دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا یک لنز جدید دریافت می کنید؟

سونی یک دهه پیش و همچنین اولین دوربین های سری NEX خود، نسل بدون آینه خود را معرفی کرد. در بازار با کشش های زیادی روبرو شده است. سونی فریب خود را به دست آورد. a7 III با بالاترین کیفیت مدل فریم ورک برای اکثر کاربران است و مدلهای تخصصی را ارائه می دهد: a7R IV برای ضبط با وضوح بالا، a9 II برای عکسبرداری با سرعت بالا، خاموشی و A7S II برای فیلم و عکاسی با حداقل نور. آنها به تعدادی مدل APS-C با هدف کلی متصل می شوند. (از a6100 اولیه تا حق بیمه a6600.) این سیستم دارای جذابیت گسترده ای است و مدلهای سطح ورودی برای دسترسی به شما به عنوان یک هنرمند تجسمی و گزینه های پیشرفته تر برای پاسخگویی به نیازهای متخصصان خواستار، جذابیت گسترده ای دارند.

لنز دوربین سونی

با فرض اینکه حداقل یک لنز برای دوربین دارید، دوربین شما قادر به عکس گرفتن است. اما دلایلی برای خرید کالای جدید وجود دارد. اساسی ترین آن تغییر دیدگاه شماست. لنزهای ماوراء گسترده ای جهان را به خود جلب می کنند، و ماکرو نوری می تواند با بهترین جزئیات حرکت کند. انتخاب نوع لنزهایی که می خواهید بخرید باید اولین قدم شما باشد – ما تفاوت های بین ماکرو، تله فوتو، زاویه دید عریض و سایر لنزها را کمی با هم تقسیم می کنیم. اصول اولیه وجود دارد، مانند خرید لنزهایی که با دوربین شما کار می کنند، زیرا سیستم ها معمولاً با یکدیگر سازگار نیستند. اما همچنین مواردی مانند اطمینان از دریافت یکی از مواردی که پوشش مناسب را برای دوربین شما فراهم می کند. همیشه می توانید از یک لنز تمام فریم در یک مدل سنسور APS-C استفاده کنید، اما اگر به روش دیگری بروید محدودیت های زیادی خواهید داشت.

این مطلب را از دست ندهید   لنز دوربین FE 600 mm F4 GM OSS

شناسایی لنزها

اگر تازه کار باشید باید در انتخاب لنزها کمی دقت کنید. سالها از زمان انتشار دوربین جدید یا لنزهای A-Mount می گذرد، و ما آن را برای عکاسانی که تازه شروع می کنند توصیه نمی کنیم. این سیستم بدون آینه است که از مانتوی E استفاده می کند و می خواهید به آن نگاه کنید و می خواهید از لنزهایی که با دوربین شما کار می کنند اطمینان حاصل کنید. اگر در حال حاضر صاحب برخی از لنزها باشید می توانید لنزهای A-Mount را سازگار کنید، اما ما امروز سرمایه گذاری روی آنها را توصیه نمی کنیم.

لنز E

سیستم نامگذاری سونی بسیار سرراست است. اگر لنز E نامیده شود، با دوربین های بدون آینه خود کار می کند و ناحیه حسگر APS-C را پوشش می دهد. هنوز هم می توانید از این لنزها با دوربین های فول فریم با وضوح کاهش استفاده کنید، اما اگر مدلی با فریم کامل دارید، به طور کلی لنزهای کامل فریم را می خواهید.

لنز FE

خط فول فریم به عنوان FE تعیین می شود. این لنزها یک دایره تصویر را به اندازه کافی بزرگ طراحی می کنند تا یک سنسور تصویر 24 در 36 میلی متر را بپوشانند، و برخی از سطح گرد و غبار و محافظت در برابر پاشیدن را از بین لنزهای E ارائه دهند. اگر شما صاحب یک مدل APS-C با محافظ مشابه هستید، ممکن است بخواهید یک لنز FE یا دو را در کیف خود برای استفاده در هوای صاف نگه دارید.

اشخاص ثالث همچنین لنزهایی را برای سیستم سونی به فروش می رسانند. سیگما برای لنزهای APS-C از DC استفاده می کند و برای مدل های فول فریم از DG استفاده می کند. زایس گزینه های Touit را برای APS-C و خطوط Batis و Loxia برای تمام فریم انتخاب می کند. تا به امروز، Tamron تنها لنزهایی را برای سیستم فول فریم تولید کرده است.

این مطلب را از دست ندهید   روش محافظت از دوربین

نکته ی مهم هنگام خرید یک لنز خوب

بعضی از اشخاص ثالث در مورد لنزهای نامگذاری دقیق نیستند، بنابراین فقط مراقب باشید که بررسی کنید و مطمئن شوید که برای اندازه سنسور خود لنز مناسب را خریداری می کنید. لنزهای فوکوس اتوماتیک Rokinon (همچنین در زیر پرچم سامیانگ فروخته می شوند) همه دارای قاب کامل هستند، اما این شرکت همچنین شیشه فوکوس دستی را با پوشش APS-C فقط می فروشد. همین مسئله در مورد ونوس لاووا نیز صادق است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =