دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فرمت شدن هارد اکسترنال بعد از اتصال به موبایل (گوشی)

مشکل از آنجایی شد که هارد اکسترنال خود را با استفاده از تبدیل OTG به موبایل وصل کردید.  بعد با پیغام فرمت مواجه شدید که بدون خواندن متن اخطار دکمه yes یا بله را انتخاب کردید و در کمتر از چند ثانیه اطلاعات شما فرمت شد.

جالب این است که در برخی موارد حتی زمانی که هارد اکسترنال را به موبایل وصل میکنید پیغام خطا هم نمیدهد و سریعا اقدام به فرمت آن میکند.

پاک شدن و فرمت شدن هارد اکسترنال بعد از وصل به گوشی موبایل بسیار رایج است . همه روزه کاربران زیادی دچار این مشکل میشوند و اطلاعات خود را از دست میدهند.

بعد از اینکه هارد اکسترنال توسط موبایل اندرویدی فرمت شد شما تصمیم به اتصال به کامپیوتر و لپ تاپ میکنید. در این حالت مواجه میشوید با یک درایو خالی و فقط یک فولدر با نام Android اینجاست که عمق فاجعه را حس می کنید. اطلاعاتتان کامل از دست داده اید.

چرا هارد اکسترنال بعد از اتصال به گوشی فرمت شد ؟؟

دلیل بخاطر عدم پشتیبانی موبایل از فایل سیستم یا فرمت درایو هارد اکسترنال است . مثلا ممکن است درایو هارد اکسترنال شما Ntfs باشد و چون موبایل تان از این فرمت پشتیبانی نمیکند اقدام به فرمت با Fat32 یا Exfat کند.

در این حالت ، به دلیل تغییر فرمت درایو هارد اکسترنال توسط گوشی اطلاعات شما به کلی پاک خواهد شد.

راه حل این مشکل ، چطور میشه اطلاعات را مجددا بدست آورد؟

حالا شما دو راه حل پیش رو دارید که اطلاعات تون را مجددا بدست آورید . میتوانید از خدمات شرکت آکادمی هارد ایران استفاده کنید و از بازیابی اطلاعات و ریکاوری هارد اکسترنال فرمت شده بعد از اتصال به موبایل ، شرکت آکادمی هارد ایران بهره ببرید.

این مطلب را از دست ندهید   دوربین سونی α9
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 20 =