دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

در سال های اخیر، اشتراک گذاری وبلاگ ها در یوتیوب به یک روند جدید تبدیل شده است. علاوه بر این، تبدیل شدن به یک YouTuber نیز به یک اولویت کاری نوظهور در بین جوانان تبدیل شده است. با داشتن یک پایگاه بزرگ به اندازه کافی، وبلاگ نویسی می تواند یک تجارت پرسود باشد. و افراد با استعداد می توانند آزادانه تر خود را در اینترنت نشان دهند. با نادیده گرفتن تفاوت محتوای یوتیوبرها، یکی از چیزهایی که همه آنها قطعا از آن استفاده خواهند کرد دوربین است. GoPro Hero9 Black، DJI Pocket 2، Canon PowerShot G7 X Mark III و Sony ZV-1 و غیره، همه این دوربین ها برای ایجاد یک vlog درخشان طراحی شده اند. تصور کنید از دوربین برای ضبط چندین ویدیو استفاده کرده اید، اما با فشردن تصادفی دکمه “حذف” یکی از آنها را از دست داده اید. آیا می توانید ویدیوی حذف شده را بازیابی کنید؟ این چیزی است که در قسمت بعدی در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

حذف و گم شدن ویدیوهای دوربین؟

اکثر دوربین ها از کارت حافظه یا کارت SD برای ذخیره عکس و فیلم استفاده می کنند. بنابراین این سوال پیش می آید که آیا راهی برای بازیابی فیلم های حذف شده روی کارت حافظه / کارت SD وجود دارد؟ پاسخ بله است!

هنگامی که فیلم های کارت حافظه دوربین را حذف می کنید، فایل های حذف شده برای همیشه ناپدید نمی شوند. ضبط این ویدیو در سیستم فایل تغییر می کند و فضای اشغال شده توسط فایل موجود اعلام می شود. تا زمانی که بازنویسی اتفاق نیفتد، می توانید ویدیوی حذف شده را با نرم افزار بازیابی اطلاعات شخص ثالث بازیابی کنید. رونویسی به معنای جایگزینی اطلاعات قدیمی با اطلاعات جدید است. اگر داده ها حتی فقط یک بار بازنویسی شده باشند، معمولاً غیرقابل بازیابی در نظر گرفته می شوند.

این مطلب را از دست ندهید   دوربین سونی α7S II

نحوه بازیابی فیلم های حذف شده از دوربین

مهم نیست از چه نوع دوربینی استفاده می کنید، می توانید از نرم افزاری که ما معرفی می کنیم برای انجام بازیابی اطلاعات استفاده کنید. برای کمک به کاربران برای بازگرداندن فایل‌های حذف شده تصادفی طراحی شده است. از شهرت خوبی در بین کاربران برخوردار است و از درصد موفقیت بالایی برخوردار است و استفاده از آن آسان است.

با این حال، آنچه ضروری است به خاطر بسپارید، این است که زمان برای بازیابی اطلاعات روی دوربین بسیار مهم است. هرچه زودتر روند مکان یابی و بازیابی ویدیوهای حذف شده را شروع کنید، شانس شما برای بازیابی موفق اطلاعات بیشتر است. چیزها را برای مدت طولانی رها کنید، ممکن است داده ها بازنویسی شوند و قابل بازیابی نباشند.

می توانید EaseUS Data Recovery Wizard را از دکمه زیر دانلود کنید و سپس راهنمای ویدیو و مراحل دقیق را برای بازیابی ویدیوهای حذف شده از دوربین دنبال کنید.

مرحله 1. کارت SD دوربین را به کامپیوتر وصل کنید و شروع به اسکن کنید

کارت SD را از دوربین خود خارج کرده و از طریق کارتخوان به رایانه متصل کنید. سپس EaseUS Data Recovery Wizard را اجرا کنید، روی کارت SD نگه دارید و روی «اسکن» کلیک کنید.

مرحله 2. عکس هایی را که می خواهید بازیابی کنید انتخاب کنید

صبر کنید تا اسکن کامل شود. پس از آن، عکس هایی را که می خواهید بازیابی کنید انتخاب کنید. برای بررسی سریع‌تر تصویر، روی «فیلتر» کلیک کنید، «تصاویر» را انتخاب کنید و به نمای درختی در سمت چپ بروید.

این مطلب را از دست ندهید   چگونه فایل های پاک شده را از دوربین خود بازیابی کنیم؟

مرحله 3. عکس ها را بازیابی کنید

برای پیش نمایش محتوای آن مورد، دوبار کلیک کنید. روی «بازیابی» کلیک کنید و مکانی را انتخاب کنید، نه در کارت SD، برای ذخیره عکس‌ها.

همین حالا پیش بروید و ویدیوهای دوربین گم شده خود را بازیابی کنید!

هنگامی که با وضعیت از دست دادن فیلم دوربین مواجه شدید، فقط می توانید به یک ابزار ظریف بازیابی اطلاعات مانند EaseUS Data Recovery Wizard اعتماد کنید. بسیار کارآمد است و استفاده از آن آسان است و همچنین یکی از بالاترین نرخ موفقیت بازیابی اطلاعات را در صنعت دارد. این از بازیابی از هر مارک اصلی دوربین دیجیتال پشتیبانی می کند. مهم نیست از چه مارک دوربینی استفاده می کنید، می توانید به راحتی از EaseUS Data Recovery Wizard استفاده کنید. اکنون این ابزار را دانلود کنید و در کمترین زمان ویدیوهای دوربین از دست رفته خود را برگردانید.

مقالات مرتبط:

نرم افزار ریکاوری درایو بیتلاکر M3 Bitlocker

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =