دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دوربین سونی HX400V با بزرگنمایی نوری 50 برابر

دوربین سونی HX400V با یک بزرگنمایی نوری 50 برابر (بزرگنمایی 100 برابر) عکس های فراموش نشدنی را ضبط کنید. با استفاده از سنسورهای 20/4MP Exmor R® CMOS و پردازنده تصویر BIONZ X for عملکرد بی نظیر را ارائه می دهد و کارایی و دسترسی آن مانند دوربین DSLR بسیار آسان است. تطبیق پذیری اتصال را با استفاده از سوکت چند منظوره داخلی برای اتصال یک فلاش خارجی ، نور ، میکروفون و غیره اضافه شده است.

مشخصات دوربین RX100 VI

سنسور 20/4 MP Exmor R® CMOS

جزئیات را حتی در نور کم هم ثبت کنید. سنسور با نور 20.4 مگاپیکسلی Exmor R® CMOS با نور پس زمینه دارای مناطق گیرنده گسترده ای است تا نور و جزئیات بیشتری را در هر فریم ایجاد کند.

پردازنده تصویر BIONZ X

دوربین سونی با استفاده از پردازنده تصویر BIONZ X عکسبرداری دقیق تر ، کاهش نویز بهتر و حالت عکسبرداری سریعتر، از دیگر قابلیت های این دوربین است. در این دوربین برای ثبت تصاویر با بالاترین کیفیت 3 برابر قدرت بیشتری نسبت به پردازنده قبلی BIONZ دارد.

لنزهای ZEISS®

بزرگنمایی نوری 50 برابر و کیفیت ZEISS® تصاویر درخشان با جزئیات و کنتراست غنی را تضمین می کند. با SteadyShot نوری تثبیت شده است.

بزرگنمایی نوری 50 برابر

مسافت و فاصله تأثیری ندارد. با بزرگنمایی نوری عظیم 50 برابر همه چیز را از نزدیک ثبت نمایید.

SteadyShot نوری

لنزها به صورت ژیروسکوپی حرکت می کنند و حرکات ناشی از تصویر برداری دستی را برای ثبت تصاویر شگفت آور و دقیق در محدوده کانونی جبران می کنند.

این مطلب را از دست ندهید   آیا شاتر در دوربین سونی بدون آینه اهمیت دارد؟

سوژه را دنبال کنید

این دوربین با استفاده از فناوری جدید می تواند سوژه ها را به راحتی دنبال کنید. فریم ها و لنز های این دوربین به راحتی می تواند سوژه را حتی زمانی که حرکت سریع دارد، دنبال کند.

دوربین سونی حرفه ای

DSLR را با کنترل های آسان و استفاده ارگونومیک حس کنید. دکمه ها و ویژگی ها دقیقاً مانند یک دوربین حرفه ای با دقت قرار داده شده و دسترسی به آنها آسان است.

حالت شماره گیری

با شماره گیری حالت می توانید دیافراگم ها را به صورت اولویتی انتخاب کنید.این قابلیت یک شماره گیری، کنترل دستی برای انگشت شست خود را به شما می دهد. کنترل سریع و ساده دستی را بر روی حالت های انتخابی خود قرار دهید.

صفحه LCD

تصاویر را با وضوح  912k نقطه Xtra Fine LCD WhiteMagic ™ 3 در (7.5 سانتی متر) به وضوح نشان دهید.

سوکت چند رابط

طیف وسیعی از لوازم جانبی را به دوربین خود وصل کنید ، مانند فلاش های خارجی ، میکروفن های استودیویی و موارد دیگر. hotshoe برای تقویت تصویر برداری ، قرار داده شده است.

منظره یاب الکترونیکی

منظره یاب الکترونیکی با وضوح 201 نقطه پیش نمایش واضح و واقعی را با پوشش 100٪ فریم به شما می دهد این عملکرد ایده آل برای قاب بندی ، تمرکز و بررسی عکس ها تعبیه شده است. سنسور داخلی شما را به طور خودکار بین صفحه LCD و منظره یاب تغییر می دهد.

عملکرد هوشمندانه در فیلم برداری

برای شروع فیلمبرداری با وضوح فیلم های Full HD ، دکمه فیلم اختصاصی را بزنید. حالت فعال هوشمندانه SteadyShot Optical فیلم ها را حتی در هنگام راه رفتن یا بزرگنمایی ، ثابت و بدون لرزش نگه می دارد.

این مطلب را از دست ندهید   ارورهای دوربین سونی
دوربین سونی HX400V
دوربین سونی HX400V

HD کامل

ضبط با کیفیت Full HD برای فیلم های شفاف و صاف از دیگر قابلیت های این دوربین است می توانید با وضوح تصویر 24 پیکسل برای وضوح تصویر واقعی فیلم بگیرید.

AVCHD

اگر به دنبال تصویربرداری جدی تری می باشید، قالب پیشرفته AVCHD برای فیلم های دقیق و حرفه ای قرار داده شده است.

ایجاد ، اتصال و اشتراک گذاری

فقط یک چیز بهتر از عکس گرفتن عالی ، و به اشتراک گذاری آن است. با Wi-Fi® و NFC داخلی می توانید بهترین عکس های خود را در یک ثانیه به اشتراک بگذارید.  با برنامه از راه دور تلفن های هوشمند همیشه در کنترل باشید.

با Wi-Fi® و NFC به اشتراک بگذارید

از NFC برای برقراری ارتباط با Wi-Fi® برای به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم های خود با دوستان و خانواده استفاده کنید.

تلفن هوشمند خود را به یک کنترل از راه دور تبدیل کنید

تنظیمات را تغییر دهید ، بزرگنمایی کنید و از همه مهمتر ، با برنامه Remote Smartphone یک عکس بگیرید.

اثر تصویر

با استفاده از فن آوری داخلی اثر افکت ، زندگی جدید را در یک تصویر ایجاد کنید. طیف وسیعی از حالت ها وجود دارد که باید انتخاب کنید. حتی باید نرم افزار ویرایش تصویر را نیز بارگیری کنید.

دوربین سونی HX400V
دوربین سونی HX400V

مشخصات دوربین سونی HX400V

  • سنسور 20.4MP Exmor R® CMOS4/20
  • موتور BIONZ X for برای جزئیات عالی و کاهش نویز
  • لنز زوم اپتیکال ZEISS® Vario-Sonnar® T * 50x
  • برنامه های دوربین PlayMemories creativity خلاقیت 5 را گسترش دهید
  • حالت فعال هوشمند SteadyShot و Optical SteadyShot
  • سنسور تایپ: 1 / 2.3 اینچ (7.82 میلی متر) سنسور Exmor R® CMOS
  • تعداد پیکسل ها (اثربخش) تقریبا. 20.4 مگاپیکسل
  • حساسیت (ISO) ISO 80-128006
این مطلب را از دست ندهید   روش جایگزین برای بازیابی فیلم حذف شده از دوربین

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شش =