دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

قبل از معرفی، بیایید ابتدا چیزی در مورد کارت حافظه دوربین دیجیتال بیاموزیم. کارت حافظه دوربین دیجیتال یک دستگاه ذخیره سازی اطلاعات فلش مموری الکترونیکی است که برای ذخیره محتوای دیجیتال استفاده می شود. این یک قطعه ضروری و اغلب نادیده گرفته شده از تجهیزات عکاسی دیجیتال است. انواع مختلفی از کارت های حافظه مانند Compact Flash، Memory Stick یا Smart Media و غیره وجود دارد. با توسعه دوربین های دیجیتال، افراد بیشتری شروع به استفاده از دوربین های دیجیتال می کنند.

به طور معمول، افراد بسیاری از تصاویر و عکس ها را روی کارت حافظه ذخیره می کنند. بنابراین با استفاده گسترده از کارت های حافظه دوربین های دیجیتال، از دست دادن اطلاعات کارت حافظه دوربین دیجیتال به یک مشکل برجسته تبدیل می شود. با استفاده گسترده از کارت های حافظه، از دست دادن اطلاعات کارت حافظه نیز به سرعت افزایش می یابد. بازیابی کارت حافظه دوربین دیجیتال معمولاً اولین جایی است که افراد برای حل مشکلات از دست دادن اطلاعات کارت حافظه دوربین دیجیتال خود به آن مراجعه می کنند.

معمولاً نرم افزار رایگان بازیابی اطلاعات کارت حافظه دوربین بهترین انتخاب برای بازیابی عکس های دیجیتال شما خواهد بود. پس از مدت‌ها جستجو و تجربه، یک EaseUS Data Recovery Wizard را برای بازیابی دوربین دیجیتال فرمت شده برای انواع کارت‌های حافظه و همچنین بازیابی عکس‌های حذف شده توصیه می‌کنم. علاوه بر این، از بازیابی تصاویر خام دوربین مانند CR2، NEF، ORF، RAF و PEF نیز پشتیبانی می کند.

نرم افزار بازیابی کارت حافظه دوربین دیجیتال

EaseUS Data Recovery Wizard یک نرم افزار قدرتمند بازیابی کارت حافظه دوربین دیجیتال است که می تواند عکس ها، تصاویر، تصاویر، صداها و فیلم های گم شده را از دوربین دیجیتال از جمله کارت حافظه دوربین دیجیتال، بازیابی کند و بازیابی خام کارت حافظه دوربین دیجیتال و غیره را انجام دهد. از تمام سیستم عامل های ویندوز پشتیبانی می کند (نرم افزار EaseUS همچنین نرم افزار عالی بازیابی اطلاعات مک را برای پشتیبانی از بازیابی اطلاعات از کارت حافظه ارائه می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   7 اشتباه اصلی که باعث تار شدن تصاویر می شوند

در اینجا، بیایید یک جدول ساده برای نمایش آنچه می توانید با نرم افزار بازیابی عکس EaseUS بازیابی کنید، ایجاد کنیم.

نحوه بازیابی عکس ها از دوربین دیجیتال با نرم افزار Photo Recovery

علاوه بر این، این نرم افزار بازیابی کارت حافظه دوربین دیجیتال با دیسک پویا، RAID و سیستم فایل EXT2/EXT3 به ​​خوبی کار می کند. در زیر دستورالعمل های گام به گام برای بازیابی عکس های دیجیتال خود از کارت حافظه آورده شده است.

مرحله 1. مکان را انتخاب کنید و شروع به اسکن کنید

روی کارت SD، دوربین یا پارتیشن هارد دیسک جایی که تصاویر را حذف یا گم کرده اید، نگه دارید، سپس روی «اسکن» کلیک کنید.

مرحله 2. تصاویری را که می خواهید بازیابی کنید انتخاب کنید

پس از اتمام اسکن، “تصاویر” را در پانل سمت چپ انتخاب کنید. اگر می‌خواهید عکس‌های گمشده را پیدا کنید، روی «گمشده» در فهرست بالا کلیک کنید. سپس، می‌توانید عکس‌ها را با توجه به دستگاه‌ها، نوع‌ها و تاریخ‌ها پیدا کنید.

مرحله 3. عکس های از دست رفته را بازیابی کنید

پس از پیش نمایش، روی «بازیابی» کلیک کنید و مکان دیگری را برای ذخیره تصاویر مورد نظر انتخاب کنید.

با استفاده از نرم افزار بازیابی کارت حافظه دوربین دیجیتال، تصاویر مهم خود را با موفقیت باز خواهید گرفت. لطفاً برای دریافت دستورالعمل‌های جزئی به بازیابی از کارت حافظه فرمت‌شده مراجعه کنید.

چگونه از مشکلات از دست دادن عکس دیجیتال جلوگیری کنیم

به طور کلی، 5 دلیل اصلی برای از دست دادن عکس دوربین دیجیتال وجود دارد:

  1. خطاهای انسانی
  2. آلودگی به ویروس یا بدافزار
  3. فساد کارت حافظه
  4. استفاده از دوربین با باتری کم
  5. بلایای طبیعی
این مطلب را از دست ندهید   دوربین سونی DSC-RX1 و RX1R

با توجه به دلایل رایج، در اینجا پیشنهادات خاصی وجود دارد که باید برای جلوگیری از گم شدن عکس های دیجیتال خود انجام دهید.

  • قبل از اینکه بخواهید برای همیشه فایل ها یا عکس ها را حذف کنید، دو بار آنها را بررسی کنید.
  • به طور منظم از عکس ها نسخه پشتیبان تهیه کنید. اگر اطلاعات شما به دلایل مختلف ذهنی یا عینی از بین رفته باشد، می توانید به راحتی و به طور موثر عکس های دوربین دیجیتال را از فایل های پشتیبان بازیابی کنید.
  • هرگز کارت حافظه را از دوربین در حال کار خارج نکنید. هنگامی که کارت حافظه یا هر دستگاه قابل جابجایی دیگری را از رایانه خارج می کنید، از گزینه “حذف ایمن سخت افزار” استفاده کنید.
  • همیشه شارژ باتری را کنترل کنید. از دوربین دیجیتال در حالت باتری کم استفاده نکنید.

مقالات مرتبط:

قارچ خوردگی لنز دوربین

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =