دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بازیابی ویدیوهای حذف شده برای همیشه. ذخیره ویدیوها در رایانه شخصی هرگز یک حرکت هوشمندانه نیست. صدها چیز ممکن است در رایانه شما اشتباه باشد و در نتیجه آن فایل های ویدیویی حذف شوند. با این حال، اگر فقط پس از از دست دادن ویدیوها به دلیل حذف تصادفی یا دلیل دیگری متوجه این موضوع شدید، ما قصد داریم روند بازیابی ویدیوی حذف شده را توضیح دهیم.

بازیابی ویدیوهای حذف شده برای همیشه

علل شایع بازیابی ویدیوهای حذف شده برای همیشه

احتمال زیادی وجود دارد که حداقل برخی از ویدیوهایی که گرفته اید و در رایانه خود ذخیره کرده اید به نوعی برای شما مهم باشند. آنها ممکن است لحظه ای را ثبت کنند که هرگز تکرار نشود، مانند اولین قدم های فرزند شما یا عروسی خواهر و برادر. در حالی که ارزش گذاری پولی برای این ویدیوها غیرممکن است، اهمیت شخصی و احساسی آنها ممکن است قابل توجه باشد. مطمئناً نمی خواهید آنها را از دست بدهید.

متأسفانه، دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است نیاز به استفاده از نرم افزار بازیابی اطلاعات برای بازیابی ویدیوهای از دست رفته یا حذف شده داشته باشید.

احتمالاً می توانید به تعدادی سناریو اضافی فکر کنید که منجر به ناپدید شدن ویدیوهای شما می شود. وجه مشترک در همه این شرایط این است که شما در تلاش برای بازیابی به موقع فایل ها هستید.

نحوه بازیابی ویدیوهای حذف شده برای همیشه

می توانید چندین روش را برای بازیابی ویدیوهای حذف شده دائمی در رایانه ویندوزی امتحان کنید. ما موثرترین آنها را در زیر فهرست کرده ایم.

روش 1 امتحان یک نرم افزار بازیابی ویدیو

Disk Drill Data Recovery به طور موثر فایل های ویدیویی حذف شده و همچنین بسیاری از انواع دیگر داده های از دست رفته را بازیابی می کند. شما می توانید تا 500 مگابایت را به صورت رایگان با نسخه ویندوز بازیابی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   لنز دوربین E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS

از روش زیر برای بازیابی ویدیوهای حذف شده با این ابزار نرم افزاری موثر استفاده کنید.

Disk Drill را در رایانه یا یک دستگاه ذخیره سازی خارجی دانلود و نصب کنید. دستگاهی را انتخاب کنید که حاوی ویدیوی حذف شده نباشد تا هنگام نصب برنامه بازیابی، از رونویسی ناخواسته آن جلوگیری کنید. هنگامی که نصب از شما خواسته شد، باید اعتبار یک مدیر را ارائه کنید.

Disk Drill را راه اندازی کنید و درایوی حاوی فایل های ویدیویی از دست رفته را از لیست ارائه شده در پنجره اصلی برنامه انتخاب کنید. برای شروع اسکن برای ویدیوهای حذف شده، روی دکمه جستجوی داده های از دست رفته کلیک کنید.

پیش نمایش فایل های قابل بازیابی نام فایل های ویدئویی قابل بازیابی در پوشه Video با پیشرفت اسکن لیست می شود. می توانید اسکن را موقتاً متوقف کنید یا پوشه را در هر نقطه باز کنید تا ببینید قبلاً چه چیزی پیدا شده است. با کلیک بر روی فایل به شما امکان پیش نمایش محتویات آن را می دهد و با علامت زدن کادر کنار آنها فایل ها را برای بازیابی انتخاب می کنید.

برای انجام بازیابی، پس از انجام انتخاب های خود، روی دکمه Recover کلیک کنید. شما باید یک مکان ذخیره سازی امن برای فایل های بازیابی شده تهیه کنید که روی همان دستگاهی نیست که داده های اصلی از دست رفته است. استفاده از این دستگاه خطر بازنویسی یا خراب کردن فایل‌هایی را که می‌خواهید بازیابی کنید، دارد.

روش 2 بازیابی از فایل پشتیبان سابقه

ویندوز قابلیتی به نام File History دارد که به طور خودکار از نسخه های یک فایل نسخه پشتیبان تهیه می کند. با این حال، برای اینکه این روش کار کند، گزینه پشتیبان‌گیری تاریخچه فایل باید از قبل روی رایانه شخصی شما تنظیم شده باشد. با فرض اینکه اینطور باشد، در اینجا روند بازیابی ویدیوی حذف شده با استفاده از تاریخچه فایل آمده است:

  • تاریخچه فایل را در منوی استارت جستجو کنید و بهترین مطابقت را انتخاب کنید.
  • از گزینه های سمت چپ روی Restore personal files کلیک کنید.
  • فهرستی از پوشه‌هایی که پشتیبان‌گیری می‌شوند را مشاهده خواهید کرد. به محل فایلی که می خواهید فایل ویدیویی را از آن بازیابی کنید بروید.
  • فایل ویدیویی (یا کل پوشه) مورد نظر برای بازیابی را انتخاب کنید و روی دکمه سبز رنگ بازیابی در پایین کلیک کنید.
این مطلب را از دست ندهید   AF چشم در دوربین سونی

فایل های ویدئویی در محل اصلی خود بازیابی می شوند. به یاد داشته باشید که فایل ویدیویی بازیابی شده ممکن است آخرین نسخه نباشد، بنابراین اگر اخیراً ویرایش‌هایی را انجام داده باشید، ممکن است از بین بروند.

پیشنهاد مطالعه:نحوه بازیابی فایل های ویدیویی حذف شده

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =