دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بازیابی رایگان عکس. وقتی عکس های دیجیتالی را به دلایلی از دست می دهید دردناک است. ممکن است به طور تصادفی تصاویر را حذف کرده باشید یا کارت دوربین دیجیتال را فرمت کرده باشید. همچنین ممکن است کارت حافظه دوربین خطا، باز نشدن، آلوده به ویروس یا خرابی را نشان دهد و در نتیجه عکس‌های ذخیره شده روی آن از بین برود. علت هر چه که باشد، می‌توانید عکس‌های پاک شده را از دوربین‌های دیجیتال با هر مارک و نوع بازیابی کنید. این پست روش های رایگان مختلف برای بازیابی عکس دوربین را به اشتراک می گذارد. صرف نظر از نوع و مدل دوربین دیجیتالی که دارید، این راه حل ها را امتحان کنید. راه حل ها به بازیابی فایل های JPEG و RAW از DSLR، SLR، DDR، دوربین های فیلمبرداری و انواع دیگر دوربین ها کمک می کنند.

بازیابی رایگان عکس

بازیابی عکس دوربین دیجیتال با روش های رایگان

نرم افزار بازیابی عکس دوربین بهترین راه حل برای بازیابی عکس های گم شده از دوربین های دیجیتال است. ابزارهای بازیابی رایگانی وجود دارد که می تواند کارت حافظه دوربین دیجیتال را به طور کامل اسکن کرده و عکس های حذف شده قابل بازیابی را ارائه دهد.

علاوه بر این، اگر مشکلی در کارت حافظه دوربین وجود دارد که به دلیل آن امکان دسترسی به عکس‌ها وجود ندارد، عیب‌یابی کارت SD را در رایانه ویندوز خود امتحان کنید و سپس فرآیند بازیابی عکس را انجام دهید.

قسمت 1 استفاده از یک نرم افزار بازیابی عکس دوربین دیجیتال

چندین نرم افزار رایگان برای بازیابی عکس به صورت آنلاین وجود دارد. با این حال، برنامه های رایگان اغلب از نظر امنیت و موفقیت در بازیابی غیرقابل پیش بینی هستند. در اینجا توصیه می کنیم انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید که میزان موفقیت آن ثابت شده است. برای بازیابی تصاویر و ویدیوهای حذف شده دوربین می توانید از نرم افزار کاملا رایگان بازیابی عکس – Stellar Photo Recovery Free Edition استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   بهترین برنامه برای بازیابی فیلم دوربین

نرم افزار 100% ایمن از بازیابی تمامی دوربین های معروف سونی، نیکون، فوجی، المپوس، پاناسونیک، کداک، کانن، گوپرو و ​​غیره پشتیبانی می کند. دوربین اکشن، بدون آینه، LSR، DSLR، DDR، دوربین فیلمبرداری، اندروید، آیفون، آی پد یا سایرین، می توانید تصاویر از دست رفته دوربین را از همه بازیابی کنید. این نرم افزار رایگان همچنین می تواند تصاویر RAW فشرده نشده را از دوربین دیجیتال بازیابی کند. می تواند JPEG، JPG، TIFF، RAW، CR2، ERF، K25، NEF، RAF، HEIC، PEF و غیره را بازیابی کند.

Stellar Photo Recovery می‌تواند عکس‌ها را در موارد حذف، فرمت، عفونت ویروسی یا خرابی در کارت ذخیره‌سازی دوربین، هارد دیسک، درایو قلم و غیره بازیابی کند. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید تا ۱۰ عکس از دوربین‌های دیجیتال ذخیره کنید.

مراحل سریع برای دریافت رایگان عکس های حذف شده از دوربین

در این بخش قصد داریم مراحل دریافت رایگان عکس های حذف شده از دوربین را به شما معرفی کنیم.

مرحله 1: بازیابی رایگان عکس Stellar را در رایانه خود بارگیری کنید.

مرحله 2: کارت/درایو SD دوربین را که می‌خواهید عکس‌های گمشده را از آن بازگردانید، وصل کنید.

مرحله 3: نرم افزار را راه اندازی کنید. مکان را انتخاب کنید و روی Scan کلیک کنید.

مرحله 4: پس از پایان اسکن، عکس های پیدا شده را پیش نمایش کنید، عکس های مورد نیاز را انتخاب کنید و روی Recover کلیک کنید.

می توانید تصاویر دوربین دیجیتال را در رایانه یا رسانه خارجی ذخیره کنید. اما آنها را روی همان کارت SD دوربین یا درایوی که آنها را از آن بازیابی کرده اید، بازیابی نکنید. مکان متفاوتی را انتخاب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تست لنز دوربین

توجه: در صورتی که علاقه مند به دانلود رایگان نرم افزار بازیابی عکس دوربین از نسخه کامل برای بازیابی نامحدود عکس/فیلم هستید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قسمت 2 بازیابی عکس های از دست رفته از کارت SD دوربین فرمت شده

کارت‌های حافظه دوربین دیجیتال، اگر با دقت استفاده نشوند، می‌توانند رفتار نامنظمی داشته باشند. کارت‌های SD چه از نیکون، فوجی، سونی، کانن یا دوربین‌های دیگر باشند، ممکن است خراب شده و غیرقابل دسترسی شوند. با این حال، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید با این مشکل مقابله کنید و عکس‌ها را از کارت دوربین خراب بازیابی کنید.

بیایید نحوه عیب یابی کارت های SD دوربین در موقعیت های مختلف و بازیابی تصاویر از دست رفته را بدانیم.

استفاده از کارت SD دوربین و از دستور Chkdsk

در شرایطی که هنگام اتصال کارت حافظه دوربین دیجیتال به رایانه شخصی، پیامی برای فرمت آن دریافت می کنید، نگران نباشید. می‌توانید این مشکل را برطرف کنید و عکس‌ها را از چنین کارت‌های SD بازیابی کنید، خواه SanDisk، Samsung یا موارد دیگر.

از دستور chkdsk در ویندوز استفاده کنید. این دستور می تواند خطاهای کارت SD را رفع کند و دسترسی به فایل های ذخیره شده آن را امکان پذیر کند.

مراحل استفاده از دستور chkdsk برای رفع خرابی کارت SD دوربین در ویندوز

  • کارت SD دوربین دیجیتال را به کامپیوتر وصل کنید.
  • در کادر جستجوی ویندوز، cmd را تایپ کنید.
  • روی cmd کلیک راست کرده و Run as Administrator را انتخاب کنید.
  • در پنجره خط فرمان، chkdsk <حرف درایو کارت SD>:/f را تایپ کنید (به عنوان مثال، chkdsk G: /f. در اینجا G حرف درایو کارت SD دوربین است.
  • Enter را فشار دهید و دستورات را دنبال کنید.
این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعمیر ccd دوربین

بعد، کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید. دوباره وارد کنید و دوباره کارت SD دوربین را در رایانه خود باز کنید

عدم تشخیص کارت SD دوربین

شرایطی وجود دارد که رایانه کارت SD دوربین را تشخیص نمی دهد. ابتدا مطمئن شوید که کارتخوان شما از کارت SD دوربین با ظرفیت بالا پشتیبانی می کند. اکنون، اگر حرف درایو کارت حافظه در لیست «دستگاه‌ها و درایوها» در این رایانه شخصی/رایانه من وجود نداشته باشد. همچنین ممکن است پیام خطای «لطفاً دیسک را در درایو E: وارد کنید» دریافت کنید. در نتیجه، عکس های ذخیره شده در کارت حافظه غیر قابل دسترس می شوند. بنابراین، یک حرف درایو جدید برای دسترسی به فایل های کارت ذخیره سازی اختصاص دهید.

مراحل تخصیص یک درایو جدید به کارت SD دوربین در رایانه شخصی:

  • کادر محاوره ای Run را باز کنید، msc را تایپ کنید و OK را بزنید.
  • پنجره مدیریت دیسک باز می شود. روی کارت حافظه دوربین خود کلیک راست کنید.
  • Change Drive Letter and Paths را انتخاب کنید.
  • افزودن را انتخاب کنید.
  • حرف درایو جدید را انتخاب کنید. روی OK کلیک کنید.
  • رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید و وصل شوید تا بررسی کنید که آیا می توانید درایو را باز کرده و به آن دسترسی پیدا کنید.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: استخراج فایل حذف شده از دوربین

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − چهار =