دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دوربین سونی RX100 IV

اندازه جیبی و پتانسیل Superspeed در این دوربین سونی قرار گرفته است. لحظات شگفت انگیز و سوژه های مختلف را ثبت نمایید. superspeed جدید Sony RX100 IV را از جیب خود بکشید و پتانسیل تصویربرداری بی حد و حصر را از بین ببرید.

دنیای تصویر برداری نوین

به دنیای جدید و باورنکردنی عکسبرداری خوش آمدید. حرکت بسیار آهسته و بسیار سریع  را در دوربین های خود ثبت کنید.  تصاویر با عملکرد سریع و بدون تحریف ضبط می شوند. وضوح تصاویر در شرایط روشنایی روشن مانند گذشته است. در این دوربین به راحتی می توانید وارد قلمرو پنهان تخیل 32000/1 ثانیه ای شوید. در ادامه به توضیح کامل و عملکرد های شگفت انگیز این دوربین خواهیم پرداخت.

فراتر از دید انسان

در داخل دوربین سونی RX100 IV جمع و جور اولین سنسور CMOS انباشته شده با نوع 1.0 متصل به حافظه در جهان می باشد. از آن استفاده کنید تا شگفتی های حداکثر 40x حرکت بسیار آهسته، سوژه های فوق العاده پر سرعت 1.32000 ثانیه ضد انحراف شاتر و فیلم های K4 دستی را ثبت نمایید.

تصویر برداری با سرعت بالا

در این دوربین سونی اولین سنسور CMOS پشته نوع 1.0 جهان با تراشه DRAM قرار گرفته شده است تا به راحتی بتوانید حرکت حداکثر 40x بسیار کند و ضد انحراف شاتر را ثبت نمایید.

ساختار انباشته شده با تراشه DRAM

در زیر پیکسل [1] ذخیره شده ، [2] مدار پردازش سیگنال Hi-Speed ​​از سنسور Exmor® RS CMOS جدید گسترش یافته است ، و [3] تراشه DRAM (حافظه) به بافر داده های عظیم وصل شده است.

این مطلب را از دست ندهید   لنز دوربین FE 100mm F2.8 STF GM OSS

سرعت بالا خواندن (بیش از حد سریع)

به لطف ساختار انباشته شده و سرعت باتری [3] DRAM (حافظه) ، سنسور جدید Exmor® RS CMOS بیش از 5 برابر سرعت خواندن سریعتر را نسبت به مدل های معمولی درک می کند.

شاتر ضد انحراف

dist سرعت زیاد خواندن سنسور که قابلیت شاتر ضد انحراف را فراهم می کند

 انحنای تصویر (عکس [1]) ناشی از پدیده شاتر نورد را تا حد زیادی کاهش می دهد (عکس [2]).

زندگی جدید را با حرکتی 40x بسیار آهسته مشاهده کنید.

در دوربین های حرفه ای ، ضبط فیلم با فریم بسیار بالا (HFR) با سرعت حداکثر 960 فریم بر ثانیه حرکت بسیار کند و حرکات لحظه ای را برای چشم انسان ایجاد می کند. با این سری از دوربین های سونی به آسانی می توانید فیلم ها را به صورت کند و یا به طور معمول slow motion را تهیه نماید.

عکسبرداری با سرعت بالا

شاتر ضد انحراف فوق العاده سریع حداکثر 32000/1 ثانیه  به شما امکان می دهد حرکات بسیار سریع و بدون تحریف تصویر ناشی از نورد شاتر را ضبط کنید.

تصویر برداری در شرایط بسیار روشن

شاتر ضد انحراف فوق العاده سریع به تصویر برداری با دامنه گسترده تا EV19 می رسد. می توانید عکس ها را در شرایط بسیار روشن و حتی با پس زمینه جابجایی عکس بگیرید.

عکسبرداری مداوم با سرعت بالا

علی رغم تعداد بالای MP 20.1 ، دوربین امکان خواندن سریع برای عکسبرداری مداوم تا 16 فریم در ثانیه بدون خاموشی را دارد. بدون هیچ نگرانی می توانید از سوژه هایی که سرعت بالا دارند تصویر و فیلم 4k تهیه نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   بازیابی فیلم حذف شده از دوربین دیجیتال با 4 کلیک

فیلم های 4K

از کلیپ K4 لذت ببرید. این ویژگی به این صورت است که شما  به راحتی می توانید تصاویر را با کیفیت بالا ثبت نمایید و نگران عدم وجود کیفیت مناسب در تصاویر خود نباشید.

روشن ، واضح ، دقیق تر

قابلیت جمع شدن XGA OLED Tru-Finder یک ویژگی ایستادگی در دوربین با این اندازه است.(با توجه به تصویر می توان فهید که لنز قابلیت ایستادگی دارد) با پوشش ZEISS® T * و قابلیت EVF نمایش واضح تصاویر را فراهم می کند.

ویژگی های الهام گرفته از طرفدار

دسترسی آسان به توابع

نظارت انعطاف پذیر

به روزرسانی های قابل بارگیری

برنامه های دوربین PlayMemories عملکرد دوربین شما را افزایش می دهد. قابلیت استفاده را با برنامه های کلیدی مانند Smart Remote Control (برای انتشار شاتر از راه دور از طریق تلفن های هوشمند) ، برنامه های ویرایش و جلوه ها اضافه کنید و با اتصال Wi-Fi® / NFC in در کنار هم کار کنید.

Backup  گیری از تصاویر خود

PlayMemories Online می تواند به راحتی از فیلم ها و تصاویر شما نسخه پشتیبان تهیه نماید. به راحتی می توانید تصاویر به دست آمده را در گوشی هوشمند خود مشاهده نمایید.

توجه: در دسترس بودن این خدمات به منطقه ی زندگی شما بستگی دارد. مثلا در کشور ایران ممکن است بعضی از برنامه ها پشتیبانی نشود.

مشخصات کلی دوربین سونی RX100 IV

  • سنسور تصویر CMOS انباشته نوع 1.0 با تراشه DRAM
  • لنزهای ZEISS® Vario-Sonnar® T * 24-70 mm با دیافراگم 8-2.8
  • موتور BIONZ X for برای جزئیات عالی و کاهش نویز
  • حداکثر 40 برابر حرکت بسیار کند
  • حداکثر 40 برابر حرکت بسیار سریع
  • نوع سنسور 1.0 (52 x 0.35) Exmor RS® CMOS و نسبت ابعاد 3:2
  • تعداد پیکسل ها (موثر) MP1
  • ظاهری کوچک با توانایی های بسیار بالا
این مطلب را از دست ندهید   علائم رایج کارت SD خراب و آسیب دیده

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 15 =