دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ساختار دوربین سونی α6400

کیفیت زندگی را بدست آور. با وجود اندازه جمع و جور و وزن سبک آن، α6400 عملکرد سریع و طیف وسیعی از ویژگی های مورد نظر را از یک مدل کامل فریم ارائه می دهد. چه در حال عکسبرداری، چه فیلم، آهنگسازی خلاقانه یا عکس های سلفی روزمره، از تصاویر زیبا که می خواهید به اشتراک بگذارید لذت خواهید برد. با استفاده از این دوربین با کیفیت به راحتی می توانید تصاویر زیبا را ثبت نماید. در این مطلب در رابطه با دوربین سونی α6400 اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

نوآوری در خدمت به خلاقیت شما

پتانسیل خلاقیت خود را با عملکرد سطح بالا و ویژگی های پیشرفته مانند AI-Real-Eye Eye Real-Time باز کنید. ردیابی زمان واقعی جدید، با دقت بالا؛ عکسبرداری مداوم با سرعت بالا و فیلمبرداری 4K HDR (HLG امکان پذیر است.

AF قابل اعتماد برای عکس های اکشن عالی

AF ابتکاری دوربین به سرعت و قابل اطمینان موقعیت سوژه را تشخیص داده و سپس حرکت سوژه را ردیابی می کند و آن را در فوکوس تند نگه می دارد.

425 فاز تشخیص نقاط AF

نقاط تمرکز متراکم توزیع شده در حدود 84٪ ناحیه تصویر، به ضبط موضوع کمک می کند. به راحتی می توانید تصاویر با کیفیت را با استفاده از این دوربین ثبت نمایید.

[1] پوشش AF کانونی برای تشخیص فاز (425 امتیاز) [2] پوشش AF ضد تشخیص (425 امتیاز)

عکسبرداری مداوم سریع با AF / AE تا 11fps

به لطف پردازش سریع داخلی و حافظه بافر با ظرفیت بالا، هرگز یک لحظه عمل را از دست ندهید. عکسهای خاموش تا 11fps را با نمایش پس زمینه یا 8fps برای نمای زنده، با حداقل تاخیر در نمایش، و در حدود 116 عکس در JPEG (استاندارد) یا 46 عکس با فرمت RAW فشرده شده در یک پشت سر هم مداوم بگیرید.

این مطلب را از دست ندهید   دوربین سونی α7 II

عکسبرداری مداوم خاموش تا حداکثر 8fps

هنگامی که شلیک شما خواستار آرامش مطلق است، مانند عکس گرفتن از یک اجرای زنده، عکسبرداری ساکت و بدون صدای شاتر اجازه می دهد تا حداکثر سرعت 8fps با ردیابی AF / AE، حتی در حالت AF-C با حالت Real AF AF انجام شود. یا با ردیابی زمان واقعی، گزینه های عکسبرداری خود را گسترش می دهید.

ردیابی موضوع هوشمند

فن آوری تشخیص موضوع مبتنی بر هوش مصنوعی که اخیراً اتخاذ شده است، تعداد زیادی از داده ها را برای شناسایی و ردیابی حتی سوژه هایی که به سرعت در حال حرکت هستند پردازش می کند.

چشم چپ یا چشم راست سوژه خود را در اولویت قرار دهید

اکنون می توانید گزینه Left Eye، Right Eye یا Auto را از فهرست انتخاب کنید و به شما اجازه می دهد تا روی ترکیب متمرکز شوید. این گزینه ها را می توان به دکمه های سفارشی اختصاص داد، به شما امکان می دهد به سرعت بین گزینه های اواسط شلیک قرار بگیرید.

تصاویر حیرت انگیز حیوانات با زمان واقعی AF AF برای Animals

در زمان واقعی Eye AF برای حیوانات از ردیابی حیوانات پشتیبانی می کند، امکان تشخیص سریع و دقیق و ردیابی چشم حیوانات، با فشار فقط نیم دکمه دیافراگم. این توانایی جدید باعث می شود میزان موفقیت عکاس در هنگام شلیک حیوانات در حیوانات اهلی وحشی یا محبوب در خانه به شدت افزایش یابد – شرایطی که موقعیت دقیق فوکوس قبلاً یک چالش بوده است.

یک الگوریتم جدید تشخیص موضوع بر روی سوژه های در حال حرکت است

یک الگوریتم تشخیص موضوع تازه توسعه یافته اطلاعات مکانی را بر اساس رنگ، فاصله موضوع (عمق)، الگوی (روشنایی) و اطلاعات صورت و چشم با سرعت بالا در زمان واقعی پردازش می کند.

این مطلب را از دست ندهید   استخراج فایل حذف شده از دوربین

انتقال بی نظیر از ردیابی از بدن به چهره و چشم

هنگام شلیک یک فرد دوردست در حال حرکت، سیستم ردیابی کل بدن را ضبط می کند و ناحیه فوکوس با توجه به شرایط موضوع یکپارچه بین صورت و چشم ها تغییر می کند.

به سادگی لمس و پیگیری کنید

وقتی تنظیمات لمسی در منو تنظیم شد، با لمس مانیتور موضوع خود را انتخاب کنید. برای هر دو حالت استراحت یا فیلم، دوربین شروع به ردیابی خودکار موضوع خواهد کرد.

تصاویر تمیز حتی در نور کم

سرکوب بهبود صدا باعث شده تا حتی در صحنه های تاریک که عکسبرداری با حساسیت بالا انجام می شود، کیفیت تصویر نیز تمیزتر شود. حساسیت ISO بومی به حداکثر ISO 32000 (با حساسیت ISO گسترش یافته در حداکثر ISO 102400 برای عکسها) افزایش یافته است. کاهش نویز به ویژه در محدوده حساسیت متوسط ​​تا زیاد استفاده می شود.

دکمه های سفارشی عملیات مکرر را در نوک انگشتان شما قرار می دهند

هر یک از 8 کلید و کنترل دوربین را می توان به هر یک از 89 عملکرد و عملکرد اختصاص داد، با توجه به اینکه در حال فیلمبرداری تصاویر یا فیلم هستید، یا در حالت پخش مجدد، عملکردهای مختلفی بستگی دارد.

منوی من و ویژگی های شماره گیری من شما را کنترل می کنند

شماره گیری من به شما امکان می دهد تا برای دسترسی سریع تر هنگام عکسبرداری، عملکردهای متداول را به شماره گیری کنترل و چرخ کنترل اختصاص دهید. منو برای دسترسی سریع به موارد منو که اغلب از آنها استفاده می کنید، اجازه ثبت نام تا 30 مورد مختلف از منو را می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   سونی آلفا a6400

صفحه شخصی سازی تصویری برای شخصی سازی

در صفحه تنظیمات سفارشی، تصویری که اجزای عملکردی دوربین را نشان می دهد، شما را در یک نگاه نشان می دهد که کدام دکمه یا سوئیچ را به شما اختصاص می دهد. هنگام تنظیم منوی عملکرد، می توانید ساختار صفحه نمایش عملکرد واقعی را مشاهده کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 10 =