دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دوربین سونی HX99

بزرگنمایی قدرتمند و عملکرد جدی در یک دوربین کم حجم، دو نمونه از قابلیت های این دوربین است. علی غم اندازه فوق العاده کم حجم ، HX99 تصاویر با کیفیت بالا و عملکرد برجسته ای را ارائه می دهد ، عملکردهای سطح بالایی همچون زوم 24-720 میلی متر ، ضبط ویدئو K4، AF سریع و دقیق ، به علاوه یک منظره یاب الکترونیکی OLED با کنتراست بالا ، حلقه کنترل و صفحه لمسی LCD دارای شیب برای عکس برداری آسان چند نمونه از قابیلت های این دوربین کوچک است. به دلیل وزن مناسب آن به راحتی و بدون هیچ نگرانی می توانید این دوربین را حمل کنید.

دوربین سونی HX99 بسیار کوچک

این دوربین کوچک با لنزهای زوم 24-720 میلی متر ZEISS and و ضبط فیلم K4 عملکردی شگفت انگیز را ارائه می دهد.

دوربین سونی HX99 کوچکترین دوربین جهان با بزرگنمایی 24-720 میلی متر است. با استفاده از لنزهای ZEISS® Vario-Sonnar T * 24-720mm و ویژگی های سطح بالایی مانند AF Fast Intelligent و پاسخگو چشم ، عملکرد قابل توجهی را در هر تنظیم ارائه می دهد. با توجه به اندازه ی کوچک این دوربین و وجود این قابلیت ها در آن می توان به عنوان یک شاهکار از این دوربین یاد کرد.

دامنه بزرگنمایی چشمگیر

تصاویر واضح و زیبا

عملکرد سریع AF

قدرت تطبیق پذیری بسیار شگفت انگیز

دامنه بزرگنمایی چشمگیر

با بزرگنمایی زیاد و لنز ZEISS® Vario-Sonnar T

با وجود اندازه جمع و جور ، این دوربین دامنه بزرگنمایی گسترده ای از تله 24 میلی متر تا 720 میلی متر را ارائه می دهد ، و با پاک کردن زوم تصویر می توان سوژه را بزرگنمایی کرد و در عین حال به طور موثر از وضوح بالا تا 1440 میلی متر نیز پشتیبانی می کند.

این مطلب را از دست ندهید   دوربین سونی HX400V

SteadyShot نوری برای تصاویر با کیفیت بالا

الگوریتم های پیشرفته دروبین سونی HX99 و سنسور ژیرو کارایی بالا با هم کار می کنند تا لرزش دوربین را جبران کند. این امر باعث کاهش چشمگیر در لرزش حتی با عکسبرداری دستی با بزرگنمایی در زوم می شود.

[1] SteadyShot خاموش [2] SteadyShot ON

بزرگنمایی آسان برای سوژه های در حال حرکت

دستیار زوم ، قاب بندی سریع و آسان سوژه های در حال حرکت را در محدوده تله فوتو امکان پذیر می کند. یک دکمه دلخواه را به این عملکرد اختصاص دهید و هنگامی که آن را فشار دادید ، دوربین به طور موقت زوم می شود تا بتوانید سوژه خود را پیدا کرده و اقدام به تصویر برداری نمایید و همچنین به سرعت به  حالت اولیه باز گردد.

تصاویر با وضوح بالا K4

فناوری تصویربرداری پیشرفته ، کیفیت تصویر برتر را در فیلم و عکس ارائه می دهد. از پرتره هایی با ظاهری طبیعی گرفته تا تصاویر پر جنب و جوش حتی در شرایط روشنایی کم نور ، تصاویر زیبایی به دست می آورید که با شرایط عکسبرداری مناسب هستند.

تصویر زیبا از بافت های زیبا

فناوری پیشرفته پردازش تصویر ، تصاویر با وضوح بالا و نویز کم را ارائه می دهد. سنسور Exmor R CMOS با نور پس زمینه ، با وضوح موثر 18.2 مگاپیکسلی و سیستم پیشرفته پردازش تصویر BIONZ X با هم کار می کنند تا نویز را در تنظیمات ISO بالا مانند ISO6400 (گسترده) کاهش دهند. بافت های زیبا با دقت باز تولید می شوند و حتی صحنه های کم نور را می توانند به زیبایی عکس برداری کنند. تولید مثل رنگ نیز به ویژه در مورد پوست انسان بهبود یافته است.

این مطلب را از دست ندهید   دوربین سونی α7R III

ضبط ویدیوی 4K

فیلم های (K (QFHD: 3840 x 21604 با خواندن پیکسل کامل ضبط شده اند. دوربین به راحتی می تواند فیلم 4K مورد نیاز شما را با کیفیت بالا ضبط نمایید. همچنین به طور دقیق بافت ها و جزئیات ظریف را تا حد امکان با کیفیت HD تولید می کنند.

AF هوشمند با پاسخ 0.09 ثانیه

الگوریتم تشخیص موضوعی دوربین سونی HX99 و درایو سریع لنزها به ضبط حتی در لحظات زودگذر کمک می کنند. این عملکرد به این صورت است که ابتدا دوربین سونی الگوریتم نقطه فوکوس را پیش بینی می کند ، سپس با فشار دادن دکمه شاتر ، AF به سرعت روی سوژه تمرکز می کند.

عکسبرداری مداوم با سرعت بالا تا 10 فریم در ثانیه

بدون هیچ نگرانی تصاویر مداوم را تا حداکثر 155 فریم تهیه کنید. وقتی عملکرد سریع را دنبال می کنید ، از ویژگی های چشمگیر عکسبرداری مداوم دوربین مطلع می شوید. تصاویر به طور مداوم و با وضوح بالا ضبط و ذخیره می شود.

نمای ظاهری دوربین سونی HX99

در این بخش جلو و پشت دوربین را به آسانی می توانید مشاهده کنید. این دوربین کوچک به راحتی قابل حمل بوده و لحاظ شما را ثبت و ذخیره می نماید.

نمای جلوی دوربین

نمای پشت دوربین

مشخصات کلی دوربین سونی HX99

  • لنزهای زوم ZEISS® Vario-Sonnar T * 24-720mm
  • ضبط ویدیو K4 با پیکسل کامل
  • AFدقیق و Eye AFبسیار دقیق
  • حلقه کنترل روشن OLED Tru-Finder و کنتراست بالا
  • صفحه لمسی LCD 180درجه شیب برای قاب بندی آسان عکس های سلفی
  • نوع سنسور 1 / 2.3 اینچ (7.82 میلی متر) سنسور Exmor R® CMOS
  • تعداد پیکسل ها (موثر) تقریباً 18.2 مگاپیکسل
این مطلب را از دست ندهید   کیفیت تصویر در بدنه دوربین
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =