دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دوربین سونی RX10 III با لنز زوم دیافراگم بزرگ F2.4-4 24-600mm

از دیگر دوربین های شرکت سونی دوربین سونی RX10 III  می باشد که با استفاده از قابلیت های شگفت آن می توانید عکس برداری حرفه ای را تجربه کنید این قابلیت ها مانند تصویر برداری نامحدود، بزرگنمایی دیافراگم بزرگ و بزرگنمایی زیاد پتانسیل تصویر برداری را گسترش می دهد. دوربین سونی  RX10 III یک دیافراگم بزرگ 24-600 میلی متر، F2.4-4 لنز زوم اپتیکال 25x و سنسور CMOS انباشته شده از نوع 1.0 دارد. بزرگنمایی بزرگ ، سرعت چشمگیر و سکوت کامل ، یک تجربه تصویربرداری جدید را ایجاد می کند.

لنزهای با قطر بزرگ Zeiss® Vario-Sonnar® T * 24–600mm و لنز F2.4–4

سنسور CMOS انباشته شده از نوع 1.0 و پردازنده تصویر BIONZ X

ضبط فیلم 4K از تصاویر با کیفیت فوق العاده

960 فریم در ثانیه (40 برابر) تصویر برداری با سرعت بالا

AF سریع هوشمند 0.09 ثانیه

عملکرد پیشرفته

تصاویر خیره کننده تر در طیف وسیع تر

لنزهای زوم 24-600 میلی متر F2.4-4 25x طیف وسیعی از سوژه های گسترده تا فعالیت اکسترنال را در بر می گیرد و سوژه ها را از محیط اطراف با مرزی زیبا جدا می کند. نتیجه ی این قابلیت تصویر برداری و فیلم آسان تر و راحتتر می باشد.

تصویربرداری استثنایی

هشت عنصر ای ED ، از جمله دو عنصر شیشه ای ED و یک عنصر شیشه ای Super ED ، واحد لنزهای دیافراگم بزرگ را تا حد ممکن جمع و جور می کنند و به کیفیت تصویر خیره کننده تا حداکثر دامنه تله فوتو می رسند. این قابلیت استثنایی تصویر برداری را بسیار آسان تر و راحتتر انجام می دهد. در تصویر زیر این عنصر های و لنز های شیشه ای را به وضوح مشاهده می کنید.

این مطلب را از دست ندهید   لنز دوربین FE 400 mm F2.8 GM OSS

تصویر برداری بسیار واضح حتی از نمای نزدیک

دوربین سونی RX10 III به شما امکان می دهد تا به فاصله 3 سانتی متر یا 72 سانتی متر از یک سوژه تصویر برداری کنید. به بیان ساده این دوربین به راحتی می تواند از تصاویر بسیار نزدیک و بسیار دور تصاویر واضح را بدون تاری یا پراکندگی در پیکسل ها تهیه و ضبط نماید. پس نگران سوژه های دور یا نزدیک خود نباشید.

با ثبات تر ، لرزش کمتری

تثبیت کننده تصویر در هنگام لرزش دستی در محدوده فوق تله فوتو یا نور کم ، لرزش دوربین را جبران می کند. این دوربین به راحتی می تواند لرزش های اضافی را دفع کند و کیفیت عکس را بالا نگه دارد. در غیر این صورت ، عکس های ثابت و فیلم های پایدار فقط در سرعت های بالاتر شاتر امکان پذیر است. این قابلیت در فناوری SteadyShot نوری ، معادل شاتر سریعتر 4.5 قرار گرفته است.

[1] SteadyShot خاموش [2] SteadyShot روشن

طراحی لنزهای ثابت کیفیت تصویر را افزایش می دهد.

طراحی لنزهای ثابت دارای وضوح بالایی از مرکز تصویر به لبه هستند زیرا موقعیت های لنز و صفحه تصویربرداری دقیقاً تنظیم شده است تا از مزایای کامل سنسور برتر استفاده کند. این طراحی باعث می شود که لنز های ثابت به راحتی بتوانند بر روی سوژه تمرکز لازم را حفظ نمایند.

سنسور CMOS انباشته از نوع 1.0

این سنسور کیفیت تصویر را عالی و راندمان پردازش را بسیار بالا می برد.

فن آوری روشنایی برگشتی ، ظرفیت جمع آوری نورِ حسگرِ فوق العاده حساس را به حداکثر می رساند ، در حالی که ساختار مدار پشته ای که باعث افزایش راندمان می شود ، زمان پردازش را به حداقل می رساند. این قابلیت می تواند در کیفیت تصویر اثر بسیار مثبتی داشته باشد.

این مطلب را از دست ندهید   چگونه عکس را از کارت حافظه فرمت شده بازیابی کنیم؟

موتور پردازش BIONZX

در دوربین سونی موتور پردازش تصویر BIONZ X حجم زیادی از داده های سنسور را کنترل می کند و با حداقل نویز، پرش و لرزش، بافت و جزئیات را بطور صحیح تولید می کند.

دستیابی به نتایج حرفه ای تر

همیشه عملکردهای پیشرفته باعث افزایش گردش کار می شوند. برای فیلمبرداری به سبک حرفه ای ، RX10 III از Profile Profile ، S-Gamut / S-Log210 ، خروجی HDMI تمیز ، TC / UB ، REC Control ، Dual Rec ، نشانگر ، گاما صفحه نمایش پشتیبانی می کند و از توابع زبرا پیشرفته استفاده می کند. نتیجه ی این طراحی به این صورت است که تمام قابلیت های دوربین نزدیک شماست و بسیار راحت و سریع تصویر برداری را از انواع سوژه ها انجام دهید.

صفحه ی نمایش دوربین سونی RX10 III به صورت زیر است.

AF Fast Intelligent فوکوس اتوماتیک با سرعت 0.09 ثانیه

پاسخ سریع و دقیق برای گرفتن لحظه های بسیار سریع و دقیق!

RX10 III AF Fast Intelligent با تشخیص راحت و آسان سوژه، حتی با داشتن سرعت بالا تصاویر دقیق و با کیفیت را ثبت کنید. علاوه بر این ، لنز و کنترلر آن برای افزایش سرعت پاسخ ، تعبیه شده است.

روشن ، واضح و دقیق

تطبیق پذیری و کنترل کلی

آسانتر برای کنترل و دسترسی

مشخصات کلی دوربین سونی RX10 III

  • لنز بزرگنمایی دیافراگم بزرگ Zeiss® Vario-Sonnar® T * 24–600mm و 4–4
  • سنسور CMOS انباشته 1.0.1 مگاپیکسلی موثر 1.0 با تراشه DRAM
  • موتور BIONZ X for برای تولید جزئیات برتر و کاهش نویز
  • ضبط فیلم K4 با پیکسل کامل / بدون برنده پیکسل
  • حداکثر 40 برابر حرکت بسیار کند
  • نوع سنسور 1.0 (35 x 0.52) با نوع Exmor RS® CMOS و نسبت ابعاد 3:2
  • تعداد پیکسل ها (موثر) تقریباً 20.1 مگاپیکسل
این مطلب را از دست ندهید   استخراج فایل حذف شده از دوربین

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =