دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ساختار لنز دوربین FE 24mm F1.4 GM

یکی از لوازم الکتریکی مهم که برای ثبت خاطره و کار های خبرنگاری از آن استفاده می شود دوربین ها هستند. شرکت های متفاوتی وجود دارد که در ساخت دوربین ها در حال فعالیت هستند. یکی از این شرکت ها، شرکت سونی می باشد. این شرکت علاوه بر ساخت دوربین لنز های پر قدرت و با کیفیتی را می سازند که به راحتی می تواند تصاویر با کیفیت و ایده عالی را تهیه نماید. این شرکت لنز های مختلف و متفاوتی را می سازد، یکی از این لنز ها، لنز دوربین FE 24mm F1.4 GM می باشد که در این مطلب در رابطه با آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

وضوح تصویری خیره کننده F1.4 در لنزهای اصلی موبایل

استفاده بی نظیر از فناوری برش، عملکرد G Master تصفیه شده را با وضوح تصویر بالا و نرم و نرم بوکه حتی در وسیع ترین دیافراگم دیافراگم F1.4 به دست می آورد. لنز هر دو فشرده و سبکترین در کلاس2 است و قابلیت حمل و نقل را به حداکثر می رساند. همچنین درایو AF سریع، دقیق، کنترل سطح بالا و قابلیت اطمینان را ارائه می دهد.

فناوری نوری پیشرفته حتی در F1.4 با وضوح دیدنی دست می یابد

دو عنصر XA (کروی افراطی) در یک طراحی نوری که الزامات دقیق استاد G را برآورده می کند، در وضوح تصویر به طور مداوم بالا کمک می کند. سه عنصر شیشه ای ED (پراکندگی فوق العاده کم) نیز وجود دارد که به طور موثر سرکوب ناهنجاری های کرومیک را شامل می شود. این طراحی نوری نوآورانه شعله ساژیتال را به حداقل می رساند تا منابع نور نقطه ای با دقت تولید مثل شوند.

این مطلب را از دست ندهید   فرمت شدن هارد اکسترنال بعد از اتصال به موبایل

طراحی نوری پیشرفته و متداول منابع نقطه ای را تولید می کند

یک طراحی نوری جدید که شامل دو عنصر دقیق XA است، شعله ساژیتال را سرکوب می کند، یک انحراف معمول در لنزهای دیافراگم بزرگ. شعله ساژیتال می تواند باعث گسترش غیر طبیعی منابع نور نقطه ای شود که به سمت حاشیه تصویر برجسته تر می شوند.

طراحی نوری نوآورانه در لنزهای کم وزن و کم وزن

یک طراحی نوری جدید که با به کار بردن دو عنصر XA، قطر کلی لنز را کاهش می دهد، یکی برای عنصر جلویی که معمولاً بزرگترین لنز است، با یک سیستم جدید درایو تمرکز DDSSM (Direct Drive SSM) ترکیب می شود تا به یک وزن کل بطور چشمگیر برسد. فقط 15.7 اونس (445 گرم). کاهش اندازه و وزن این لنز باعث می شود آن را به عنوان یک ایده آل برای اجسام کامپکت E نصب کنید و تحرک فوق العاده ای را ارائه دهد.

نفس گیر G استاد بوکه

دیافراگم دایره ای با 11 تیغه بوکه نرم و طبیعی به نظر می رسد که از طریق طراحی پیشرفته و یک فرآیند تولید حاصل می شود که شامل کنترل دقیق ناهنجاری های کروی است. حداقل فاصله فوکوس 0.79 فوت (0.24 متر) و حداکثر بزرگنمایی 0.17x از توانایی نزدیک بودن که در کنار نمای زاویه دید لنزها می تواند چشم اندازهای چشمگیری ایجاد کند که از بوکه های عمیق و سرسبز نیز استفاده خوبی می کند.

AF سریع، دقیق و آرام برای عکس و فیلم

DDSSM با قدرت بالا و تازه طراحی شده برای این لنز بهینه شده، تقریباً سه برابر بیشتر از سیستم درایو فوکوس قبلی ارائه می کند. افزایش قدرت سیستم جدید DDSSM، قابلیت عملکرد درایو فوکوس خودکار فوکوس سریعتر، دقیق تر و دقیق تر را برای عملکرد برجسته در هنگام عکسبرداری از عکس ها و فیلم ها فراهم می کند.

این مطلب را از دست ندهید   لنز دوربین FE 12-24mm F4 G

کنترل حرفه ای و قابلیت اطمینان برای عکس و فیلم

دکمه نگهدارنده فوکوس قابل تنظیم، حلقه دیافراگم، سوئیچ کلیک دیافراگم، طراحی خطی پاسخ MF، طراحی ضدآب و مقاوم در برابر رطوبت، و روکش جلوی فلوئور باعث می شود تا کنترل و قابلیت اطمینان کاملاً حرفه ای برای فیلم ها و همچنین عکس های ثابت فراهم شود.

پیکربندی لنز

لنزهای سری G Master با ترکیبی خیره کننده از وضوح بسیار بالا و پس زمینه نرم حل شده بوکا از تصویربرداری و بیان در سطوح قبلاً غیرقابل دستیابی استفاده می کنند

[1] لنزهای شدید کره ای (لنزهای XA)

[2] شیشه ED

حلقه تمرکز / 2. حلقه دیافراگم / 3. دکمه نگه داشتن فوکوس / 4. سوئیچ حالت فوکوس / 5. شاخص دیافراگم / 6. سوئیچ کلیک دیافراگم

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =