دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دوربین سونی HX90V با بزرگنمایی نوری 30 برابر

این دوربین سونی نیز مانند دیگر دوربین های دیگر دارای قابلیت های تصویر برداری ویژه ای می باشد. با توجه به عکس و تصاویر زیر مشاهده می کنید که دوربین دارای حجم کم و ظاهری کوچک می باشد. در ادامه چند نمونه از قابلیت های این دوربین را مورد بررسی قرار می دهیم.

تصویر برداری از سوژه های دور

با کوچکترین دوربین دیجیتال در جهان از جمله لنزهای بزرگنمایی نوری 30 برابر که توسط سونی به همراه ZEISS® افسانه ای ، OLED Tru-Finder retr قابل جمع شدن و سایر ویژگی ها برای گسترش عکسبرداری در مقیاس کامل ساخته شده ، نگاه بهتری داشته باشید. قابلیت های دوربین سونی جدید HX90 از هر منظر کاملاً درخشان است و تصویر برداری را برای شما بسیار لذت بخش می کند.

کیفیت جامع تصویر برداری

هم افزایی سنسور تصویر CMOS با کارایی بالاتر ، پردازنده تصویر سریع، لنزهای افسانه ای، جدیدترین پیشرفت های نوری و مهندسی را به شکلی شگفت آور و کم حجم ارائه می دهد.

اپتیک مشهور ZEISS®

کیفیت افسانه ای ZEISS® وضوح درخشان ، کنتراست غنی و انحراف تصاویر حداقل را ارائه می دهد.

سنسور Exmor R® CMOS

یک سنسور کم نور Exmor R® CMOS با 18.2 مگاپیکسل مؤثر برای جزئیات بیشتر در هر عکس ، نور بیشتری را به خود اختصاص می دهد.

موتور پردازش تصویر BIONZ X

این دوربین سونی اکنون در تصاویر با پراش و نویز کمتر ، جزئیات و رنگ واقعی تری تولید کنید.

کنترل آسان دوربین سونی

فوراً هر عملکردی را که می خواهید کنترل کنید. همه جنبه های عملکرد و هندلینگ به صورت بصری قابل کنترل هستند و این کار را تا حد امکان برای شما آسان شده است به گونه ای که عکاسی برای شما بسیار محبوب می شود.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش ریتم در عکاسی

کنترل حلقه

با اختصاص فوکوس دستی و بزرگنمایی مرحله عکاسی بسیار آسان می شود همچنین ، این دوربین بسیار خوش دست بوده و عکاسی را به یک حرفه ای لذت بخش تبدیل می کند.

تنظیمات قابل تنظیم

هفت دکمه / کلید قابل تنظیم شامل دکمه عملکرد است که می تواند به 12 صورت استفاده شود ، و شش دکمه / کلید است که می توان هر یک را به تابعی اختصاص داد.

مانیتور LCD شیب دار

مانیتور LCD برای انعطاف پذیری آسانتر و راحت تر به خصوص قبل از تصویر برداری در موقعیت کم ، انعطاف پذیری لازم برای شیب 180 درجه را دارد.

بهترین نمایش را دریافت کنید

این OLED Tru-Finder با کنتراست بالا بسیار روشن تر از منظره یاب های الکترونیکی معمولی است و برای حمل و نقل همه جانبه ، ایمنی و کاربردی عالی است.

AF سریع هوشمند و دقیق

یک الگوریتم ردیابی شیء مکانی بهبود یافته ، درایو لنز را بهینه تر و دقیق تر انجام می دهد تا AF را سریع تر ، برای گرفتن لحظه های زودگذر با سهولت تر انجام دهد.

سبک عکسبرداری مناسب را در حرکت تنظیم کنید

بسته به شرایط و چگونگی نمایش آن، می توانید فیلم های خود را درست فیلم برداری کنید. این که آیا فقط می خواهید برخی اقدامات را سریعاً به اشتراک بگذارید یا آن را برای وضوح بیشتر برای ویرایش دقیقتر بعد از آن ذخیره کنید ، می توانید به سبک شخصی خود متناسب با هدف خود تصویر برداری کنید. به سادگی قالب، حالت، قرار گرفتن در معرض و سایر تنظیمات را ایجاد کرده و ضبط را مطابق میل خود شروع کنید.

این مطلب را از دست ندهید   نرم افزار ریکاوری درایو بیتلاکر M3 Bitlocker

سفر خود را با جزئیات ردیابی کنید

این دوربین ساخته شده در GPS geotags عکس ها و فیلم های خود را با مکان مورد نظر ثبت کنید. بنابراین هنگام مشاهده آنها در آینده می توانید نقشه دنباله ای از مکان های عکسبرداری با استفاده از نرم افزار Sony PlayMemories Home را در رایانه مشاهده کنید.

اشتراک با سهولت و به دست آوردن کنترل از راه دور

اتصال Wi-Fi با تلفن های هوشمند iOS و Android برای کنترل دوربین از راه دور و به اشتراک گذاری آسان است. علاوه بر پشتیبانی Wi-Fi برای اتصال به تلفن های هوشمند ، فناوری NFC (نزدیک ارتباطات میدانی) را برای تلفن های هوشمند و تبلت های اندرویدی فراهم می کند. کاربران برای اتصال فقط به گوشی لمسی نیاز دارند.

با لذت بیشتر بازی کنید

از بارگیری برنامه های PlayMemories Camera استفاده کنید که باعث می شود دوربین و تصاویر شما عملکردی خلاقانه و سرگرم کننده برای بازی کردن داشته باشند.

بهترین پرتره من

اثرات نرم کننده و روشن کننده پوست را به پوست صورت اضافه کنید.

کنترل از راه دور هوشمند

برای کنترل قرار گرفتن در معرض ، انتشار شاتر و دریافت عکس از تلفن هوشمند استفاده کنید.

همگام سازی با تلفن هوشمند

عکس ها را پس از تهیه کردن به طور خودکار به دستگاه تلفن همراه منتقل کنید.

مشخصات دوربین سونی HX90V

  • لنزهای زوم اپتیکی ZEISS® Vario-Sonnar® T * 30x برای تصاویر فوق العاده روشن
  • سنسور 18.2 MP Exmor R® CMOS برای کیفیت بالاتر تصویر حتی در تاریکی
  • موتور پردازش تصویر BIONZ X detail جزئیات بیشتری را با صدای کمتری ارائه می دهد
  • قابلیت جمع شدن OLED Tru-Finder برای مشاهده واضح تر ، عملکرد بیشتر
  • ال سی دی شیب 180 درجه برای قاب بندی آسان از عکس های سلفی / عکس های کم موقعیت
  • سنسور تایپ 1 / 2.3 اینچ (7.82 میلی متر) سنسور Exmor R® CMOS
  • تعداد پیکسل ها (اثربخش) MP2/18
  • حساسیت ISO)) ISO 80-12800
این مطلب را از دست ندهید   نحوه بازیابی فایل حذف شده توسط CHKDSK CMD
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 16 =