دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا تمام تصاویر ارزشمند خود را از دوربین DSLR گم کرده اید؟ به دنبال راه حلی برای بازیابی عکس های پاک شده از دوربین DSLR هستید؟ خوب، اگر پاسخ شما بله است، دیگر نگران نباشید.

آیا می توانیم عکس های حذف شده را از DSLR خود بازیابی کنیم؟

بله، می‌توانید با امتحان برخی از راه‌حل‌های فوق‌العاده بازیابی کارت حافظه دوربین DSLR که در این وبلاگ ذکر شده است، عکس‌ها یا ویدیوها را از DSLR بازیابی کنید.

هنگامی که از این دستگاه استفاده می کنید، باید به دقت از فایل های خود در برابر از دست رفتن اطلاعات محافظت کنید. یک اشتباه ساده در کار با آن ممکن است کارت حافظه ذخیره شده در DSLR را خراب کند و ممکن است با از دست رفتن عکس های آن مقابله کنید.

خوب، این وضعیت بسیار بدی است، اما این بدان معنا نیست که اطلاعات از دست رفته یا حذف شده قابل بازیابی نیستند. اگر عادت به ذخیره بک آپ دارید، این همان چیزی است که مشکل بازیابی عکس شما را حل می کند. به سادگی عکس های حذف شده را از پشتیبان ذخیره شده بازیابی کنید. اما اگر هیچ نسخه پشتیبان جدیدی ندارید، با ابزار قابل اعتماد بازیابی DSLR عکس ها را بازیابی کنید.

چگونه عکس های حذف شده را از دوربین DSLR بازیابی کنیم؟

از ابزار حرفه ای توصیه شده و قابل اعتماد بازیابی عکس دوربین DSLR استفاده کنید. این بهترین ابزار بازیابی عکس حذف شده با دوربین دیجیتال است که عکس های حذف شده را از دوربین های DSLR مانند Canon، Nikon، Sony، Olympus، Pentax و غیره بازیابی می کند.

این مطلب را از دست ندهید   دوربین سونی α68

این نرم افزار DSLR Photo Recovery همچنین فیلم ها و فایل های صوتی را از انواع کارت های دوربین مانند SD، miniSD، microSD، SDXC، MMC، CF، کارت حافظه SDHC و غیره بازیابی می کند.

قبل از اینکه ادامه دهم، بیایید سایر ویژگی های مبتکرانه آن را دریابیم.

  • فیلم ها، تصاویر و سایر فایل های حذف شده، گم شده، گم شده را از کارت حافظه دوربین DSLR بازیابی کنید
  • بازیابی فایل های رسانه ای از خراب، فرمت شده، شکسته، آلوده به ویروس، خطا در پرتاب کارت SD دوربین DSLR.
  • فرمت فایل تصویری RAW و معمولی مانند NEF، NRW، SRF، CRW، CR2، ORF، JPG/JPEG، PNG و غیره را بازیابی می کند.
  • هم برای ویندوز و هم برای مک موجود است
  • برنامه 100% فقط خواندنی ایمن، امن و آسان برای استفاده.

این بازیابی عکس دوربین Dslr با الگوریتم اسکن کارآمد ارائه می شود که هر فایل چندرسانه ای را در موارد خرابی یا حذف کارت استخراج می کند.

می توانید این راهنمای گام به گام را امتحان کنید تا بدانید چگونه با استفاده از این نرم افزار توصیه شده، عکس های حذف شده از دوربین DSLR را بازیابی کنید.

چگونه عکس های پاک شده را از کارت SD بدون کامپیوتر بازیابی کنیم؟

با استفاده از دستور attrib می توانید فایل های حذف شده روی کارت SD دوربین DSLR را بدون نرم افزار بازیابی کنید. برای انجام این کار، می توانید مراحل زیر را امتحان کنید:

  • ابتدا کارت حافظه را با کمک یک کارت خوان به سیستم متصل کنید
  • اکنون، فقط به منوی استارت بروید
  • پس از آن، “cmd” را در نوار جستجو تایپ کنید و Enter را بزنید، سپس می توانید گزینه “exe” را در لیست برنامه مشاهده کنید.
  • در مرحله بعد، روی “exe” کلیک راست کنید و سپس پنجره های دستوری را دریافت خواهید کرد که به شما امکان می دهد داده های آلوده به ویروس را بازیابی کنید.
  • در نهایت، باید عبارت ‘attrib -h -r -s /s /d حرف درایو:\*.*’ را تایپ کنید، به عنوان مثال، ‘attrib -h -r -s /s /d G:\*.* ‘.
این مطلب را از دست ندهید   لنز دوربین E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS

دلایل حذف یا از بین رفتن عکس ها از دوربین DSLR چیست؟

در اینجا برخی از دلایل رایجی که ممکن است باعث از بین رفتن یا حذف عکس ها، فیلم ها و غیره از دوربین DSLR یا کارت حافظه آن شود را بررسی کنید.

  • حذف ناخواسته: یکی از شایع ترین دلایلی که باعث از بین رفتن عکس/فیلم می شود. گاهی اوقات ممکن است اتفاق بیفتد که هنگام حذف برخی از عکس‌ها یا ویدیوهای ناخواسته از دوربین DSLR، به طور تصادفی دکمه «حذف همه» را فشار دهید.
  • خرابی کارت حافظه: این یکی دیگر از دلایل رایج حذف عکس ها یا فیلم ها است. به دلیل استفاده نادرست از کارت حافظه مانند خروج نامناسب، قطع شدن اتصال در حین فرآیند انتقال داده، استفاده از دستگاه در هنگام اتمام باتری یا استفاده از آن در دستگاه های مختلف و غیره.
  • فرمت تصادفی: بسیاری از کاربران به طور تصادفی گزینه “Format” را فشار می دهند و در نتیجه کل اطلاعات ارائه شده در کارت حافظه حذف یا از بین می روند.
  • خطای فرمت: این رایج ترین خطای است که کاربران با آن مواجه می شوند. به عنوان مثال، اتصال دوربین دیجیتال به رایانه شخصی/لپ تاپ می تواند پیام خطایی مانند «کارت حافظه فرمت نشده است» را نمایش دهد. آیا می خواهید آن را فرمت کنید؟ این پیام خطا معمولاً زمانی ظاهر می شود که سیستم فایل سیستم کارت حافظه دوربین را شناسایی نمی کند. و به شما اجازه دسترسی به فایل های ارائه شده در آن را نمی دهد. بنابراین پیشنهاد می شود به جای کلیک بر روی گزینه format نسبت به تعمیر کارت حافظه اقدام نمایید.
این مطلب را از دست ندهید   AF چشم در دوربین سونی

بنابراین، اینها برخی از دلایل رایج حذف عکس ها از دوربین های دیجیتال هستند.

مقالات مرتبط:

تست لنز دوربین

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =