دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دوربین سونی DSC-RX1 و RX1R

سونی اولین دوربین دیجیتال فشرده دنیا را با سنسور فول فریم 35 میلی متری معرفی می کند. سری RX1 با داشتن کیفیت تصویر سطح بالا ، ابعاد راحت و طراحی بی موقع ، از یک دوربین کامپکت و امکانات بی پایان بهره می برد. این دوربین به راحتی می تواند تصاویر دقیق و واضح را تهیه و ثبت نماید. بدون هیچ نگرانی می توانید از این دوربین سونی استفاده کنید و از عکس برداری لذت ببرید. در ادامه ی این مطلب به صورت کامل این دوربین را مورد بررسی قرار می دهیم.

عکس های فوق العاده

این که آیا شما در حال گرفتن یک عکس مد ، پرتره دوست یا هر چیز دیگری هستید ، لنزهای ZEISS® سری RX1 و 35mm Full Frame 24MP Exmor ™ CMOS سنسور اطمینان حاصل می کنند که هر تصویر دارای جزئیات دقیق و براق ، درجه بندی رنگ صاف و زیبا است. به راحتی عکس، سوژه و موضوع خود را به بهترین شکل برجسته کنید.

سنسور Exmor با فریم کاملMP 35 و 24 میلی متر

دوربین های دیگر شما را مجبور می کنند بین کیفیت تصویر یا قابلیت حمل یکی را انتخاب کنید ، اما RX1 هر دو این امکانات را به شما می دهد. سنسور 24 مگاپیکسلی کامل 24 مگاپیکسلی Exmor ™ CMOS  35 میلی متر آن همان اندازه است که در سطح حرفه ای SLT-A99 سونی استفاده می شود.

لنزهای ZEISS Professional حرفه ای

تخصص افسانه ای ZEISS® با استفاده از دیافراگم حداکثر روشن F2.0 ، لنزهای با فاصله کانونی ثابت را به شما ارائه می دهد تا همه چیز را از عکس های خیابانی گرفته تا ترکیبات طبیعت را مورد عکس برداری قرار دهد.

این مطلب را از دست ندهید   بازیابی داده های از دست رفته پس از تعمیر SD کارت

موتور پردازش قدرتمند

پردازنده تصویر BIONZ® با اطمینان بالا و سریع سونی هر تفاوت صحنه حتی عکسبرداری با سرعت 5 فریم در ثانیه را ضبط می کند ، همچنین تبدیل فرمت RAW 14 بیتی آن توانایی شما برای دستکاری در عکس را گسترش می دهد.

سه پیشرفت و یک بسته شگفت انگیز

دوربین سونی، لنز ، سنسور، موتور پردازش و لنز قابل تعویض را با دقت فراتر از حد دستیابی در این دوربین گنجاند است. با داشتن یک لنز ثابت ، این سه عنصر کلیدی به طور کامل تنظیم شده بودند تا یکدیگر را کاملاً برای نتایج خیره کننده تکمیل کنند.

نور را ببینید

لنز دیافراگم پیشرفته و گسترده (حداکثر F / 2.0) از Zeiss® در عین حال که بطور غیر معمول فشرده باقی مانده، تصاویر بسیار روشن را تهیه می نماید.

یک تیر در تاریکی بگیرید

همه چیز را با یک Tru-Finder ™ OLED (XGA) و یک میدان دید 100٪ مشاهده کنید.

پردازش سطح حرفه ای

قابلیت خروجی فوق العاده 14 بیتی RAW فوق العاده دقیق به عکاسان امکان کنترل دقیق تصاویر را ارائه می دهد.

وضوح نهایی

تمایز خوب و ضوح مناسب برای عکاسان متمایز، از دیگر قابلیت های این دوربین است. هنگامی که فیلتر کم نور نوری ساخته شده در RX1 در RX1R حذف شد، وضوح بیشتری کسب کنید و حداکثر وضوح سنسور را بدست آورده اید.

RX1R

RX1R تمام ویژگی های پیشرفته و فناوری ارائه شده توسط RX1 را بدون کاستی و به صورت کامل به شما ارائه می دهد. این قابلیت به شما امکان می دهد از رزولوشن و وضوح شدید دوربین برای ارائه تصاویر از آن استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   بازیابی رایگان عکس از دوربین دیجیتال

RX1

با استفاده از فیلتر نوری گذرگاه (ضد پنهان کننده) ، RX1 با به حداقل رساندن نویز ها، تصاویر کاملاً دقیق را به شما ارائه می دهد.

مشخصات کلی دوربین سونی RX1

  • دارای قابلیت MP3 سنسور Full Frame Exmor® CMOS
  • لنز ZEISS® 35 mm f2.0 Sonnar® T *
  • کنترل دستی کامل برای عکاسی خلاق
  • SteadyShot تاری را حتی در نور کم نیز کاهش می دهد
  • قابلیت فیلمبرداری HD برای فیلم های زیبا
  • سنسور تایپ: فریم کامل 35 میلی متر (35.8 میلی متر در 23.9 میلی متر) سنسور Exmor® CMOS ، نسبت ابعاد 3:2
  • تعداد پیکسل ها (اثربخش): تقریبا. 24.3 مگاپیکسل

بدون هیچ نگرانی می توانید از این دوربین استفاده کنید و تصاویر بسیار دقیق را تهیه و ضبط نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + چهارده =