دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بازیابی فایل از هارد دیسک. از دست دادن داده ها یک تجربه استرس زا است که بیشتر افرادی را که سبک زندگی دیجیتالی دارند تحت تاثیر قرار می دهد. چندین سناریو وجود دارد که ممکن است به طور تصادفی فایل ها را حذف کنید یا به طور ناخواسته سطل بازیافت رایانه شخصی خود را خالی کنید. با نرم افزار بازیابی اطلاعات مانند Disk Drill، می توانید تمام فایل های از دست رفته و بخش قابل توجهی از داده های فرمت شده را از هارد دیسک خراب خود بازیابی کنید. Disk Drill یک نرم افزار بازیابی اطلاعات هارد دیسک است که بازیابی آسان تنها کپی اسناد ضروری، فایل های تکلیف، عکس های گرامی، ویدیوها و سایر داده های مرتبط از دست رفته از حافظه داخلی و خارجی دستگاه شما را تسهیل می کند.

بازیابی فایل از هارد دیسک

علت از دست دادن داده ها و بازیابی فایل از هارد دیسک

موارد متعددی وجود دارد که ممکن است داده هارد دیسک خراب خود را از دست بدهید. به طور معمول، شما می توانید داده ها را به دلیل آسیب فیزیکی وارد شده به هارد دیسک یا از طریق یک فرآیند منطقی از دست دادن داده ها از دست بدهید. اکثر سناریوهای آسیب فیزیکی برگشت ناپذیر هستند و ممکن است به کمک حرفه ای از یک سرویس بازیابی دیسک سخت مانند Salvagedata نیاز داشته باشند. با این حال، سناریوهای از دست دادن اطلاعات که در اثر آسیب فیزیکی ایجاد نمی شوند را می توان به راحتی با نرم افزار بازیابی اطلاعات هارد دیسک بازیابی کرد.

از دست دادن منطقی داده شامل فایل هایی است که به دلیل هارد دیسک فرمت شده یا حذف تصادفی از بین رفته اند. در چنین شرایطی، هارد دیسک شما به جایی که فایل ها هستند اشاره نمی کند، اما آنها همچنان روی هارد درایو رایانه شخصی شما وجود دارند.

این مطلب را از دست ندهید   بازیابی اطلاعات از هارد دیسک

رایج ترین اشتباهی که اکثر مردم انجام می دهند پاک کردن یا خالی کردن سطل بازیافت است. این عمل به طور کامل ارجاع کامپیوتر به محل ذخیره فایل ها را حذف می کند.

دلایل خرابی هارد دیسک

برخی از مقصران بدنام خرابی هارد دیسک عبارتند از:

داغ شدن بیش از حد دستگاه – اگر کارهای زیادی را همزمان انجام دهید، از نرم افزارها یا برنامه های کاربردی سنگین استفاده کنید یا به دلیل استفاده بیش از حد و غیره، لپ تاپ ها و رایانه های شخصی مستعد گرم شدن بیش از حد هستند.

نوسانات برق – نوسانات برق یا قطع ناگهانی برق می تواند باعث آسیب شدید به دستگاه های الکتریکی شود. خواه طوفان برق باشد یا قطع برق غیرمنتظره. این شرایط می تواند منجر به خرابی هارد دیسک یا حتی خرابی شود.

آسیب به سخت افزار – آسیب فیزیکی به هارد دیسک در اثر جابجایی نامناسب دستگاه یا حوادث غیرمترقبه می تواند باعث آسیب کشنده به هارد دیسک شود.

سایش و پارگی – همه دستگاه ها طول عمر محدودی دارند. در حالی که ممکن است برای افزایش این تعداد به خوبی از رایانه های خود مراقبت کنید، اما در نهایت به آن خواهد رسید. استفاده منظم روزانه به طور اجتناب ناپذیری منجر به کند شدن سیستم، نشانه هایی از کاهش سلامتی یا حتی خرابی هارد دیسک می شود.

به غیر از این دلایل، خرابی هارد دیسک نیز ممکن است به دلیل خطاهای تولید، خطاهای سیستم یا حملات بدافزار رخ دهد. در چنین مواردی ممکن است صداهای زمزمه ای از درایو، پیام های خطای مداوم، یا رفتار ناسازگار رایانه وجود داشته باشد. همه اینها نشانه هایی از خرابی هارد دیسک است.

این مطلب را از دست ندهید   روش بازیابی اطلاعات از هارد دیسک

بازیابی اطلاعات از هارد دیسک خراب با نرم افزار

گاهی اوقات، ممکن است به طور تصادفی دیسک خود را فرمت کنید تا متوجه شوید که فایل ها و اسناد مهمی را حذف کرده اید. این وضعیت ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که یک دیسک یا درایو از کار بیفتد و رایانه شما از شما درخواست فرمت کردن درایو کند، اما متوجه می شود که همه فایل ها از بین رفته اند.

Disk Drill ابزاری برای بازیابی اطلاعات است که بازیابی آسان تنها نسخه‌های اسناد ضروری، فایل‌های تکلیف، عکس‌های گرامی، ویدیوها و سایر داده‌های مرتبط از دست رفته از انواع دستگاه‌های ذخیره‌سازی را تسهیل می‌کند. این یک راه حل موثر و مقرون به صرفه با رابط کاربری ساده برای مبتدیان است.

تعداد نامحدودی از انواع فایل وجود دارد که Disk Drill می تواند آنها را بازیابی کند. آنچه در هنگام بازیابی داده ها اهمیت دارد، نوع گزینه بازیابی موجود برای آن حجم خاص است.

پیشنهاد مطالعه: روش هایی برای رفع ریکاوری هارد دیسک

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =