دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ساختار لنز دوربین FE 16-35mm F2.8 GM

یکی از لوازم مهمی که برای ثبت لحظات و حالات به آن احتیاج داریم دوربین ها می باشند. دوربین های عکاسی به راحتی می توانند لحظات را با کیفیت بسیار بالا و زیبا ثبت نمایند. در کنار اهمیت دوربین، لنز ها نیز نقش پررنگی دارند. با وجود یک لنز با کیفیت ثبت تصاویر نیز بسیار آسان و ویژه انجام می پذیرد. لنز ها در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی وجود دارند و شرکت های متفاوتی در حال حاضر مشغول به ساخت آن ها می باشند. شرکت سونی یکی از شرکت های برتری است که لنز ها با کیفیت را وارد بازار می نماید. یکی از این لنز ها ، لنز دوربین FE 16-35mm F2.8 GM می باشد که در ادامه در رابطه با ویژگی های آن اطلاعاتی را در اختیار شنا قرار می دهیم.

جهان را با جزئیات با زاویه دید وسیع کشف کنید

عملکرد استاد G در زوم با زاویه دید گسترده F2.8 16-35 میلی متر ، فرصت زیادی را برای گرفتن موضوعات به روش های جدید و خلاقانه فراهم می کند. مهم نیست که چه تنظیم زوم یا فاصله فوکوس را به سمت خود شلیک کنید ، این لنز با وضوح پیوسته از گوشه ای به گوشه ، با پس زمینه خیره کننده بوکه در صورت لزوم ارائه می کند. طراحی کم وزن و سبک وزن باعث می شود تا بتوانید در تیراندازی فعال کنترل کنید.

وضوح بالای گوشه به گوشه

طراحی نوری غیر سازگار به وضوح و کنتراست بسیار زیاد گوشه ای به گوشه برای منظره ، معماری و سایر موضوعات گسترده ای دست می یابد.

این مطلب را از دست ندهید   فرمت شدن هارد اکسترنال بعد از اتصال به موبایل

پس زمینه زرق و برق دار بوکه

نزدیک به F2.8 شلیک کنید تا سوژه های تیز را با زمینه های زیبا و پویا تشکیل دهید که شامل بوکه ای با صاف و آرام است.

تعادل کاملی از وضوح و بوکه

طراحی نوری پیشرفته ای که شامل دو عنصر سونی XA (کروی افراطی) باشد با وضوح فوق العاده ، تحریف کم و بوکه صاف و زیبا به دست می آید.

سبک و کم حجم برای تحرک بالا

اندازه و کاهش وزن پیشرو در کلاس باعث می شود این لنز 680 گرم به عنوان یک ایده آل برای اجسام کامپکت E نصب شود و یک سیستم بسیار قابل حمل و به راحتی قابل کنترل ارائه دهد.

پیکربندی لنز

لنزهای سری G Master با ترکیبی خیره کننده از وضوح بسیار بالا و پس زمینه نرم حل شده بوکا از تصویربرداری و بیان در سطوح قبلاً غیرقابل دستیابی استفاده می کنند

[1] لنزهای XA (کره ای بسیار افقی) [2] لنزهای آسفریک [3] شیشه ED

حلقه تمرکز / 2. حلقه زوم / 3. سوئیچ حالت فوکوس / 4. شاخص نصب / 5. دکمه نگه داشتن فوکوس

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − سه =