دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عملکرد دوربین سونی α7 II

کیفیت تصویر شگفت انگیز با آزادی بی نظیر تیراندازی در α7 II، اولین دوربین اول فریم در جهان با تثبیت کننده تصویر 5 محور، مطابقت دارد. تمام فریم، کمال و پایداری به اندازه قابل قبولی قرار دارد. با استفاده از این دوربین در تصویر برداری خود ازادی عمل دارید. اکنون می توانید دید خود را کاملاً با کیفیت کاملاً فریم و جبران لرزش لبه دوربین سازگار با لنزهای وسیع بیان کنید. در ادامه در رابطه با این دوربین سونی α7 II اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

 

از پنج نوع لرزش دوربین خداحافظی کنید!

تثبیت کننده تصویر 5 محوری به شما امکان می دهد بزرگنمایی، عکس های نزدیک را ببندید و صحنه های شبانه را با وضوح بیشتری ضبط کنید. جبران خسارت معادل استفاده از سرعت شاتر سریع تر 4.5 است. بدون ایجاد لرزه هنگامی عکسبرداری به راحتی می توانید تصاویر بدون حرکت را ثبت نمایید.

جبران خسارت [1] و yaw [2]

برای لرزهای غیر معمولی و بیش از حد در فاصله کانونی طولانی جبران کنید. به تصویر توجه نمایید. لرزه با استفاده از این قابلیت به طور کل دفع شده است.

جبران تغییر جهت افقی [3] و عمودی [4]

برای لرزش تغییر محور X- و Y در بزرگنمایی جبران کنید (در طول ماکروفوتوگرافی، و غیره). این لرزه ها نیز به طور کامل دفع شده اند.

سازگاری با لنزهای قابل حمل گسترده

بدون لرزش دوربین از لنزهای مورد علاقه خود استفاده کنید. با تعداد بیشتری از لنزهای مورد علاقه خود از آزادی عکسبرداری دستی بی نظیر لذت ببرید. فاصله کوتاه پشت فلنج در E-Mount α7 II به سازگاری لنز گسترده کمک می کند تا تمام لنز ها را امتحان نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   لنز دوربین FE 100mm F2.8 STF GM OSS

بهینه سازی خودکار برای هر لنز α

لنزهای α شما همیشه بهترین عملکرد خود را دارند. α7 II اطلاعات مربوط به لنزهای E-Mount و A-mount6 ​​شما را به منظور بهینه سازی عملکرد تصویربرداری و تثبیت کننده تصویر 5 محوره برای لنزهای خاصی که سوار می شوید، تجزیه و تحلیل می کند.

موضوع شما را ضبط می کند

Fast Hybrid AF بسیار پیشرفته، پاسخی با سرعت بسیار بالا، پیش بینی بسیار دقیق و پوشش گسترده ای از فوکوس خودکار و ردیابی شما را همیشه می تواند به آن متکی باشد. با سرعت هر چه بیشتر سوژه را دنبال کرده و از سوژه تصویر با کیفیت و فوق العاده را تهیه می نماید.

دید وسیع

پوشش گسترده، AF را درست در مسیر نگه می دارد . Fast Hybrid AF به لطف یک سنسور AF با فاز کانونی 117 نقطه ای که دارای فاز کانونی می باشد، به سرعت مسیری را در هر مکان روی صفحه مشاهده می کند.

سرعتی سریع

AF موضوع را بدون شکست ضبط می کند فوکوس خودکار 30٪ سریعتر است. فقط کافیست نکته را تصویر برداری کنید، و به سیستم پیشرفته AF Hybrid AF سونی فوراً از سوژه ی در حال حرکت با وضوح بسیار زیبا عکس بگیرید.

فرمول زیبایی

تصاویر از گوشه ای به گوشه دیگر زیبا هستند، از حسگر تصویر 35 میلی متری سونی با فریم کامل Exmor® CMOS سونی و موتور پردازش تصویر BIONZ X در تصویر برداری خود نهایت استفاده را نمایید. با استفاده از این سرعت فوق العاده به راحتی عکاسی مدرن را لمس نمایید.

سرعت و دقت BIONZ X

پردازش با سرعت بالا، همانطور که با چشم غیر مسلح دیده می شود، با تمام جزئیات متن ها و سوژه ها را در زمان واقعی تولید می کند.

این مطلب را از دست ندهید   دوربین سونی α6600

کاردستی دقیق

تصفیه شده ای که متخصصانی که خواستار آن هستند. در هنگام مشاهده صحنه ها از طریق منظره یاب، کنترل ها برای عملکرد بصری و تنظیم فوری تصفیه می شوند. این یک سطح کاملاً جدید از پیچیدگی و کنترل است.

پشتیبانی کامل از مزیت تمام قاب

لنزهای تمام فریم E و نصب A را تجربه نمایید. سونی افق های عکاسی شما را با استفاده از لنزهای کاملاً فریم A-Mount و E-Mount که عملکردی غیرقابل مقایسه دارد ارائه می دهد. به راحتی می توانید هنگام عکس برداری از تمام لنز های پیشرفته استفاده نمایید تا عکس برداری شگفت انگیزی را تجربه نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 2 =