دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

در دنیای امروزی دوربین ها وسایلی معروف و رایج هستند. ما از آن در زندگی روزمره خود برای ایجاد خاطرات و پیگیری لحظات مهم با دوستان و عزیزان خود یا استفاده برای مقاصد حرفه ای استفاده می کنیم. و ما این کار را با ساختن فیلم یا عکس‌برداری انجام می‌دهیم. اما گاهی اوقات، ما فایل‌های خود را به دلیل استفاده نادرست از دست می‌دهیم و از دست دادن فایل‌هایی که برای ما اهمیت زیادی دارد، تجربه‌ای دردناک است. اگر چنین تجربه ای دارید، لازم نیست نگران باشید. بازیابی ویدیوی دوربین اکنون با استفاده از ابزارهای حرفه ای بازیابی اطلاعات امکان پذیر است. و این مقاله شما را با 5 بهترین برنامه بازیابی فیلم دوربین آشنا می کند.

قسمت 1. آیا می توان فیلم ها و عکس های حذف شده را بازیابی کرد؟

بله آنها میتوانند! بازیابی عکس ها و فیلم های حذف شده از طریق نرم افزار بازیابی اطلاعات امکان پذیر است. در حالت ایده آل، نرم افزار بازیابی اطلاعات برای بازیابی اطلاعات خراب، غیرقابل دسترس یا حتی حذف شده از یک دستگاه ذخیره سازی طراحی شده است. این کار را با شناسایی، اسکن، استخراج و کپی داده ها از یک مکان خاص در درایو انتخاب شده انجام می دهد.

قسمت 2. 5 بهترین برنامه بازیابی فیلم دوربین

اگر می‌خواهید برنامه بازیابی فیلم دوربین کاملی داشته باشید که به خوبی کار کند، می‌توانید برنامه‌های فهرست‌شده در اینجا را بررسی کنید. آنها چندین برنامه عالی بازیابی دوربین هستند که نتایج بی نظیری را به شما ارائه می دهند. و شما می توانید بر اساس نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

  1. AnyRecover
این مطلب را از دست ندهید   لنز دوربین FE 400 mm F2.8 GM OSS

بیایید با بهترین برنامه بازیابی ویدیوی دوربین حذف شده – AnyRecover شروع کنیم. این به شما کمک می کند تا فایل های مختلف از دست رفته مانند فیلم ها، عکس ها، اسناد و صدا را بازیابی کنید. و زمانی که نیاز به بازیابی فایل های از دست رفته یا پاک شده از دوربین خود دارید، بسیار ساده ترین راه است.

علاوه بر دوربین، به شما کمک می کند اسناد را از دستگاه های خارجی مختلف مانند هارد دیسک، کارت SD، درایو فلش، SSD و HHD بازیابی کنید. AnyRecover هم روی کامپیوترهای مک و هم روی کامپیوترهای ویندوزی به خوبی کار می کند. علاوه بر این، یک نسخه آزمایشی رایگان دارد که می تواند 8 فایل را به صورت رایگان و بدون محدودیت اندازه بازیابی کند. در اینجا مزایا و معایب نرم افزار AnyRecover آورده شده است:

مزایا

  • بازیابی بیش از 1000 نوع رایج و منحصر به فرد فایل (فیلم، فایل صوتی، اسناد، عکس و غیره).
  • پشتیبانی از دستگاه های ذخیره سازی داخلی و خارجی مختلف مانند دوربین ها، هارد دیسک ها، درایوهای فلش USB، کارت های SD، SSD و غیره.
  • بالاترین نرخ بازیابی در بین سایر رقبا.
  • حداکثر 8 فایل را به صورت رایگان و بدون محدودیت اندازه بازیابی کنید.
  • رابط کاربر پسند بازیابی اطلاعات را در 3 مرحله ساده امکان پذیر می کند.
  • سازگار با کامپیوترهای ویندوز و مک

منفی

اگر از نسخه آزمایشی بازیابی رایگان فراتر رفت، به نسخه پریمیوم نیاز دارید.

  1. بازیابی کارت

CardRecovery که با نام Memory Card Recovery نیز شناخته می شود، یک نرم افزار بازیابی عکس برای کارت های SD است که توسط دوربین ها یا تلفن های همراه استفاده می شود. این یک برنامه بازیابی ویدیوی دوربین حذف شده پیشرو و مقرون به صرفه است که به کاربران امکان می دهد فایل های ویدیویی یا عکسی از دست رفته، حذف شده، فرمت شده یا خراب شده را بازیابی کنند. برای بازیابی فیلم های دوربین، انتخاب خوبی است زیرا با انواع کارت حافظه به خوبی کار می کند. با این حال، برای بازیابی اطلاعات از سایر دستگاه های خارجی، عملکرد آن در رسیدن به سایر رقبا ناکام است.

این مطلب را از دست ندهید   لنز دوربین FE 135mm F1.8 GM

مزایا

  • از انواع کارت حافظه مانند کارت های SD، MicroSD، SDHC، CF (Compact Flash) و غیره پشتیبانی می کند.
  • نسخه پولی فقط 39.95 دلار قیمت دارد.
  • کاربر پسند، بدون نیاز به مهارت خاصی.

منفی

  • فقط برای کامپیوتر ویندوز موجود است.
  • فقط در بازیابی عکس ها و فیلم ها خوب است.
  • سرعت اسکن تا حدودی کند است.
  1. MiniTool Power Data Recovery

اگر به دنبال یک برنامه سریع برای بازیابی ویدیوهای حذف شده دوربین هستید، بازیابی اطلاعات Power MiniTool برنامه مناسبی است که می توانید امتحان کنید. دارای ویژگی های منحصر به فردی است که به آن کمک می کند اسکن عمیق روی هارد دیسک، کارت حافظه، SSD و همچنین دوربین شما انجام دهد. نرم افزار بازیابی اطلاعات Power MiniTool از بیش از 100 نوع فایل از جمله فیلم، صدا، اسناد و عکس پشتیبانی می کند.

چیزی که این نرم افزار را برجسته می کند این است که از بازیابی CD / DVD پشتیبانی می کند. با این حال، رابط کاربری آن به اندازه دیگران حرفه ای نیست. گاهی اوقات، حتی برنامه مک را با ویندوز اشتباه می کند. علاوه بر این، برخی از اشتباهات گرامری را می توان در همه جا یافت.

مزایا

  • پشتیبانی از انواع فایل ها و دستگاه های ذخیره سازی و همچنین بازیابی CD/DVD.
  • تخمین زمان اسکن دقیق است.
  • کاربران می توانند قبل از ذخیره پیش نمایش را مشاهده کنند.
  • سازگار با هر دو کامپیوتر ویندوز و مک.

منفی

  • نسخه آزمایشی رایگان تنها به بازیابی 1 مگابایت داده در رایانه های مک اجازه می دهد.
  • رابط حرفه ای نبودن افراد را به قابلیت های آن شک می کند.
  1. Recuva
این مطلب را از دست ندهید   معرفی دوربین RX100 VII

Recuva ممکن است آخرین مورد در لیست ما از بهترین برنامه های بازیابی فیلم دوربین حذف شده باشد، اما همچنین همه کاره، مفید و مقرون به صرفه است. با Recuva می‌توانید فایل‌های ویدیویی از دست رفته را از دوربین، کارت SD، رایانه و غیره بازیابی کنید.

این به شما امکان می‌دهد فایل‌های بازیابی شده خود را پیش‌نمایش کنید، اما تا زمانی که اسکن ادامه دارد، نمی‌توانید نتایج را ببینید. علاوه بر این، اگرچه Recuva دارای ویژگی اسکن عمیق است، اما به طور قابل توجهی کند است و GUI آن چندان آسان برای پیمایش نیست.

مزایا

  • انواع مختلف فایل را از دستگاه های ذخیره سازی داخلی و خارجی بازیابی کنید.
  • قبل از ذخیره فایل های بازیابی شده از پیش نمایش پشتیبانی کنید.

منفی

  • اسکن عمیق می تواند بسیار کند باشد.
  • فقط از رایانه های ویندوزی پشتیبانی می کند.
  • رابط کاربری گرافیکی در مقایسه با سایر رقبا چندان کاربرپسند نیست.

مقالات مرتبط:

کارت حافظه DSLR

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + دو =