دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عملکرد شارژ باتری دوربین

هنگام استفاده از دوربین برای اولین بار، حتماً باتری آن را شارژ کنید. باتری شارژ شده کم کم تخلیه می شود، حتی اگر از آن استفاده نکنید. برای جلوگیری از بین رفتن فرصت عکسبرداری، قبل از عکس گرفتن باتری را شارژ کنید.

برق را خاموش کنید.

دوربین را با باتری درج شده در آداپتور برق (تهیه شده) با استفاده از کابل میکرو USB (تهیه شده) وصل کنید و آداپتور برق را به پریز برق (سوکت دیواری) وصل کنید.

لامپ شارژ

Lit: شارژ

خاموش: شارژ تمام شد

چشمک زن: خطای شارژ یا شارژ موقتاً مکث شده است زیرا دوربین در محدوده دمای مناسب قرار ندارد

اگر لامپ شارژ یک بار روشن شود و بلافاصله خاموش شود، باتری کاملاً شارژ می شود.

زمان شارژ (شارژ کامل)

زمان شارژ تقریباً 230 دقیقه است. با استفاده از آداپتور برق (تهیه شده). بسته به ظرفیت باقی مانده باتری یا شرایط شارژ ممکن است زمان شارژ متفاوت باشد.

باتری را حتی در صورت قطع کامل آن نمی توان شارژ کرد.

زمان شارژ فوق در هنگام شارژ کردن یک باتری کاملاً تخلیه شده (تهیه شده) در دمای 25 درجه سانتیگراد (77 درجه فارنهایت) اعمال می شود. شارژ بسته به شرایط استفاده و محیط ممکن است طولانی تر شود.

اگر لامپ شارژ در هنگام شارژ کامل باتری چشمک زد، باتری را جدا کرده و یا کابل USB را از دوربین جدا کرده و مجدداً آن را وارد کنید تا شارژ شود.

اگر چراغ شارژر هنگام اتصال سیم آداپتور AC به پریز برق (چراغ دیواری) چشمک زن باشد، این نشان می دهد که شارژ به طور موقت متوقف شده است زیرا درجه حرارت خارج از محدوده پیشنهادی است. هنگامی که دما در محدوده مناسب برگردد، شارژ از سر گرفته می شود. توصیه می کنیم که باتری را در دمای محیط بین 10 تا 30 درجه سانتیگراد (50 درجه فارنهایت تا 86 درجه فارنهایت) شارژ کنید.

این مطلب را از دست ندهید   لنز پرایم با لنز زوم

آداپتور برق را به نزدیکترین پریز برق (سوکت دیواری) وصل کنید. اگر در هنگام استفاده از آداپتور برق، خرابی رخ داد، فوراً پلاگین را از پریز برق (سوکت دیواری) جدا کنید تا از منبع تغذیه جدا شوید.

هنگامی که از یک باتری کاملاً جدید یا یک باتری که مدت طولانی استفاده نشده است استفاده می کنید، ممکن است هنگام بار شارژ باتری برای اولین بار لامپ شارژ سریع خاموش شود. در صورت بروز چنین اتفاقی، باتری را جدا کرده یا کابل USB را از دوربین جدا کرده و مجدداً آن را برای شارژ مجدد وارد کنید.

اگر قبلاً به طور کامل شارژ شده باشد یا نزدیک به شارژ کامل باشد، باتری را به طور مداوم یا مکرر شارژ نکنید. انجام این کار ممکن است باعث بدتر شدن عملکرد باتری شود.

پس از اتمام شارژ، آداپتور برق را از پریز برق (سوکت دیواری) جدا کنید.

حتماً فقط از بسته های اصلی باتری با نام تجاری سونی، کابل های میکرو USB (تهیه شده) و آداپتورهای AC (تهیه شده) استفاده کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 6 =