دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ساختار دوربین سونی α9 II

با الهام از Passion Professional ساخته شده است. عملکرد چشمگیر سرعت بالای α9، که بازی را در ورزش و عکاسی خبری تغییر داده است، اکنون با پیشرفت های اضافی که باعث افزایش بهره وری گردش کار حرفه ای می شود، دوباره ساخته شده است. به راحتی می توانید تصاویر را با سرعت ذخیره نمایید در عین حال از کیفیت تصاویر نیز کاسته نخواهد شد. در این مطلب در رابطه با عملکرد دوربین سونی α9 II اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

ساخته شده برای سرعت، قابلیت اطمینان و بهره وری

α9 II پیشرفتهایی را ارائه می دهد که پاسخگوی خواسته های گردش کار حرفه ای، از جمله قابلیت کار پیچیده و اتصال به شبکه برای پشتیبانی بیشتر در این زمینه، قابلیت اطمینان ناهموار به هرجایی و سرعت بی نظیر است.

عکسبرداری مداوم با سرعت بالا تا 20 فریم در ثانیه

عکسبرداری مداوم با سرعت بالا تا 20fps امکان پذیر است.پردازنده کامل فریمورک سنسور Exmor RSTM CMOS و پردازنده BIONZ XTM با استفاده از ردیابی AF / AE، به مدت 20 فریم بر ثانیه عکسبرداری مداوم را انجام می دهند. عملکرد خیره کننده با سرعت بالا و بافر کافی به شما امکان می دهد لحظه تعیین کننده را ضبط کنید.

تیراندازی بدون خاموشی

بدون خاموشی Shooting را انجام دهید. کرکره الکترونیکی خاموشی معمولی دوربین های آینه SLR را از بین می برد. موضوع در هنگام انتشار شاتر قابل مشاهده است، با نمایش زنده 60 فریم در ثانیه و حداقل تاخیر در تصویربرداری مداوم به راحتی و با سرعت می تواند عکسبرداری را انجام داد.

این مطلب را از دست ندهید   انتقال تصاویر از دوربین به موبایل

(الف) تیراندازی بدون خاموشی (B) تیراندازی با خاموشی

محاسبات AF / AE حداکثر 60 بار در ثانیه

نور بدون ایجاد وقفه مکانیکی به حسگر تصویر می رسد. ساخت و سازهای بدون آینه و فن آوری های افزایش سرعت، AF / AE را در صفحه کانونی کاملاً قاب فراهم می کنند. عکس برداری دقیق با سرعت بالا قابل انجام است.

(1) محاسبات AF / AE (2) 60 بار در ثانیه (3) 20 فریم در ثانیه

سرعت شاتر الکترونیکی تا 1/32000 ثانیه

شاتر الکترونیکی تا 1/32000 sec سرعت دارد. دیافراگم الکترونیکی با سرعت 1.32000 sec از پرده های مکانیکی بسیار زیاد برای بیان تصویربرداری جدید سرعت می یابد. همچنین می توانید عمق کم عمق میدان را بدون فیلتر ND حتی در شرایط روشن حفظ کنید.

(حالت 1/20000 ثانیه F8.0 ISO 1000، شلیک با α9)

بدون صداهای مزاحم

کرکره الکترونیکی ضد اعوجاج باعث می شود صحنه به صورت خاموش ضبط شود، بدون اینکه خطر آینه مکانیکی یا صدای شاتر باعث اختلال در تنش در یک رویداد ورزشی شود.

ضد تیراندازی

سوسو زدن از فلورسنت و سایر نورهای مصنوعی تشخیص داده می شود و عملکرد شاتر به منظور سرکوب قرار گرفتن در معرض و ناهنجاری های رنگی (با سرعت زیاد شاتر) و عدم تناسب بین عکس های مداوم به پایان رسیده است.

ضد لرزش [1] روشن [2] خاموش

10fps با شاتر مکانیکی

شاتر مکانیکی اکنون امکان شلیک مداوم با حداکثر 10 فریم در ثانیه را دارد و همچنین می توان با استفاده از فلاش نیز از آن استفاده کرد. می توانید عکسبرداری مداوم با سرعت بالا را برای صحنه ها به ترتیب مناسب مستقر کنید.

این مطلب را از دست ندهید   قابلیت دوربین کامپکت فول فریم

سنسور CMOS با حافظه داخلی تمام عیار

سنسور تصویر انباشته شده با سرعت بالا 24.2 مگاپیکسلی با فریم کامل، داده ها را در حافظه انتگرال برای خواندن سریع رعد و برق ذخیره می کند. سنسور CMOS و پیشرفته پردازش تصویر BIONZ X در کنار هم، آزادی دیجیتالی واقعی را به ارمغان می آورند.

[ساختار روشنایی پشتی با حافظه انتگرال]

(1) منطقه پیکسل (2) حافظه انتگرال (3) مدار پردازش سیگنال Hi-speed (4) موتور پردازش تصویر

FOCUS 4D: AF سریع

با تشکر از پاسخگویی سریع و پیشرفته Hybrid AF، α9 II سریع AF را حتی در شرایط روشنایی کم نور، با توانایی قابل توجه در گرفتن یک موضوع ارائه می دهد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + چهارده =