دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عملکرد دوربین سونی α6600

بسته های α6600 در این ویژگی ها برای ارائه آنچه در مورد هر موقعیتی با آن روبرو هستید.AF سریع، تثبیت کننده تصویر ثابت و کیفیت خیره کننده تصویر، باتری با ظرفیت بالا و فیلمبرداری فیلم های جدی 4K HDR (HLG) است. به راحتی با استفاده از این دوربین می توانید خلاقیت را در تصاویر خود اجرا نمایید. در این مطلب در رابطه با دوربین سونی α6600 اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

AF قابل اطمینان و مداوم

منطقه گسترده AF، سرعت فوق العاده سریع AF و ردیابی موضوعی ثابت را اجرا نمایید. نقاط کانونی متراکم توزیع شده حدود 84٪ مساحت تصویر را پوشش می دهد، و سیستم AF سریع ترکیبی بهترین AF-تشخیص فاز و کنتراست را برای دستیابی به سرعت کسب 0.02 ثانیه پیشرو در جهان ترکیب می کند. هنگامی که سوژه ها در حال حرکت هستند، نقاط AF به طور متراکم در اطراف سوژه قرار می گیرند برای ردیابی دقیق فعال می شوند.

عکسبرداری مداوم سریع با AF / AE تا حداکثر 11 ثانیه در ثانیه

حداکثر تا 11fps با حداقل تاخیر در نمایشگر و 8fps با نمای زنده، در یک بار پشت سر هم تا 116 عکس در JPEG (استاندارد) شلیک کنید. با تنظیمات خود که به وضوح در منظره یاب الکترونیکی و نمایشگر واقعاً پیش نمایش شده پیش نمایش شده است، عکسبرداری عملکرد شما را به یک سطح کاملاً جدید بالا می برد.

تیراندازی مداوم سکوت را مختل نمی کند

هنگامی که شرایط خواستار آرامش مطلق است، عکسبرداری ساکت و بدون صدای شاتر حتی تا 8 فریم در ثانیه، حتی در حالت AF-C امکان پذیر است. استفاده از آن در زمان واقعی AF یا ردیابی در زمان واقعی، گزینه های عکسبرداری شما را به طرز چشمگیری گسترش می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   چگونه از خراش لنز دوربین جلوگیری کنیم؟

ردیابی را فوراً شروع کنید

برای شروع ردیابی، ردیابی زمان واقعی را با فشار دادن نیمه روی شاتر، یا ساده کردن موضوع با لمس، آغاز کنید. همچنین می توانید “Tracking On” را به یک کلید سفارشی اختصاص دهید، و برای شروع ردیابی آن را فشار دهید. در تصویر می توانید مشاهده نمایید که سوژه توسط دوربین به راحتی ردیابی می شود.

ردیابی موضوعی مبتنی بر هوش مصنوعی

سیستم های ردیابی دوربین به الگوریتم های تشخیص موضوعی منحصر به فرد مبتنی بر هوش مصنوعی تکیه دارند. این اطلاعات مکانی فرآیند متشکل از داده های رنگی، الگویی (روشنایی)، و فاصله (عمق) و همچنین ردیابی چشم و صورت سوژه، همه در زمان واقعی با سرعت بالا است.

 (1) صورت [AI] (2) چشم [AI] (3) رنگ (4) الگوی (5) فاصله (6) الگوریتم تشخیص موضوع (AI)

زمان واقعی AF برای انسان

حتی هنگامی که موضوع پرتره شما در حال حرکت است، در زمان واقعی چشم AF امکان ردیابی مداوم و پایدار چشم برای ردیابی صحنه شما فراهم می شود. همچنین هنگامی کار می کند که صورت فرد تا حدی پنهان، دارای نور پس زمینه یا رو به پایین باشد.

زمان واقعی  AF برای حیوانات

همان الگوریتم های تشخیص چشم که باعث می شود پرتره های زیادی از مردم باشد، با حیوانات نیز سازگار شده است تا به شما در گرفتن عکس های زیبا از حیوانات اهلی و عکس های حیوانات وحشی کمک کند.

انتخاب AF راست یا چپ چشم را با لمس کنید

نه تنها می توانید از چشم چپ یا راست سوژه در تنظیمات اولویت بندی کنید، حتی می توانید با یک لمس ساده به صفحه مانیتور دوربین این کار را انجام دهید

این مطلب را از دست ندهید   بهترین نرم افزار بازیابی عکس

انتقال تمرکز صاف

بسته به شرایط سوژه ای که دنبال می کنید، ناحیه فوکوس به صورت خودکار و یکپارچه بین صورت و چشم سوژه تغییر خواهد کرد.

فعال سازی ردیابی در زمان واقعی با پیگیری لمسی

با استفاده از عملکرد Touch Tracking می توانید مانیتور را لمس کنید تا ردیابی در زمان واقعی برای عکس یا فیلم را در زمان واقعی انجام دهید.

کنترل قیر و خمیازه

جبران لرزش زاویه ای، همچنین به عنوان لرزش زمین و قوزک شناخته می شود، به خصوص هنگام عکسبرداری در فواصل کانونی طولانی تر این قابلیت کاربردی تر است.

محورهای افقی و عمودی

لرزش دوربین در جهت های افقی و عمودی جبران می شود، که بیشتر در اندازه های بزرگ مانند عکسبرداری ماکرو ظاهر می شود.

جبران خسارت

جبران خسارت چرخشی یا لرزش چرخشی، واضح ترین در فیلمبرداری با فیلم طولانی مدت و با دست می باشد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − سه =