دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عملکرد دوربین سونی α7R III

حس واقعیت خود را با α7R III اصلاح کنید. یک شریک ایده آل با سرعت فوق العاده، تصویربرداری با وضوح بالا، قابلیت اطمینان کلاس و عملکرد قابل اعتماد حتی در شرایط سخت. نیز تصویر برداری بسیار آسان خواهد بود. با استفاده از قابلیت های فراوان و زیبای این دوربین به راحتی می توان تصاویر روشن و با کیفیت رنگی فراوان را تصویر برداری نمایید. از دیگر قابلیت های مهم در ادامه نیز توضیح خواهید داد. در این مطلب در رابطه با دوربین سونی α7R III اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

الهام بخش از حداکثر خلاقیت

به دنیای جدیدی از تصویربرداری با وضوح، حساسیت، دامنه دینامیکی، سرعت پردازش و واکنش عکسبرداری پیشرفته نزدیک شوید. α7R III عملکردی به سبک حرفه ای را در یک بدن قوی و جمع و جور بسته بندی می کند تا به شما انعطاف پذیری بیشتری برای گرفتن عکس های درخشان در هر شرایطی بدهد. با داشتن چنین قدرت، دقت و پتانسیل بالایی در دستور خود می توانید تجربیات یک بار در طول زندگی را ضبط کنید.

به تصویر کشیدن صحنه ها با جزئیات صمیمی

سیستم پردازش تصویر برای ارائه وضوح بالا و نویز کم در سراسر دامنه ISO گسترده تر تکامل یافته است. این دوربین حال و هوای اطراف هر صحنه و همچنین جزئیات را به تصویر می کشد.

دامنه استاندارد ISO 100-32000 گسترده

دامنه استاندارد ISO به ISO 100-32000 (قابل ارتقا به ISO 50-102400) افزایش یافته است و سر و صدای به اندازه یک stop کامل در دامنه حساسیت میانی کاهش یافته است.

این مطلب را از دست ندهید   روشن نشدن دوربین سونی

خروجی RAW 14 بیتی برای درجه بندی های غنی

خروجی فرمت 14 بیتی RAW حاوی اطلاعات غنی تونی از نکات برجسته تا سایه است و حتی در هنگام عکسبرداری در حالت خاموش یا مداوم نیز در دسترس است.

[1] سنسور تصویر

[2] آخرین LSI جلوی سرعت بالا

[3] پردازش تصویر 16 بیتی

پردازش تصویر بسیار پیشرفته است

جلو پردازش جدید LSI و BIONZ X speed سرعت پردازش را افزایش می دهد و با سنسور Exmor R team همراه هستند تا حداکثر 15 پویای محدوده دینامیکی را با حساسیت کم ISO برای عکسهای ارائه دهند، این امکان بیان تونال غنی تر را فراهم می کند.

طراحی قوی، سبک و قابل اعتماد شما را بیشتر می کند

Quu-VGA OLED Tru-Finder با وضوح بالا تصویر منظره یاب با دقت بالا را ارائه می دهد. مزایای عملکردی یک EVF، مانند دید زیاد در تاریکی و قابلیت AF در هنگام استفاده از صفحه نمایش بزرگنمایی، برای پشتیبانی تیراندازی قدرتمند بیشتر می شود. برای تطبیق پذیری بیشتر، بدن کوچک و سبک A7R III برای استفاده ناهموار به اندازه کافی محکم و سفت است.

عکسبرداری مداوم تا 10fps

با عکسبرداری مداوم حداکثر 10fps با ردیابی AF / AE، یک عمل فوری بگیرید. داده های عظیم تصویربرداری 42.4MP از کیفیت تصویر بالایی برخوردار است که برای پیرایش خلاقانه شما سودمند است.

عملکرد AF به طرز چشمگیری تکامل یافته است

عملکرد AF با ارث بردن عملکرد AF مورد استفاده در α9 و استفاده بهینه از آن بهبود می یابد، بنابراین هنگامی که α7R III یک حیوان وحشی را که به طور غیرقابل پیش بینی حرکت می کند، اسیر می کند، به راحتی آن را رها نخواهید کرد.

این مطلب را از دست ندهید   دوربین سونی α7R

پوشش جامع AF هیبریدی سریع

399 نقاط تشخیص فاز AF که تقریباً پوشش می دهد. 68٪ از عرض و ارتفاع ناحیه تصویر به علاوه 425 نقاط ضد انعطاف پذیر با ضخامت قرار گرفته در نقاط ضعف AF تمرکز را بهبود می بخشد که در غیر این صورت غیر ممکن است.

پاسخ حداکثر 2 برابر سریعتر (تقریباً) AF

با تشکر از پاسخگو تر و پیشرفته تر Hybrid AF، سرعت AF در شرایط روشنایی کم، تقریباً دو برابر سریعتر است.

ردیابی AF تقریباً 2 برابر

ردیابی AF تقریباً بهبود یافته است. 2x الگوریتم AF به دست آمده از α9 دو برابر دقیق تر ردیابی AF برای تیراندازی مداوم، حتی با حرکات پیچیده یا ناگهانی، به دست آورد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =