دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع ریکاوری هارد دیسک. هارد دیسک ریکاوری یک نمونه رایج است. سپس، داده های شما در خطر است. اینها تنها چند مورد شایع از دست دادن داده ها هستند. با این حال، مصادیق فساد گسترده تر از آن چیزی است که شما در نظر می گیرید. وقتی پیامی مبنی بر ریکاوری هارد دیسک ظاهر می شود، تنها سوال بزرگی که ذهن را تحریک می کند این است که چگونه هارد دیسک ریکاوری را تعمیر کنیم؟ به طور کلی، سه رویکرد برای مقابله با آنها در دسترس است. شما فقط باید با در نظر گرفتن اینکه داده های شما چقدر حیاتی هستند و چقدر ارزش دارند بهترین مناسب را برای خود انتخاب کنید. سه راه برای تعمیر هارد دیسک ریکاوری وجود دارد. بیایید هر یک از این سه نکته را مورد بحث قرار دهیم.

رفع ریکاوری هارد دیسک

روش های دستی رفع ریکاوری هارد دیسک

چندین روش دستی برای مدیریت هارد دیسک ریکاوری شناخته شده است. اینها هستند:

یک بررسی جامع دیسک را اجرا کنید

  • به Computer/This PC بروید >> انتخاب هارد دیسک >> انتخاب Properties
  • ابزارها را انتخاب کنید >> بررسی خطا >> اکنون بررسی کنید >> بررسی دیسک محلی >> شروع
  • تمام برنامه های باز و در حال اجرا را خاموش کنید >> منتظر بمانید تا سیستم بر روی بوت بعدی بررسی شود >> کامپیوتر را مجددا راه اندازی کنید

از کنترل پنل استفاده کنید

  • به Control Panel >> System and Security>> Action Center را انتخاب کنید
  • روی بخش Maintenance کلیک کنید و آن را گسترش دهید>> Run Scan> Restart را انتخاب کنید
این مطلب را از دست ندهید   ریکاوری هارد

از File Manager استفاده کنید

  • Open-File Manager >> Driveمورد نظر >> Propertiesرا انتخاب کنید
  • Tools >> Checkرا در قسمت Error Checkingانتخاب کنید
  • پس از اتمام درایو، خطاها برطرف می شوند، روی Repair This Drive کلیک کنید

توجه: همه اینها رویکردهای دستی هستند، بنابراین نیاز به کمی تخصص فنی دارد. علاوه بر این، این راه ها برای موارد محدودی کار می کنند. برای مسائل پیشرفته، به کمک حرفه ای نیاز دارید. آخرین اما نه کم‌اهمیت، این‌ها مشکل سازش، مشکل یکپارچگی و خطر از دست دادن داده‌های مرتبط با آن دارند.

استفاده از نرم افزار

در چندین مورد، نرم افزار بازیابی اطلاعات قادر است قسمت های فایل تکه تکه شده را بر روی بخش های دیگر هارد دیسک پیدا کرده و آنها را بازسازی کند. با این وجود، کار چالش برانگیز در اینجا انتخاب نرم افزار بازیابی مناسب است زیرا بازار پر از ابزارهای فراوان است. از میان این مجموعه گسترده، برخی قابل اعتماد هستند و برخی پتانسیل تشدید بیشتر وضعیت را دارند. مهمتر از همه، نرم افزار فقط در موارد آسیب منطقی.

ارائه دهنده خدمات بازیابی اطلاعات حرفه ای

اگرچه به عنوان آخرین راه حل به حساب می آید، اما در کل، یک گزینه همه کاره قابل توجه است. شما می توانید آن را برای هر دو سناریو – منطقی و فیزیکی – استفاده کنید. یکی دیگر از بهترین نکات در مورد این تکنیک این است که شما فقط باید هارد دیسک ریکاوری را به متخصصان بسپارید. در حالی که خود ارائه دهنده خدمات از یکپارچگی داده ها، امنیت داده ها و محرمانه بودن در طول بازیابی مراقبت می کند.

این مطلب را از دست ندهید   بازیابی داده های از دست رفته پس از تعمیر SD کارت

این زمانی است که Stellar Data Recovery مطرح می شود. از دو دهه گذشته، به طور قابل توجهی خدمات بازیابی اطلاعات ایمن، قابل اعتماد و محرمانه را به مشتریان گسترده خود ارائه می دهد. 2 میلیون + مشتری راضی، آزمایشگاه کلاس 100 اتاق تمیز، میزان موفقیت بالا و تحویل به موقع گواهی بر این امر است.

نتیجه رفع ریکاوری هارد دیسک

در اکثر موارد ریکاوری هارد دیسک، داده ها برای همیشه از بین نرفته اند. فقط باید وضعیت ناامیدی خود را شناسایی کنید و روش صحیح را برای بازیابی داده های از دست رفته، حذف شده یا غیرقابل دسترس انتخاب کنید.

اگر داده‌ها بسیار حیاتی هستند و شما آماده ریسک کردن نیستید، مراجعه به ارائه‌دهنده خدمات قابل اعتماد همانطور که در بالا توصیه می‌شود یک راه مطمئن است. دلیل این امر، هوش تجاری قوی و جای پایی در جایگاه بازیابی اطلاعات است.

پیشنهاد مطالعه: روش بازیابی اطلاعات از هارد دیسک

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − یک =