دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ساختار دوربین سونی α7S II

α7S II را در دستان خود بگیرید. با حساسیت فوق العاده بالا، دامنه گسترده پویا، ضبط فیلم داخلی 4K و پایداری تصویربرداری برتر را تجربه نمایید. به راحتی ازادی تصویر برداری خود را گسترش دهید. ویژگی های درخشان را در این دوربین تصور نمایید. برای درک حساسیت اضافی، دامنه گسترده پویا، تمرکز دقیق و پایداری غیرقابل تردید برای تصویر برداری با اطمینان کامل، قدرت درک خود را با α7S II جدید گسترش دهید. در این مطلب در رابطه با دوربین سونی α7S II اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

جزئیات پویاتر

حساسیت فوق العاده بالا، دامنه پویای فوق العاده گسترده و الگوریتم پردازش تصویر بهبود یافته تصاویر با کیفیت بالا را با جزئیات جالب ارائه می دهد. طیف رنگی گسترده که به راحتی در این دوربین قرار داده شده است تا بتواند تصاویر را به صورت زنده ثبت نماید.

در خط مقدم 4K

اکنون فیلم های داخلی 4K را با فرمت کامل فریم با پیکسل کامل readout بدون پیکسل برنده ضبط می کند، و شامل مجموعه ای از توابع فیلم پیشرفته است. به همین دلیل است که تمام تصاویر ثبت شده با کیفیت 4K ارائه شده است.

فیلم های 4K با بالاترین کیفیت

قدرت گسترده ای برای بیان تصاویر با جزئیات بسیار خوب با صدای کمتر، صدای جیر جیر و سر و صدای کمتری در فیلم ها مشهود است که α7S II می تواند به صورت داخلی با فرمت 4K کامل ضبط کند.

برای گردش کار حرفه ای تر

توابع متنوع تر برای فیلمبرداری بهتر در این دوربین در نظر گرفته شده است. تنظیم تصویر پروفایل، ویرایش دقیق کد زمان / بیت کاربر و سایر پیشرفتهای جدید اضافه شده، لبه برش عملکرد α7S II را تشدید می کنند.

این مطلب را از دست ندهید   آیا راهی برای بازیابی ویدیوهای حذف شده در دوربین وجود دارد؟

ضبط با سرعت 120 فریم در ثانیه / ضبط حرکت آهسته

فیلم های Full HD به لطف خواندن کامل پیکسل بدون برنده پیکسل درخشان هستند. حساسیت فوق العاده بالا؛ قابلیت 120fps (100fps) نیز از ضبط حرکت آهسته 4x / 5x پشتیبانی می کند.

نظارت آسان انجام شد

مشاهده تصاویر با کنتراست طبیعی هنگام ضبط در تنظیمات گاما S-Log، تبدیل گاما S-Log2 / S-Log3 به ITU709 (800٪) برای نظارت بر  یا بررسی تمرکز هنگام بزرگ کردن، این حالت قرار داده شده است.

برای تنظیم آسانتر قرار گرفتن در معرض

با استفاده از انتخاب جدید و گسترده تر سطح سیگنال ویدیویی و امکان اختصاص دامنه، این عملکرد باعث می شود تنظیم سطح قرار گرفتن در معرض آسانتر شود، به خصوص هنگام عکسبرداری در تنظیم گاما S-Log این قابلیت به راحتی قابل لمس است.

با ظرافت بیشتری تمرکز کنید

AF هوشمند سریع سرعت و دقت را تسریع می کند. با AF پیشرفته Fast Intelligent AF که حتی در AF تاریک و تسریع شده برای فیلمبرداری، از دقت بیشتری برخوردار است، α7S II به شما اطمینان می دهد که عکس و فیلم های شفاف را ضبط می کنید.

دقیق تر، فوکوس واضح تر، بخش براساس بخش

با داشتن هر یک از 9 نقطه مرکزی AF به 16 بخش و تصاویر شفاف و بی سیم از سنسور تقسیم می شود، Fast Intelligent AF کنتراست را با دقت کم در نور کم EV -4 تشخیص می دهد.

عملکرد بهینه

برای ماندگاری در زیر فشار به طور تخصصی مهندسی و طراحی شده است. آماده به کار در هر شرایطی، حتی با استفاده از لنزهای بزرگ، α7S II عملکردهای پیشرفته ای را دارد که در طولانی مدت ارزش تصویربرداری فوق العاده ای را دارند.

این مطلب را از دست ندهید   مشکل گیر کردن فیلتر لنز

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 20 =