دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ابزار بازیابی ویدیو . تصور کنید هنگام انتخاب نرم افزار بازیابی ویدیو دو گزینه دارید. One با آخرین نسخه های ویندوز و macOS سازگار است و نظرات مثبتی را از کاربران خود دریافت کرده است. دیگری یک ابزار کمتر شناخته شده بازیابی اطلاعات است که به طور منظم از وعده های خود کوتاهی می کند. شما کدام یک را انتخاب می کنید؟ با این حال، ما به ارائه راه حل های متعدد برای متناسب با نیازهای هر کاربر اعتقاد داریم. به همین دلیل است که ما گزینه‌های دیگری را در اختیار شما قرار داده‌ایم که می‌توانید از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید – برخی رایگان و برخی با پرداخت هزینه برای خدمات خود، اما همه آنها بیش از توانایی بازیابی اطلاعات ارزشمند شما هستند.

ابزار بازیابی ویدیو

ابزارهای بازیابی ویدیو به شما کمک می کنند ویدیوهای حذف شده یا از دست رفته را از هارد دیسک، درایو فلش USB، کارت های حافظه، کارت های دوربین (از جمله دوربین های Conon)، کارت های دوربین فیلمبرداری، کارت های داش کم، کارت های پهپاد و غیره بازیابی کنید. آنها فایل ویدیوی حذف شده را در کنار همه آن ها بازیابی می کنند خواص، مانند نام اصلی و مکان.

آنها به این بسنده نمی کنند. همه این ابزارهای نرم افزاری می توانند اکثر فرمت های اصلی فایل های ویدئویی را بازیابی کنند و ویدئوهای قابل بازیابی را پس از اسکن پیش نمایش کنند.

انتخاب نرم افزار بازیابی ویدیو

راه های زیادی برای انتخاب برنامه بازیابی ویدیو وجود دارد. ممکن است فقط بخواهید از یک راه حل رایگان استفاده کنید یا بیشتر به مجموعه ویژگی های یک برنامه بازیابی معین علاقه مند باشید. در اینجا عواملی وجود دارد که باید هنگام انتخاب ابزاری برای انجام بازیابی ویدیو در نظر بگیرید.

این مطلب را از دست ندهید   چگونه از تارشدن عکس داخل دوربین جلوگیری کنیم؟

همه کاره بودن نرم افزار بازیابی ویدئو

نرم افزار همه کاره بازیابی ویدیو می تواند داده ها را از هارد دیسک ها، درایوهای فلش، کارت های حافظه، هارد دیسک های خارجی و سایر دستگاه های ذخیره سازی مبتنی بر دیسک بازیابی کند. آنها از سیستم های فایل مختلف، از جمله HFS/HFS+، NTFS، FAT (FAT32) و exFAT و غیره پشتیبانی می کنند. نرم افزار بازیابی همچنین می تواند چندین فرمت فایل، از جمله انواع فایل های صوتی، فیلم ها، تصاویر، اسناد و موارد دیگر را بازیابی کند. ابزاری که انتخاب می کنید باید بتواند انواع داده های از دست رفته را مدیریت کند.

استفاده آسان از ابزار بازیابی ویدیو

 Disk Drill یک نمونه عالی از ابزار بازیابی ویدیو است که استفاده از آن آسان است. رابط کاربر پسند آن فرآیند بازیابی اطلاعات را ساده می کند و استرس ناشی از بازیابی فایل های از دست رفته را کاهش می دهد. می توانید با چند کلیک اسکن داده های از دست رفته را شروع کنید. پس از اتمام اسکن، ابزار پس از آن فایل های بازیابی شده را در پوشه هایی برای فایل های ویدئو، عکس، اسناد، صدا و آرشیو مرتب می کند. شما به راحتی می توانید فایل هایی را که می خواهید بازیابی کنید و همچنین مکانی که می خواهید آنها را ذخیره کنید انتخاب کنید.

پولی یا رایگان بودن ابزار بازیابی ویدیو

ابزارهای بازیابی ویدیوی رایگان و پولی دارای مزایا و معایبی هستند. آنهایی که هیچ هزینه ای ندارند به سختی به جیب شما ضربه نمی زنند و معمولاً به شما امکان می دهند فیلم های ذخیره شده در فرمت های رایج را بازیابی کنید. راه‌حل‌های پولی تقریباً تمام فرمت‌های فایل ویدیویی را که ممکن است هنگام شارژ کردن از طریق اشتراک یا هزینه یک‌باره با آن مواجه شوید، بازیابی می‌کند.

این مطلب را از دست ندهید   دوربین سونی α7R II

قابل حمل یا نرم افزار نصب شده

برنامه‌های نرم‌افزاری قابل حمل آن‌هایی هستند که به شما امکان می‌دهند آن‌ها را از یک دستگاه قابل جابجایی مانند یک هارد دیسک خارجی یا درایو فلش USB اجرا کنید. آنها چیزی را روی سیستم شما ذخیره نمی کنند، روی رجیستری رایانه شخصی شما تأثیر نمی گذارند و بنابراین تأثیری بر عملکرد آن نمی گذارند. اینجاست که مزایای آنها به پایان می رسد.

این ابزارهای نرم افزاری، مانند نسخه قابل حمل Recuva، در مقایسه با نسخه های نصب شده خود – که نیاز به دانلود فایل نصبی خود بر روی سیستم خود دارند، سرعت اسکن نسبتاً کمی دارند. این تنها ایراد آنها نسبت به نرم افزارهای نصب شده است.

پیشنهاد مطالعه: 4 بهترین نرم افزار بازیابی ویدیو

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =