دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ساختار لنز دوربین FE 400 mm F2.8 GM OSS

لنز ها برای گرفتن تصاویر زیبا و جذاب بسیار لازم و ضروری هستند. دوربین با استفاده از یک لنز با قدرت می تواند تصاویر خارق العاده ای را تهیه نماید. لنز ها می توانند قدرت تصویر برداری را افزایش داده و بر قدرت زوم و بزرگنمایی نیز تاثیر ویژه ای داشته باشند. شرکت ها و کمپانی های متعددی در ساخت لنز دوربین فعالیت دارند که یکی از این شرکت ها، شرکت سونی می باشد. این توانسته لنز دوربین FE 400 mm F2.8 GM OSS را طراحی نماید که در ادامه در رابطه با کیفیت تصویر برداری این لنز اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

نوآورانه تله فوتو G Master F2.8 فوق العاده

پیشرفته ترین فن آوری های لنز سونی در این لنز فوق العاده تله فوتو با دیافراگم بزرگ بکار می رود و به سرعت فوق العاده ای ، رزولوشن برجسته G Master و بوکه ، به علاوه کنترل و قابلیت اطمینان حرفه ای رسیده است. علاوه بر این ، SEL400F28GM یک لنز فوق العاده سبک وزن بسیار چشمگیر است و آزادی شلیک دستی بی نظیر را فراهم می کند.

سرعتی که عملکرد بدن را به حداکثر می رساند

جدید XD (دینامیکی شدید) Linear Motors قدرت بیشتری نسبت به انواع معمولی ارائه می دهد و به عملکرد 5 ردیابی  در عملکرد ردیابی موضوعی با بدنه دوربین فعلی و آینده می رسد. دو مورد از این موتورهای جدید و الگوریتم های تازه توسعه یافته بی سر و صدا گروه لنزهای فوکوس بزرگ لنز را سریعتر و دقیق تر از گذشته هدایت می کنند. عملکرد کامل سرعت بدنه دوربین پیشرفته را می توان در گرفتن موضوعات ورزشی پویا یا حیوانات وحشی اعمال کرد.

این مطلب را از دست ندهید   لنز دوربین E 18-135mm F3.5-5.6 OSS

رزولوشن خیره کننده G Master و بوکه

استانداردهای طراحی بسیار بالا از وضوح فوق العاده در لبه های تصویر اطمینان حاصل می کنند. سه عنصر فلوریت باعث کاهش میزان کروماتیک می شود. برای دستیابی به بالاترین کیفیت ممکن بوکه ، در طی طراحی و ساخت با دقت کنترل می شود. مبدلهای تلگرام با کارایی بالا 1.4x و 2.0x اختیاری هستند و با وضوح و کنتراست فوق العاده حتی در 800 میلی متر ، پشتیبانی عالی می کنند.

دوام و قابلیت اطمینان برای شرایط چالش برانگیز

طراحی گرد و غبار و مقاومت در برابر رطوبت قابلیت اطمینان مورد نیاز برای استفاده در فضای باز در شرایط سخت را فراهم می کند. یک آلیاژ با دوام منیزیم با دوام که برای قسمت بیرونی بشکه لنز ، پایه سه پایه و اجزای داخلی بشکه مورد استفاده قرار می گیرد ، ضمن اینکه حداقل وزن را به حداقل می رساند ، به دوام سخت می رسد. عنصر لنز جلو دارای یک پوشش فلوئور است که به تمیز کردن آن در حالی که راحت تر پاک کردن خاک و اثر انگشت کمک می کند ، کمک می کند.

ویژگی هایی برای نیازهای تیراندازی حرفه ای

DMF تمام وقت اجازه می دهد تا با چرخش حلقه فوکوس ، حتی در هنگام عکسبرداری در حالت AF-C ، فوکوس دستی نیز درگیر شود. تثبیت کننده تصویر نوری در داخل ساخته شده است ، و تنظیم جدید حالت 3 دارای یک الگوریتم پیشرفته است که تثبیت بهینه را برای عملکرد ورزشی پویا فراهم می کند و در عین حال فریم را نیز آسان تر می کند. چهار دکمه نگه داشتن فوکوس و یک حلقه فوکوس با خطی پاسخ MF بیشتر تطبیق پذیری را افزایش می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   لنز دوربین FE 24–105 mm F4 G OSS Lens

پیکربندی لنز

لنزهای سری G Master با ترکیبی خیره کننده از وضوح بسیار بالا و پس زمینه نرم حل شده بوکا از تصویربرداری و بیان در سطوح قبلاً غیرقابل دستیابی استفاده می کنند.

[1] لنزهای فلوریت

[2] شیشه ED

حلقه تمرکز / 2. حلقه عملکرد / 3. حلقه یقه سه پایه / 4. دکمه نگه داشتن فوکوس / 5. نگهدارنده فیلتر رها / 6. گوشه تسمه / 7. حلقه یقه سه پایه با استفاده از کلید حلقه انتخاب / / 8. شیار امنیتی (قادر به اتصال سیم امنیتی)

سوئیچ حالت فوکوس / 2. سوئیچ DMF تمام وقت / 3. محدود کننده محدوده فوکوس / 4. سوئیچ انتخاب حلقه عملکرد / 5. دکمه تنظیم / 6. سوئیچ جبران لرزش / 7. سوئیچ حالت جبران لرزش / 8. BEEP تعویض

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =