دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ساختار دوربین سونی H300

یکی از لوازم الکتریکی که برای ثبت لحظات به آن نیاز داریم دوربین ها هستند. با استفاده از دوربین ها به راحتی می توانید تصاویر با کیفیت بالا را تصویر برداری نمایید. در هر شرایط نوری و حرکتی می توانید سوژه را شکار کرده و تصاویر با کیفیت را تهیه نمایید. در دنیا شرکت های متفاوتی وجود دارد که در زمینه ی ساخت دوربین فعالیت می نماید، یکی از این شرکت های موفق شرکت سونی است. این شرکت دوربین های متفاوتی را عرضه کرده است که یکی از این دوربین ها دوربین سونی H300 می باشد. در این مطلب در رابطه با دوربین سونی H300 اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

هر تصویر با کیفیت

بگذارید بزرگنمایی قدرتمند شما را به جزئیات نزدیک کند. Cyber-shot 3 H300، با بزرگنمایی نوری قدرتمند 35 برابر، سوژه خود را برای تصاویر زیبا و دقیق به ارمغان می آورد. سنسور 20.1 مگاپیکسلی، فیلم HD و ویژگی های خلاقانه به شما امکان می دهد تصاویر و فیلم های مفصلی را با سهولت ضبط کنید. بدنه ای به سبک DSLR امکان استفاده راحت در هنگام عکسبرداری، سوژه متحرک یا ضبط را دارد.

دنیا را با بزرگنمایی 35 برابر نزدیک کنید

هیچ موضوعی دور از دسترس نیست، هیچ صحنه ای بیش از حد گسترده نیست. با استفاده از Cyber-shot H300 با اطمینان همراه شوید. بزرگنمایی نوری 35x به شما امکان می دهد تا با دقت بدون تاری و شفاف عکس بگیرید، و عکس های با زاویه دید بزرگ را زوم کنید.

هر جزئیات واضح و واضح است

هیچ چیز از اعلام سنسور 20.1 MP فرار نمی کند. با حسگر با وضوح بالا 20.1 MP Super HAD CCD با وضوح بالا عکس بگیرید. تصاویر را با رنگ و وضوح پر جنب و جوش ضبط کنید. حتی زمانی که تصاویر بزرگ را برای چاپ ارسال می نمایید کیفیت این تصویر کاهش پیدا نمی کند.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با ابزار بازیابی ویدیو

ضبط HD آسان است

از تصاویر گرفته تا فیلم با لمس یک دکمه امکان پذیر است. به سادگی دکمه ضبط را فشار دهید تا فوراً فیلمبرداری 720p High Definition فیلمبرداری شود. ضبط در MP4 با سرعت 30 فریم در ثانیه: مناسب برای ویرایش سریع است.

دسته مانند DSLR

H300 از بدنه ای با سبک DSLR برای برخورد با اطمینان برخوردار است. هر بار از یک کنترل راحت و بصری و کنترل آسان برای یک شات ثابت لذت ببرید.

ضبط 360 درجه از ضربه

با یک تماس، عکس خود را به صورت پانوراما بگیرید. منظره واقعی از ویستا خود بگیرید. به سادگی دکمه 360 درجه Sweep Panorama را فشار داده و دوربین را جابجا کنید زیرا یک سری فریم را برای یک تصویر پانوراما در هم می چسباند.

بدون لرزش، عکس های بدون تاری

آزادی عکسبرداری از تصاویر شفاف در پرواز و بدون سه پایه. SteadyShot نوری بطور پویا برای حفظ تمرکز موضوع، حرکات را مقابله می کند. تصاویر زیبا را با کیفیت بالا ضبط می نماید.

آن را ترک نکنید تا حدس بزنید

از تصاویر نزدیک و پرتره به گرگ و میش، سطح و تمرکز به صورت خودکار تنظیم می شود، بنابراین می توانید به سرعت و به راحتی نتایج مورد نظر خود را بدست آورید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + یک =