دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ساختار دوربین سونی α7

α7 با اندازه بسیار جمع و جور و زیبا قابلیت حمل و قابلیت را برای شما فراهم می نماید. بسته بندی یک سنسور 24.9MP 35mm Full Frame با وزن بدن DSLR های پیشرو، این یک نشانه جالب جدید در بازار کاملاً فشرده است. با 24.3 مگاپیکسلی، سنسور فول فریم 35 میلی متری α7 با سنسور Exmor that از DSLR های پیشرو رقیب است. و با جدیدترین پردازنده BIONZ X سونی و پیشرفته ترین فوکوس اتوماتیک، α7 جزئیات، حساسیت و کیفیت فوق العاده ای را ارائه می دهد. برای کارایی آماده شوید که عکاسی شما را به ارتفاعات جدید سوق دهد. در این مطلب در رابطه با دوربین سونی α7 اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

سنسور Full Frame 24.3MP

این سنسور قابل توجه جدید دارای همه عناصر برای تصاویر در کلاس جهانی است: وضوح بالا، حساسیت بالا، دامنه دینامیکی شدید، جزئیات بی نظیر و صدای کم را ارائه می دهد.

پردازش برتر

با آخرین موتور پردازش سونی، BIONZ X ™ نتایج عالی را پیش بینی کنید: ارائه دقیق تر رنگ، کاهش بهتر نویز و عکسبرداری سریعتر از حالت پشت سر هم نیز امکان پذیر است.

فرم زیبا عملکرد قوی

مهندسی خبره از هر زاویه ای خیره کننده است. در طراحی A7، سونی تلاش کرد تا کنترلی را که دقیقاً مورد نیاز عکاسان است، با ارگونومی که می خواهند به تعادل برساند. نتیجه این است که دستگیره ها و شماره گیری ها با دقت ساخته شده، عملکردهای قوی، پتانسیل های سفارشی سازی گسترده و گزینه های ضبط و اتصال، همه در یک بدنه با دوام و سبک وزن 25٪ کوچکتر از DSLR های پیشرو هستند.

این مطلب را از دست ندهید   عدم ریکاوری هارد دیسک

جایی که سرعت با دقت مطابقت دارد

فوکوس خودکار پیشرفته سونی تا کنون، α7 ترکیبی از سرعت تشخیص فاز (با 117 نقطه تمرکز) و دقت تشخیص کنتراست است. الگوریتم تصفیه شده شی فضایی تصفیه شده سرعت سریع AF را با سریعترین دوربین های جهان می دهد. پیشرفت های اضافی شامل تشخیص دقیق تر چشم، فوکوس خودکار قفل برای افراد در حال حرکت و گزینه های تنظیم منطقه فوکوس خودکار است.

فوکوس خودکار چشم

برای تصویربرداری کامل، این عملکرد به لطف تشخیص چشم پیشرفته که می تواند یک شاگرد مجزا را در اولویت قرار دهد، روی چهره حتی اگر بخشی از دوربین با عمق کم عمق میدان دور شود، تمرکز شدید ایجاد می کند. به راحتی می توانید چشمان سوژه را رد یابی کرده و تصاویر زیبایی را خلق نماید

فوکوس خودکار قفل

با استفاده از این فن آوری به روز شده، که اندازه قاب هدف را بر اساس ویژگی های موضوع تنظیم می کند، به راحتی سوژه های متحرک را حفظ کنید و از یک منطقه گسترده AF برای اطمینان از استفاده از نقطه تمرکز بهینه استفاده کنید.

گزینه های تنظیم فوکوس خودکار

با تنظیم منطقه انعطاف پذیر Spot AF، می توانید منطقه فوکوس خودکار در اندازه های مختلف را انتخاب کنید تا با موضوع خود مطابقت داشته باشد و از اطمینان از تمرکز دوربین روی منطقه مورد نظر اطمینان حاصل کنید. تنظیمات منطقه تمرکز گسترده و منطقه نیز در دسترس هستند.

XGA OLED TRU-FINDER

منظره یاب دقیق، عکس های بهتر را ثبت نمایید. با 100٪ پوشش فریم، وضوح تصویر 1024×768، کنتراست بالا، به روزرسانی های تنظیمات در زمان واقعی و بوکه دقیق، OLED (XGA) Tru-Finder mere فقط لوازم جانبی ترکیب نیست، بلکه یک پیشرفت محسوب می شود. تکمیل ویژگی های درجه حرفه ای پنج حالت نمایش و تنظیم درجه حرارت رنگ و تنظیم روشنایی است.

این مطلب را از دست ندهید   نرم افزار ریکاوری درایو بیتلاکر M3 Bitlocker

منظره یاب الکترونیکی

بر خلاف منظره یاب نوری سنتی (OVF)، که بوکه را از طریق صفحه فوکوس منحرف می کند، منظره یاب الکترونیکی سونی (EVF) تصویر را مستقیماً از سنسور ارائه می دهد، بنابراین می بینید که تصویر نهایی دقیقا چه خواهد بود. f-stop خود را تغییر دهید؟ عمق تغییر رشته را در منظره یاب مشاهده خواهید کرد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + سیزده =