دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ساختار دوربین سونی α6100

لحظه ها و پرتره های خاصی را برای یادآوری و اشتراک گذاری ضبط کنید. با استفاده از کیفیت و سرعت خیره کننده تصویر بر اساس فن آوری ایجاد شده برای مدل های تمام فریم، می توانید کار سخت را به دوربین بسپارید. α6100 تضمین می کند که شما هیچ لحظه را از دست نخواهید داد. در این مطلب در رابطه با دوربین سونی α6100 که قدرت خود را به راحتی نشان می دهد اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم..

ردیابی زمان واقعی

موضوع خود را با دقت قابل اعتماد دنبال کنید. نگه داشتن افراد فعال در تمرکز ثابت و مداوم، برای گرفتن هر لحظه مهم، خواه از پوشش یک رویداد ورزشی یا مستند کردن زندگی روزمره، کاملاً حیاتی است. الگوریتم های پیشرفته ردیابی موضوعی مبتنی بر هوش مصنوعی سونی، شما را کاهش نمی دهد و حجم زیادی از داده های مکانی را با سرعت بالا و در زمان واقعی پردازش می کند.

تصویری از AF Real Time Eye برای انسان

زمان واقعی AF برای انسان در این دوربین قرار داده شده است. در زمان واقعی چشم AF هنگام عکسبرداری از پرتره در حال حرکت، ردیابی چشم مداوم را فراهم می کند. می توانید چشم چپ یا راست را در اولویت قرار دهید و حتی وقتی صورت تا حدودی پنهان، دارای نور پس زمینه یا رو به پایین باشد، کار می کند.

زمان واقعی AF برای حیوانات

الگوریتم های نوآوری تشخیص سونی سونی با حیوانات Animal3 و همچنین انسان سازگار شده است تا بتواند عکس های حیوانات اهلی کاملاً متمرکز و عکس های زیبا از حیوانات وحشی را به شما هدیه دهد. به راحتی می توان این قابلیت را نیز روی حیوانات اجرا نمود.

این مطلب را از دست ندهید   لنز دوربین FE 85mm F1.8

فوکوس خودکار که می توانید به آن اعتماد کنید

منطقه گسترده AF، سرعت فوق العاده سریع و ردیابی مداوم نیز قابل انجام است. پوشش گسترده AF دوربین بر اساس آرایه های متراکم از 425 نقطه تشخیص فاز و 425 نقطه تشخیص کنتراست، برای افزایش دقت در تشخیص بسیار زیاد است. عملکرد سریع موتور پردازش آخرین نسل به دستیابی به سرعت قابل توجه دستیابی به 0.02 ثانیه ثانویه کمک می کند، در حالی که الگوریتم های پیشرفته برای پیش بینی محل آینده سوژه شما کار می کنند.

عکسبرداری مداوم سریع با حداکثر 11 فریم در ثانیه، با AF / AE

پردازش داخلی بسیار سریع و حافظه بافر با ظرفیت بالا به معنای این است که می توانید عکس های مداوم را تا 11fps با نمای پس زمینه یا 8fps برای پیش نمایش در زمان واقعی، با حداقل تاخیر در صفحه نمایش شلیک کنید. می توانید در حدود 77 عکس shot با فرمت JPEG (استاندارد) با یک پشت سر هم مداوم بگیرید.

عکسبرداری مداوم خاموش تا حداکثر 8 فریم در ثانیه

عکسبرداری خاموش در مواقعی که نویز قابل اغماض باشد، مانند اجرای زنده یا هنگام گرفتن عکسهای حیوانات، بسیار مفید است. α6100 می تواند به طور مداوم و بدون سر و صدا شاتر تا 8fps با ردیابی AF / AE، حتی در حالت AF-C، و با Eye Real Time AF یا با Real Time Tracking شلیک کند.

وضوح تصویر برتر و بافتهای طبیعی

سنسور APS-C از سیم کشی مس برای هدایت بهتر و پردازش مدار پیشرفته برای کمک به بهینه سازی کارآیی جمع آوری نور استفاده می کند. این همراه با موتور پردازشگر جدیدترین نسل، این وضوح تصویر را بهتر و بافت های طبیعی به نمایش می گذارد.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه بازیابی عکس های پاک شده در رایانه

تصاویر پاک کننده در تنظیمات کم نور

سرکوب صوتی بهبود یافته، در تنظیمات تاریک که عکسبرداری با حساسیت بالا لازم است، تصاویر تمیزتری ایجاد می کند. حساسیت ISO بومی به حداکثر ISO 32000 می رسد، با افزایش حساسیت ISO تا ISO 51200 برای عکسها. کاهش نویز به ویژه در محدوده حساسیت متوسط ​​تا زیاد استفاده می شود.

کنترل های قابل تنظیم برای راحتی شما

با اختصاص هشت کلید و کنترل آن به هر یک از 89 عملیات مختلف تیراندازی و پخش، می توانید α6100 خود را برای حداکثر راحتی تنظیم کنید.

ویژگی منو برای دسترسی سریع

ویژگی منوی دوربین به شما امکان می دهد تا برای دسترسی سریع به کارهایی که اغلب از آنها استفاده می کنید، حداکثر 30 مورد از فهرست های مختلف را ثبت کنید.

شخصی سازی رابط کاربر

صفحه تنظیمات سفارشی موقعیت کلیدها و دکمه های کنترل دوربین را نشان می دهد، بنابراین می توانید تکالیف عملکرد را با یک نگاه تأیید کنید. همچنین، می توانید گزینه های منوی عملکرد را هنگام شخصی سازی منوی عملکرد، برای تنظیم آسان تر مشاهده کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − نه =