دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عملکرد دوربین سونی α68

با استفاده از 4D FOCUS، لحظه عالی را از دست نخواهید داد. لحظه های فراموش نشدنی تر را برای فرزندان خود ضبط کنید. با α68، بیشترین تعداد 2 نقاط AF در مرحله تشخیصی فاز (79) که منطقه وسیعی از AF را پوشش می دهد لحظه ای طول می کشد تا برای یک عمر دوام آورد. سنسور Exmor® CMOS و موتور پردازش تصویر BIONZ X impact تأثیر تصویربرداری مورد نظر را ارائه می دهند. شماره گیری ها، کنترل ها و نمایشگرها باعث می شود تا بهینه سازی و عملکرد سریع عکسبرداری انجام شود. در ادامه در رابطه با دوربین سونی α68 اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

عملکرد عالی AF

بالاترین تعداد نقاط ثبت AF در مرحله دوم در جهان (79) که در یک منطقه گسترده AF برای دقت و عملکرد نهایی ردیابی را پوشش می دهد.

سنسور 24MP APS-C CMOS

سنسور حسی و پردازنده

سنسور Exmor® CMOS و موتور پردازش تصویر BIONZ X به کیفیت تصویر بالا و دامنه حساسیت گسترده ای دست می یابند.

موتور پردازش BIONZ X

کنترل همه کاره و راحت را امکان پذیر می کند. صفحه نمایش بالای صفحه و چرخ کنترل عقب عملکردها را سریع و آسان می کند تا به آنها دسترسی پیدا کرده و از آن استفاده کنید.

فناوری آینه شفاف اختصاصی

طراحی منحصر به فرد سونی یک آینه متحرک DSLR را با یک آینه شفاف ثابت جایگزین می کند، این امکان را به شما می دهد تا با استفاده مداوم از AF دقیق تشخیص فاز، عکسبرداری فوق العاده سریع انجام شود.

این مطلب را از دست ندهید   روش جایگزین برای بازیابی فیلم حذف شده از دوربین

لحظه ها را کاملاً ضبط کنید

کیفیت تصویر بالا و دامنه گسترده ISO برای عکسها / فیلمها قرار دارد. سنسور تصویر بزرگ Exmor CMOS با تقریبا 24.2 MP5 وضوح تصویر بالا، درجه بندی تونی ظریف و بوکه رسا را ​​ارائه می دهد. و BIONZ X دارای فناوری های پیشرفته در تولید مثل تصویر است و داده های گسترده ای از سنسور را با سرعت بالا برای تصاویر واقعی تر پردازش می کند. دوتایی یک مسابقه عالی برای عکسبرداری در دامنه وسیع ISO 100-25600 و تولید نتایج واضح و شفاف است.

فناوری آینه شفاف اختصاصی

طراحی منحصر به فرد سونی یک آینه متحرک DSLR را با یک آینه شفاف ثابت جایگزین می کند، این امکان را به شما می دهد تا با استفاده مداوم از AF دقیق تشخیص فاز، عکسبرداری فوق العاده سریع انجام شود.

بهره برداری و سفارشی سازی آسان

صفحه نمایش LCD را شیب کنید تا از اکثر زوایا عکس بگیرید، حداکثر 135 درجه به بالا و 55 درجه پایین، از جمله بالای سر یا روی زمین امکان پذیر است. صفحه نمایش 2.7 از نوع واضح و درخشان تصاویر را نشان می دهد. بازتاب کم، سیاهان را عمیق تر می کند و کنتراست را تیزتر می کند. روشنایی قابل تنظیم است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =