دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ساختار لنز دوربین FE 20 mm F1.8 G

یکی از لوازم مهمی که برای ثبت لحظات و حالات به آن احتیاج داریم دوربین ها می باشند. دوربین های عکاسی به راحتی می توانند لحظات را با کیفیت بسیار بالا و زیبا ثبت نمایند. در کنار اهمیت دوربین، لنز ها نیز نقش پررنگی دارند. با وجود یک لنز با کیفیت ثبت تصاویر نیز بسیار آسان و ویژه انجام می پذیرد. لنز ها در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی وجود دارند و شرکت های متفاوتی در حال حاضر مشغول به ساخت آن ها می باشند. شرکت سونی یکی از شرکت های برتری است که لنز ها با کیفیت را وارد بازار می نماید. یکی از این لنز ها، لنز دوربین FE 20 mm F1.8 G می باشد که در ادامه در رابطه با ویژگی های آن اطلاعاتی را در اختیار شنا قرار می دهیم.

لنز اصلی با وضوح بالا 20 میلی متر F1.8 اصلی

جدیدترین فناوری نوری سونی با وضوح چشمگیر گوشه گوشه از حداکثر دیافراگم F1.8 در لنزهای بزرگ با زاویه دید وسیع برخوردار است. همچنین کاملاً کاملاً جمع و جور است و با بدنه E-Mount همسان است، یک سیستم موبایل همه کاره با عملکرد، کنترل و قابلیت اطمینان برجسته AF برای طیف گسترده ای از نیازهای عکسبرداری ایجاد می کند.

چشم اندازهای بسیار گسترده 20 میلی متر، وضوح عالی از F1.8

دو عنصر AA (پیشرانه کروی) در یک طراحی نوری نوآورانه، کمبود فاصله برای وضوح برجسته گوشه به گوشه را از وسیعترین دیافراگم F1.8 لنز به حداقل می رساند.

کم حجم و سبک وزن برای افزایش تحرک و کار با آن

طراحی نوری پیشرفته ای که شامل دو عنصر AA است توسط یک سیستم مکانیکی تصفیه شده در یک لنز G پشتیبانی می شود که وزن آن تنها 13.2 اونس (373 گرم) است. اندازه و وزن کم باعث افزایش تحرک در هنگام استفاده از اجسام کامپکت E و ایجاد یک سیستم متعادل می شود که برای استفاده در گیبال ها یا گیره های لوازم جانبی ایده آل است. FE 20 mm F1.8 G یک لنز همه کاره برای طیف گسترده ای از موقعیت های عکسبرداری هنوز هم و فیلمبرداری است.

این مطلب را از دست ندهید   عدم روشن شدن DSLR

بوکه صاف و طبیعی

علاوه بر کنترل دقیق میزان انحراف کروی – که تأثیر قابل توجهی در کیفیت بوکه دارد – FE 20 mm F1.8 G دارای دیافراگم دایره ای 9 پره ای است که به صاف، خامه ای بوکه و نکات برجسته طبیعی کمک می کند که از ویژگی های بارز آن است.

منابع نقطه ای واقع بینانه ارائه شده است

دو عنصر شیشه AA (پیشرانه کروی) و سه عنصر شیشه ای ED (پراکندگی فوق العاده کم) استفاده شده اند تا شعله ساژیتال را به حداقل برسانند تا منابع نوری نقطه به طور دقیق و بدون لکه دار شدن رنگ تکثیر شوند.

XD Linear Motors سرعت، دقت و ردیابی AF را به حداکثر می رساند

دو خطی XD (eXtreme Dynamic) Linear Motors با بهره گیری از سرعت فوکوس کامل، دقت و ردیابی بالقوه خود برای گرفتن دینامیک ترین موضوعات، به راحتی از توانایی های پر سرعت پیشرفته ترین بدنه دوربین امروزی برخوردار هستند. الگوریتم های کنترل جدید امکان هدایت گروه فوکوس بزرگ لنز را به راحتی و بدون تأخیر برای فوکوس خودکار پاسخگو، ساکت و کم لرزش فراهم می کنند.

عملکرد عالی از نزدیک، حتی برای عکسهای سلفی

علاوه بر این واقعیت که 20 میلی متر فاصله کانونی خوبی برای سلفی ها دارد، این لنز حداقل در زمان استفاده در حالت AF حداقل 0.63 فوت (0.19 متر) و فاصله نزدیک حتی 0.59 فوت (0.18 متر) نیز دارد. هنگامی که به صورت دستی متمرکز هستید. این یک انتخاب عالی برای نصب گیمبال / چنگ زدن، چه عکس گرفتن از سلفی و چه موضوعات دیگر است.

این مطلب را از دست ندهید   لنز دوربین FE 12-24mm F4 G

عملکرد صاف و قابلیت اطمینان بالا در یک لنز جمع و جور

یک دکمه نگه داشتن فوکوس، سوئیچ حالت فوکوس، حلقه دیافراگم و سایر کنترل ها برای کار ساده و گردش کار صاف طراحی و تنظیم شده اند. عملکردهای جایگزین که نیازهای عکسبرداری فردی کاربر را پشتیبانی می کند از طریق تنظیمات منوی بدنه دوربین می تواند به دکمه نگه داشتن فوکوس اختصاص یابد. عنصر لنز جلو برای دفع آب و سنگ آهک از روکش فلوئور است و طراحی مقاوم در برابر گرد و غبار و عایق بودن لنز قابلیت اطمینان مورد نیاز برای استفاده در فضای باز را در شرایط چالش برانگیز فراهم می کند.

پیکربندی لنز

طراحی لنز G سونی بی عیب و نقص بر تعادل مطلوبی بین رزولوشن بالا و پس زمینه زرق و برق دار بوکه تأثیر می گذارد و می تواند باعث تقویت دید هنرمند شود.

[1] لنزهای پیشرفته کره ای (لنزهای AA)

[2] ED (پراکندگی فوق العاده کم) شیشه

  1. حلقه تمرکز
  2. دکمه نگه داشتن فوکوس
  3. حلقه دیافراگم
  4. سوئیچ حالت فوکوس
  5. شاخص دیافراگم
  6. سوئیچ کلیک دیافراگم
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 1 =