دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ساختار دوربین سونی α7R IV

قاب بدون آینه سونی α7R IV، دید بیش از حد عکاسی را بیش از پیش آشکار می کند، با قدرت بیانگر که فقط در دوربین های با فرمت متوسط ​​انتظار می رود و سرعت بسیار بالایی در بدنه جمع و جور دارد. ببینید چگونگی سفتی و اتصال آن، بهره وری شما را بالا می برد. علاوه بر زیبای و سبک بودن دوربین به راحتی می توان از قابلیت های شگفت آن نیز استفاده نمود. در این مطلب در رابطه با دوربین سونی α7R IV اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

ظرافت غیرقابل تصور

سنسور 61.0 مگاپیکسلی فول فریم Exmor R CMOS با موتور تصویربرداری BIONZ X combined با وضوح بی سابقه ای، درجه بندی دقیق و سر و صدای کم ارائه می دهد تا ابعاد کاملاً جدیدی از جزئیات را دقیقاً همانطور که عکاسان حرفه ای انتظار دارند باز کند. α7R IV حال و هوای هر صحنه و بافت سوژه ها را ضبط می کند.

سنسور CMOS با قاب پشتی با فریم کامل 61.0 MP2

سنسور تصویر Exmor R CMOS به تازگی توسعه یافته دارای وضوح بالا و غیرقابل مقایسه است. طراحی روشنایی پشت، علی رغم تعداد پیکسل های بسیار بالای 61.0 MP، حساسیت و صدای کم دارد

آخرین موتور پردازش تصویر

موتور پردازش تصویر BIONZ X و جلو LSI برای به حداکثر رساندن عملکرد سنسور با وضوح بالا و حداکثر تا 15 توقف از دامنه پویا قابل اجرا است.

دامنه استاندارد ISO 100-32000 گسترده

صرف نظر از افزایش پیکسل ها، α7R IV بالاترین استاندارد ISO 320004 را ارائه می دهد و باعث می شود نویز در دامنه های با حساسیت کم و متوسط​​، دستیابی به تصاویر با کیفیت بالا اجرا شود.

این مطلب را از دست ندهید   AF چشم در دوربین سونی

تثبیت کننده تصویر 5 محور در بدن

الگوریتم تثبیت کننده 5 محوره در بدن برای به حداکثر رساندن عملکرد حسگر تصویر با وضوح بالا 61.0 مگاپیکسلی بهینه شده است. این به طور کامل از قابلیت عکسبرداری دستی برای اطمینان از همان سرعت 5.5-stop بالاتر شاتر پشتیبانی می کند.

در سکوت مطلق شلیک کنید

عکسبرداری ساکت نه تنها در مکانهایی که آرام لازم باشد مزیت مفیدی را فراهم می کند بلکه از لرزش که می تواند باعث لرزش دوربین شود نیز جلوگیری می کند. شاتر بدون لرزش وضوح بسیار بالا α7R IV را برای تصاویر واضح به حداکثر می رساند.

ساختار کاهش تار

برای به حداکثر رساندن وضوح باورنکردنی در دسترس α7R IV، کوچکترین لرزش ها باید سرکوب شوند – سونی مجدداً واحد مجهز به دیافراگم را با پیچ های نوین مهندسی کرد تا هرگونه شوک دیافراگم را جذب کند. همراه با یک الگوریتم تثبیت کننده تصویر، میزان تاری به طرز چشمگیری کاهش می یابد، و جزئیات دقیق و دقیق را می توان با اطمینان به دست آورد.

انتشار دیافراگم از راه دور بدون لرزش

عملکرد دوربین از راه دور با استفاده از کنترل از راه دور بی سیم اختیاری (RMT-P1BT) به شما امکان می دهد هنگام جلوگیری از لرزش دوربین ناشی از فشار دادن روی شاتر، عکس های ثابت بگیرید. این حداکثر وضوح تصویرگر حسگر را به حداکثر می رساند.

Tru-Finder UXGA OLED 5.76 میلیون نقطه

این منظره یاب الکترونیکی 5.76 میلیون نقطه ای، جزئیات بسیار خوبی با وضوح تقریبی 1.6 برابر بیشتر از α7R III را تولید می کند. شما می توانید در حالی که سرکوب moiré و jaggies برای غلظت بهتر، حالت با کیفیت بالا برای واقع گرایی با دقت بالا و در عین حال طبیعی را انتخاب کنید. تصویر صاف تر با نرخ فریم 120 / 100fps باعث می شود ردیابی سوژه های متحرک آسان شود.

این مطلب را از دست ندهید   سونی آلفا a6400

[1] Tru-Finder Ultra-XGA OLED [2] Tru-Finder Quad-VGA OLED

بالاترین سرعت پشت سر هم در کلاس خود

صرف نظر از وضوح تصویر قابل توجه، α7R IV با شاتر مکانیکی حداکثر سرعت 10 عکس در ثانیه (حداکثر 8 فریم در ثانیه در حالت عکسبرداری مداوم) را نگه می دارد. با جزئیات ظریف فقط با امکان تصویربرداری با وضوح بالا توسط 61.0 MP امکان پذیر است.

مفید 26.2 MP با قطع APS-C

با تشکر از وضوح تصویر فوق العاده، شما هنوز هم می توانید تصاویر قابل توجه با وضوح بالا را در حدود 26.2 مگاپیکسل حتی پس از برداشتن یک تصویر کامل با فرمت تا اندازه APS-C حفظ کنید. این بدان معنی است که α7R IV می تواند به شما کمک کند تا از عکسبرداری با فریم کامل 61.0 مگاپیکسلی استفاده کنید، به عنوان مثال، در عکاسی پرنده که تمایل به بزرگنمایی برای بزرگنمایی تصاویر ضبط شده دارد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − هشت =