دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ساختار لنز دوربین FE 135mm F1.8 GM

یکی از لوازم مهمی که برای ثبت لحظات و حالات به آن احتیاج داریم دوربین ها می باشند. دوربین های عکاسی به راحتی می توانند لحظات را با کیفیت بسیار بالا و زیبا ثبت نمایند. در کنار اهمیت دوربین، لنز ها نیز نقش پررنگی دارند. با وجود یک لنز با کیفیت ثبت تصاویر نیز بسیار آسان و ویژه انجام می پذیرد. لنز ها در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی وجود دارند و شرکت های متفاوتی در حال حاضر مشغول به ساخت آن ها می باشند. شرکت سونی یکی از شرکت های برتری است که لنز ها با کیفیت را وارد بازار می نماید. یکی از این لنز ها، لنز دوربین FE 135mm F1.8 GM می باشد که در ادامه در رابطه با ویژگی های آن اطلاعاتی را در اختیار شنا قرار می دهیم.

پرینتر F1.8 135 mm با وضوح عالی، بوکه و AF

عدم استفاده از پیشرفته ترین فن آوری های نوری سونی، لنزهای تله فوتو با دیافراگم بزرگ را تولید کرده است که حتی وضوح F1.8 را با وضوح عالی گوشه گوشه ارائه می دهد، بعلاوه بوکه ای بدیع که از ویژگی های بارز سری G Master است.

عناصر XA و Super ED وضوح بالایی را ارائه می دهند

شیشه های XA (فوق العاده کروی)، شیشه ای Super ED (پراکندگی فوق العاده کم) و عناصر شیشه ای ED دقیقاً در یک طراحی نوری پیشرفته مستقر شده اند، بطور مؤثر صحیح استحکام را اصلاح می کنند، در حالی که یک سیستم فوکوس شناور با این اقدامات تصحیح ناهنجاری کار می کند تا بالاترین وضوح ممکن باشد. در لبه های فوکوس لنز درست تا لبه های تصویر نگه داشته شده است.

این مطلب را از دست ندهید   دوربین سونی RX100 III

عمق باریک میدان با نفس گیر G استاد بوکه

دقت بسیار بالای سطح عناصر XA، کنترل دقیق میزان انحراف کروی در مراحل طراحی و ساخت و دیافراگم دایره ای 11 پره ای، همگی در کنار هم قرار گرفته اند تا G Master Bokeh با ظرافت فوق العاده روان و ظریف تولید کنند که از پتانسیل خلاق باریک استفاده می کند عمق میدان موجود با این لنز F1.8 135 میلی متر.

موتورهای خطی XD جلو و عقب دوگانه، AF سریع و دقیق و آرام را به دست می آورند

موتورهای خطی XD (پویا شدید) نوآورانه سونی نیز نقش مهمی را ایفا می کنند، این امر باعث می شود تا تمرکز خود را بر روی حرکت دادن سوژه های پرتره، مجریان در صحنه یا موارد مشابه پویا با سرعت، دقت و قابلیت اطمینان چشمگیر حفظ کنید، در عین حال کنترل AF را نیز فراهم می کند. بی سر و صدا و بدون لرزش تصویر برداری امکان دارد.

مکانیسم فوکوس شناور برای بهبود قابلیت کلوزآپ

اگرچه این لنز تله فوتو 135 میلیمتری است، اما یک سیستم فوکوس شناور که کنترل عدم کاهش در کلیه فواصل فوکوس را امکان پذیر می کند، دستیابی به حداقل فاصله فوکوس فقط 2.3 فوت (0.7 متر) و حداکثر بزرگنمایی 0.25x را برای نزدیک تا عکاسی لوازم جانبی کوچک و موضوعات دیگر را می توان با وضوح قابل توجه و نرم و زیبا پس زمینه بوکه ضبط کرد.

تصویربرداری برتر به علاوه تحرک، قابلیت اطمینان

ویژگی های مهم شامل دکمه های نگه داشتن فوکوس قابل تنظیم، محدود کننده محدوده فوکوس، یک حلقه دیافراگم با توقف کلیک قابل تعویض، طراحی مقاوم در برابر گرد و غبار و یک عنصر جلویی روکش شده با فلوئور است. به طور کلی، این یک لنز است که با نیازهای حرفه ای برای کنترل و قابلیت اطمینان برای استراحت ها و فیلم ها مطابقت دارد.

این مطلب را از دست ندهید   لنز دوربین Vario-Tessar T* E 16-70 mm F4 ZA OSS

پیکربندی لنز

لنزهای سری G Master با ترکیبی خیره کننده از وضوح بسیار بالا و پس زمینه نرم حل شده بوکا از تصویربرداری و بیان در سطوح قبلاً غیرقابل دستیابی استفاده می کنند.

[1] لنزهای شدید افقی (لنزهای XA)

[2] شیشه ای Super ED [3] ED شیشه ای

  1. حلقه تمرکز
  2. حلقه دیافراگم
  3. سوئیچ حالت فوکوس
  4. دکمه نگه داشتن فوکوس
  5. شاخص دیافراگم
  6. محدود کننده محدوده فوکوس
  7. سوئیچ کلیک دیافراگم
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 5 =