دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عملکرد دوربین سونی W830 Compact

یکی از لوازم الکتریکی که برای ثبت لحظات به آن نیاز داریم دوربین ها هستند. با استفاده از دوربین ها به راحتی می توانید تصاویر با کیفیت بالا را تصویر برداری نمایید. در هر شرایط نوری و حرکتی می توانید سوژه را شکار کرده و تصاویر با کیفیت را تهیه نمایید. در دنیا شرکت های متفاوتی وجود دارد که در زمینه ی ساخت دوربین فعالیت می نماید، یکی از این شرکت های موفق شرکت سونی است. این شرکت دوربین های متفاوتی را عرضه کرده است که یکی از این دوربین ها دوربین سونی W830 Compact  می باشد. در این مطلب در رابطه با دوربین سونی W830 Compact  اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

عکس برداری در هر زمان

عکسبرداری از عکس های با جزئیات و کلیپ های ویدیویی HD هرگز ساده تر نخواهد بود. با یک طراحی جمع و جور به اندازه کافی کوچک که در جیب شما قرار می گیرد، W830 مملو از ویژگی های از جمله سنسور 20.1 MP، لنز ZEISS® با بزرگنمایی نوری 8 برابر، فوکوس خودکار سریع و تثبیت کننده تصویر نوری SteadyShot است.

این همه جزئیات است

با W830 سایبر شات، زیبایی را در هر صحنه ضبط کنید. سنسور تصویر 20.1 MP با وضوح بالا با فوکوس خودکار داخلی کار می کند تا حتی اگر سریع عمل سریع باشد، از نتایج دقیق و تیز و دقیق استفاده کنید. این چیزی است که گوشی هوشمند شما فقط نمی تواند مطابقت داشته باشد.

جهان را نزدیکتر کنید

با بزرگنمایی نوری قدرتمند 8 برابر بزرگنمایی کنید و با استفاده از لنز ZEISS® صحنه را با وضوح و دقت وضوح تصویر بگیرید.

این مطلب را از دست ندهید   کاربرد فیلتر ND در عکاسی 

تنظیمات متناسب با هر صحنه

خودکار هوشمند، تنظیمات دوربین را متناسب با شرایط عکسبرداری شما تنظیم می کند. شما می توانید نتایج سریع و زیبایی را بدون عوارض اضافی کنترل دستی دریافت کنید.

عکس های ثابت و پایدار

SteadyShot نوری اثرات حرکات کوچک را کاهش می دهد و عناصر را در لنز تکان می دهد و جبران می کند و باعث می شود همه فیلم ها کاملاً تیز و شفاف باشد.

ویرایش عکس بدون دردسر

با استفاده از جلوه های زیبایی، می توانید تصاویر را در پرواز ویرایش یا روتوش کنید تا به طور کلی اسنپ های خود را بهبود بخشیده و عکس های دوستان خود را حتی با عکس های Sweep Panorama تازه و روشن جلوه دهید.

تصویر بزرگتر را با 360 درجه Sweep Panorama مشاهده کنید

دکمه را بزنید، یک طرف به طرف یا بالا و پایین حرکت دهید. این دوربین به طور خودکار یک قاب پشتی با سرعت بالا را به هم می چسباند تا عکس های پانوراما کامل ایجاد کند که صحنه را ضبط می کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + شش =