دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ساختار دوربین سونی W800 Compact

یکی از لوازم الکتریکی که برای ثبت لحظات به آن نیاز داریم دوربین ها هستند. با استفاده از دوربین ها به راحتی می توانید تصاویر با کیفیت بالا را تصویر برداری نمایید. در هر شرایط نوری و حرکتی می توانید سوژه را شکار کرده و تصاویر با کیفیت را تهیه نمایید. در دنیا شرکت های متفاوتی وجود دارد که در زمینه ی ساخت دوربین فعالیت می نماید، یکی از این شرکت های موفق شرکت سونی است. این شرکت دوربین های متفاوتی را عرضه کرده است که یکی از این دوربین ها دوربین سونی W800 Compact می باشد. در این مطلب در رابطه با دوربین سونی W800 Compact اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

بیشتر بروید، بیشتر ببینید

بزرگنمایی نوری 5 برابر است. برای وضوح بزرگنمایی که تلفنهای هوشمند نمی توانند مطابقت داشته باشند، بزرگنمایی نوری 5 برابر شما را به عمل نزدیک می کند. به راحتی می توانید تصاویر بسیار دور را ثبت نمایید. در عین حال به راحتی می توان دید که کیفیت تصاویر نیز افت ندارند و با کیفیت می توان تصاویر و سوژه ها را بزرگنمایی کرد.

سنسور Super HAD CCD 20.1 MP

با داشتن حسگر تصویر با وضوح بالا 20.1 MP، زیبایی را در هر صحنه ضبط کنید.

لنزهای با زاویه دید 26 میلی متر

با لنزهایی با زاویه دید 26 میلیمتر، تمام صحنه را نه تنها بخشی از آن ضبط کنید.

طراحی سبک و زیبا

عکاسی دقیق با قابلیت حمل یک تلفن هوشمند مطابقت دارد. W800 کوچک است، عکسهای عالی می گیرد، در حین انجام کار خوب به نظر می رسد و مرتباً به جیب شما می رود. این دوربین کاربردی و ظریف به راحتی درون جیب جای می شود. با وجود بدنه ی مقاوم امکام شکستگی بسیار کم است.

این مطلب را از دست ندهید   عدم روشن شدن DSLR

یک رنگ انتخاب کنید

رنگ بندی این دوربین بسیار محدود است از میان دو رنگ شیک – نقره و سیاه – انتخاب کنید.

فلاش پیشرفته

حساسیت افزایش یافته در خانه، هنگام غروب، یا هنگام شب – به معنای عکس هایی با ظاهری روشن تر است. به همین دلیل در هنگام روشنایی بسیار کم نیز می توان وضوح سوژه را به راحتی مشاهده نمود.

فاصله تمرکز ماکرو 5 سانتی متر

فاصله فوکوس ماکرو 5 سانتی متر به شما امکان می دهد سوژه خود را با وضوح هرچه تمام تر تهیه نمایید.

گرفتن عکس فقط آسان شد

عکسبرداری از عکس ها و فیلم های عالی با W800 آسان است. دکمه ها برای سهولت استفاده قرار گرفته اند، و یک دکمه فیلم اختصاصی فیلمبرداری را ساده می کند. صفحه نمایش نمایشگر Clear Photo LCD با وضوح 2.7 رنگی به شما امکان می دهد عکس های خود را مشاهده کرده و فیلم ها را با حداقل تلاش پخش کنید.

شلیک با وضوح HD

W800 تصاویر صاف و واضح را در لحظه ضبط می کند. کافی است یک دکمه را فشار داده و تصاویر 720 HD عاری از تاری را با صدای دیجیتال ضبط کنید. به راحتی می توانید تصاویر زیبا را با کیفیت بالا ثبت نمایید.

با Photo Effect خلاق شوید

با استفاده از فن آوری داخلی اثر افکت، زندگی جدید را در یک تصویر تنفس کنید. طیف وسیعی از حالت ها وجود دارد که باید انتخاب کنید – حتی لازم نیست نرم افزار ویرایش تصویر را بارگیری کنید.

تعداد بیشتری از پانوراما را ضبط کنید

دکمه را فشار داده و دوربین را از یک طرف به طرف دیگر بکشید. دوربین شما بطور خودکار یک قاب پشتی با سرعت بالا را به هم وصل می کند تا یک تصویر پانوراما ایجاد کند.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه بازیابی عکس های حذف شده از دوربین های DSLR

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =