دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ساختار دوربین سونی RX1R

یکی از لوازم الکتریکی که برای ثبت لحظات به آن نیاز داریم دوربین ها هستند. با استفاده از دوربین ها به راحتی می توانید تصاویر با کیفیت بالا را تصویر برداری نمایید. در هر شرایط نوری و حرکتی می توانید سوژه را شکار کرده و تصاویر با کیفیت را تهیه نمایید. در دنیا شرکت های متفاوتی وجود دارد که در زمینه ی ساخت دوربین فعالیت می نماید، یکی از این شرکت های موفق شرکت سونی است. این شرکت دوربین های متفاوتی را عرضه کرده است که یکی از این دوربین ها دوربین سونی RX1R می باشد. در این مطلب در رابطه با دوربین سونی RX1R اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

قاب کاملا اندازه

سونی اولین دوربین دیجیتال جمع و جور جهان را با یک سنسور فول فریم 35 میلی متری جهان معرفی می کند. 1 با داشتن کیفیت تصویر طرفدار، ابعاد راحت و طراحی بی موقع، سری RX1 یک دوربین جمع و جور با امکانات نامتناهی ارائه می دهد.

عکسهای فوق العاده

این که آیا شما در حال گرفتن یک عکس مد، پرتره دوست یا هر چیز دیگری هستید، لنزهای ZEISS® سری RX1 و 35 میلی متر Full Frame 24MP Exmor ™ CMOS سنسور اطمینان حاصل می کنند که هر تصویر دارای جزئیات تیز و براق، درجه بندی رنگ صاف و بوکه زیبا است. موضوع خود را به بهترین شکل برجسته کنید.

سنسور Exmor با فریم کامل 24MP 35 میلی متر

دوربین های دیگر شما را مجبور می کنند بین کیفیت تصویر یا قابلیت حمل انتخاب کنید، اما RX1 هر دو را به شما می دهد. سنسور CMOS 24MP با فریم کامل 24 مگاپیکسلی Exmor ™ CMOS آن همانند آنچه در سطح حرفه ای سونی SLT-A99 استفاده می شود

این مطلب را از دست ندهید   شناخته نشدن هارد سیگیت

لنزهای ZEISS Professional حرفه ای

تخصص افسانه ای ZEISS® یک لنز با فاصله کانونی پیچیده و پیشرفته را با حداکثر دیافراگم F2.0 روشن برای شما فراهم می کند تا همه چیز را از عکس های خیابانی صادقانه گرفته تا ترکیبات طبیعت مورد مطالعه بدست آورید.

موتور پردازش قدرتمند

پردازنده تصویر BIONZ® سریع و وفادار Sony، هر تفاوت صحنه حتی عکسبرداری با سرعت 5 فریم در ثانیه را ضبط می کند، در حالی که تبدیل فرمت RAW 14 بیتی آن توانایی شما برای دستکاری در عکس بعد را گسترش می دهد.

سه پیشرفت، یک بسته شگفت انگیز

سونی مهندسی لنز، سنسور و موتور پردازش را با دقت فراتر از حد ممکن با یک دوربین با لنز قابل تعویض انجام داد. با داشتن یک لنز ثابت، این سه عنصر کلیدی به خوبی تنظیم شده بودند تا یکدیگر را کاملاً برای نتایج خیره کننده تکمیل کنند.

لوازم جانبی

RX1 خود را با لوازم جانبی پیشرفته ای که به کفش چند رابط خود وصل می شود، تقویت کنید – یک پایه استاندارد که با انتقال داده های هوشمند به روز شده است. با استفاده از کفش چند رابط، شما می توانید از قابلیت های داده های گسترده با افزودنیهای Sony لذت ببرید، یا از طیف گسترده ای از لوازم جانبی شخص ثالث نیز استفاده کنید.

وضوح نهایی

تمایز خوب برای عکاسان متمایز بسیار اسان است. هنگامی که فیلتر کم گذر نوری استاندارد RX1 در RX1R حذف شد، وضوح بیشتری کسب کنید و حداکثر وضوح سنسور را بدست آورید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − پنج =