتن بر روی عکس های دستی دارد. رزولوشن بالا با ضبط فیلم 4K با خواندن کامل پیکسل بدون برنده پیکسل افزایش می یابد. در این مطلب در رابطه با این دوربین سونی α7R II اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

سنسور تمام فریم با نور پس زمینه در جهان برای اولین بار

به عنوان سنسور تصویر با فریم اول 35 میلیمتری جهان با ساختار روشنایی پشتی، این سنسور CMOS 42.4 مگاپیکسلی CMOS راندمان جمع آوری نور را افزایش می دهد، مقیاس مدار را گسترش می دهد و به کمک یک لایه سیم کشی مس سریع انتقال سریع، داده های مربوط به 3.5 را صادر می کند. بار سریعتر، در حالی که نویز تصویر را به حداقل می رساند تا جزئیات دقیق را در هر تصویر نشان دهد.

تصاویر واضح تر و پر جنب و جوش تر

ویژگی های پیشرفته وضوح تصویر را حتی بالاتر می برد. عملکرد عالی پتانسیل های کامل خود را همراه با مجموعه ای از ویژگی های نوآورانه به دست می آورد. با وجود تعداد قابل توجه 42.4 مگاپیکسلی، سنسور تصویر جدید در α7R II به شما امکان می دهد تا جهان را با جزئیات قابل توجهی کشف کنید و دوربین از هیچ فیلتر کم گذر نوری استفاده نمی کند که می تواند وضوح بالا را به خطر بیاندازد. برای کاهش تیرگی تصویر، شاتر لرزش به تازگی توسعه یافته دوربین به حداقل می رسد و حالت خاموش عکسبرداری لرزش دوربین ناشی از حرکت شاتر را از بین می برد. و خانواده در حال رشد از لنزهای FE به شما امکان می دهد بیشتر شاهد وضوح غیرقابل مقایسه ای باشید که سنسور از هر منظر ارائه می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه بازیابی فیلم از دوربین دیجیتال

هر عکس را واضح تر جلوه دهید

بدون فیلتر کم گذر نوری که می تواند وضوح تصویر را به خطر بیاندازد، α7R II به شما امکان می دهد از سنسور تصویر با وضوح بالا و قدرت حلال برتر لنزهای α بهره ببرید.

یک عکس مطمئن تر بگیرید

پرده کرکره جدید لرزش را در حدود 50٪ کاهش می دهد و می توانید از پرده جلوی الکترونیکی برای لرزش و سر و صدای کمتری نیز استفاده کنید، بنابراین کرکره به اندازه کافی بادوام است تا در 500000 چرخه آزمایش شده باشد.

همیشه چشم را در کانون توجه قرار دهید

Eye AF (موجود با AF-C) نه تنها عملکرد خودکار فوکوس سریع و با تشخیص چشم را نشان می دهد بلکه پیگیری مداوم را روی چشم یک موضوع در حال حرکت نگه می دارد. نگهداری آسان از تمرکز مطلوب روی موضوعات در حال حرکت می تواند پرتره های شما را کاملاً دگرگون کند.

خنثی کردن انواع لرزش دوربین

جبران پنج نوع لرزش دوربین و تاری کمترین حتی در عکس های شب نشان می دهد که چگونه α7R II به وضوح بیشترین وضوح 42.4 مگاپیکسلی سنسور تصویر را به دست می آورد.

کیفیت فیلم های 4K از بالاترین سطح بازدید می کنند

به راحتی می توانید ببینید که چگونه α7R II برای ضبط فیلم های 4K (QFHD: 3،840 x 2،160) به خصوص در قالب Super 35 میلی متر بهینه می شود، زیرا داده های بازخوانی را از هر پیکسل و بدون پیست پیکسل پردازش می کند تا به طور موثر سرکوب جاگویی ها و موارد دیگر شود. فیلم های به نمایش گذاشته شده در مقایسه با فیلم های معمولی 4K جزئیات واضح تر، ظریف تر و ظریف تری دارند. همچنین، به عنوان اولین دوربین دوم فول فریم که می تواند فیلم ها را با وضوح 4K در قالب فول فریم 35 میلی متر ضبط کند، α7R II قدرت شما را برای بیان کیفیت های دید که سنسور تصویر کاملاً فریم به تازگی توسعه یافته، با نور پشتی است، گسترش می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با ابزار بازیابی ویدیو
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =