دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ساختار دوربین سونی α7R

با a7R با اندازه کامل Frame و Palm با قابلیت حمل و قابلیت، می توانید از تمام سوژه ها تصویر برداری نمایید. بسته بندی یک سنسور فول فریم 36.4MP 35 میلی متر در بدنه نیمی از وزن DSLR های پیشرو، این یک استاندارد جدید برای عکاسانی است که به دنبال ابزار خلاق نهایی هستند. با کمترین و سبکترین دوربین با لنز قابل تعویض کامل با فریم 35 میلی متر در جهان ملاقات کنید . با 36.4 مگاپیکسلی، α7R فقط یک علامت عکاسی برای دوربین های جمع و جور نیست – این یک نقطه عطفی برای همه دوربین ها است. و با جدیدترین پردازنده BIONZ X سونی و هیچ فیلتر نوری کم تصویری، α7R جزئیات بی نظیری از زندگی را ارائه می دهد. در ادامه در رابطه با این دوربین سونی α7R اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

گرفتن بدون سازش

با سنسور کلاس Exmor تصاویر واقعی را تهیه نمایید. آخرین سنسور Exmor Our ما از پردازش سیگنال موازی و تبدیل سریعتر سیگنال، سرعت بالاتری دارد. دستیابی به جزئیات مورد نیاز برای درخواست برنامه های حرفه ای بسیار دشوار است.

BIONZ X PROCESSOR

در هر نور نتیجه طبیعی است. تولید مثل جزئیات پیشرفته به علاوه فناوری کاهنده پراش، رئوس مطالب طبیعی تری ایجاد می کند و تاری از نقاط نوری را کاهش می دهد. از کاهش نویز به علاوه پردازش 16 بیتی و خروجی RAW 14 بیتی لذت ببرید.

فرم زیبا عملکرد قوی

مهندسی خبره از هر زاویه ای قابل دید است. در طراحی α7R، سونی تلاش کرد تا کنترلی که دقیقاً مورد نیاز عکاسان است، با ارگونومی مورد نظر خود تعادل برقرار کند. نتیجه این است که دستگیره ها و شماره گیری ها با دقت ساخته شده، عملکردهای قوی، پتانسیل های سفارشی سازی گسترده و گزینه های ضبط و اتصال، همگی در یک بدنه با دوام و سبک وزن 25٪ کوچکتر از DSLR های پیشرو هستند.

این مطلب را از دست ندهید   لنز پرایم با لنز زوم

جایی که سرعت با دقت مطابقت دارد

فوکوس خودکار هوشمند سریع و خلاقانه در این دوربین قرار داده شده است. پردازنده سریعتر BIONZ X plus به علاوه الگوریتم جدید شناسایی شیء فضایی با هم کار می کنند تا کنترل درایو لنز را بهینه سازیم. پیشرفت ها شامل تشخیص دقیق تر چشم و فوکوس خودکار قفل است.

فوکوس خودکار چشم

برای تصویربرداری کامل، این عملکرد به لطف تشخیص چشم پیشرفته که می تواند یک شاگرد مجزا را در اولویت قرار دهد، روی چهره حتی اگر بخشی از دوربین با عمق کم عمق میدان دور شود، تمرکز شدید ایجاد می کند. به راحتی می توانید چشمان سوژه را رد یابی کرده و تصاویر زیبایی را خلق نماید

فوکوس خودکار قفل

با استفاده از این فن آوری به روز شده، که اندازه قاب هدف را بر اساس ویژگی های موضوع تنظیم می کند، به راحتی سوژه های متحرک را حفظ کنید و از یک منطقه گسترده AF برای اطمینان از استفاده از نقطه تمرکز بهینه استفاده کنید.

گزینه های تنظیم فوکوس خودکار

با تنظیم منطقه انعطاف پذیر Spot AF، می توانید منطقه فوکوس خودکار در اندازه های مختلف را انتخاب کنید تا با موضوع خود مطابقت داشته باشد و از اطمینان از تمرکز دوربین روی منطقه مورد نظر اطمینان حاصل کنید. تنظیمات منطقه تمرکز گسترده و منطقه نیز در دسترس هستند.

منظره یاب دقیق، عکس های بهتر

با 100٪ پوشش فریم، وضوح تصویر 1024×768، کنتراست بالا، به روزرسانی های تنظیمات در زمان واقعی و بوکه دقیق، OLED (XGA) Tru-Finder mere فقط لوازم جانبی ترکیب نیست، بلکه یک پیشرفت محسوب می شود. تکمیل ویژگی های درجه حرفه ای پنج حالت نمایش و تنظیم درجه حرارت رنگ و تنظیم روشنایی است.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با ابزار بازیابی ویدیو

منظره یاب الکترونیکی

بر خلاف منظره یاب نوری سنتی (OVF)، که بوکه را از طریق صفحه فوکوس منحرف می کند، منظره یاب الکترونیکی سونی (EVF) تصویر را مستقیماً از سنسور ارائه می دهد، بنابراین می بینید که تصویر نهایی دقیقا چه خواهد بود. f-stop خود را تغییر دهید؟ عمق تغییر رشته را در منظره یاب مشاهده خواهید کرد.

لنزهای جدید، فرصت های جدید

برای اینکه عکاسان بتوانند محدودیت های بالقوه بی نظیر α7R را کشف کنند، سونی مجموعه جدیدی از لنزهای E-Mount را دقیقاً برای هندسه های داخلی محدوده کامل فریم جدید طراحی کرد. علاوه بر این، دارندگان α نسل قبلی می توانند از طیف کاملی از لنزهای E-mount یا A-mounts با آداپتور برای طیف حرفه ای لنزهای 50+ استفاده کنند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =