دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ساختار دوربین سونی α7S

مرزهای جدید بیان تصویربرداری با α7S را با هم ترکیب کنید و از حساسیت فوق العاده (حداکثر ISO 409600) با نویز فوق العاده کم استفاده کنید. این بدان معناست که کمبود نور دیگر محدوده هنری شما را محدود نمی کند. فریم کامل، اندازه کف دست α این دوربین می تواند تمام سوژه ها را در بر گیرد. در اولین سنسور تمام فریم دنیا قادر به خواندن کامل پیکسل در ویدئوی 4K هستید، شگفت انگیز است که در کوچکترین دوربین دیجیتال قابل تعویض لنز قابل تعویض در جهان است. در ادامه در رابطه با این دوربین سونی α7S پر قدرت اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

ویژگی های برش در کوچکترین بدن جهان

از جنس آلیاژ منیزیم سبک وزن، دارای مقاومت در برابر گرد و غبار و مقاومت در برابر رطوبت 5 می باشد. به علاوه کنترل دقیق ارائه شده توسط 9 دکمه قابل تنظیم با 54 عملکرد ممکن است.

قاب کامل، فرم جمع و جور

α7S تحرک و سفارشی سازی بی نظیری را به همراه سنسور عظیم فریم 35 میلی متر ارائه می دهد.

عکس برداری خاموش

کرکره الکترونیکی سر و صدای کرکره را از بین می برد، باعث می شود تیراندازی های احتیاطی از حیوانات وحشی، تلاوت ها و موارد دیگر انجام شود.

نور ساخته شده؛ ساخته شده برای ماندگاری

ساخت α7S از منیزیم – سبکترین فلز ساختاری جهان – به معنای دستکاری و قابلیت اطمینان فوق العاده است. همین ویژکی باعث می شود تا دوربین بسیار سبک به نظر برسد.

AF هوشمند برای تمرکز حسی

حساسیت عالی و یک الگوریتم پیشرفته تشخیص فضایی شی، سرعت و دقت فوکوس فوق العاده بالا حتی در شرایط کم نور (به اندازه EV-4 کم) ارائه می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   دوربین سونی α7R IV

XGA OLED Tru-Finder به معنای اطمینان بیشتر

از دسترسی یکپارچه به اطلاعات ضروری عکس لذت ببرید. از قبل دقت را بدست آورید. با کمک نسخه Xu OLED Tru-Finder با وضوح بالا و وضوح بالا، می توانید ظاهر تصویر نهایی خود از جمله اوج گرفتن و بوکه را کنترل کنید.

لنزهای جدید، فرصت های جدید

لنزهای E سازگار با طیف گسترده ای به شما امکان می دهد تا از ویژگی های پیشرفته مانند تثبیت کننده تصویر Optady SteadyShot و بزرگنمایی قدرت استفاده کنید، در حالی که به راحتی فیلمبرداری می کنید. از تمام لنز ها به راحتی می توانید در تصویر برداری خود استفاده نمایید و تصاویر زیبایی را ثبت نمایید.

گزینه های بسیاری برای نصب یک لنز وجود دارد

پشت فلنج کوتاه دوربین، با آداپتورهای سواری برای دوربین های SLR (1)، برد فاصله (2) و سینما (3) ادغام بدون درز با مجموعه لنزهای موجود شما را امکان پذیر می کند.

NFC YNE-TOUCH & WIRELESS

به اشتراک گذاشتن تصاویر بسیار آسان است. فوراً با لمس کردن آن با α7S tabletthanks به Wi-Fi® و NFC، یک عکس یا فیلم را به تلفن هوشمند یا لپ تاپ Android خود منتقل کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =