دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ساختار لنز دوربین FE 24–105 mm F4 G OSS Lens

لنز ها برای گرفتن تصاویر زیبا و جذاب بسیار لازم و ضروری هستند. دوربین با استفاده از یک لنز با قدرت می تواند تصاویر خارق العاده ای را تهیه نماید. لنز ها می توانند قدرت تصویر برداری را افزایش داده و بر قدرت زوم و بزرگنمایی نیز تاثیر ویژه ای داشته باشند. شرکت ها و کمپانی های متعددی در ساخت لنز دوربین فعالیت دارند که یکی از این شرکت ها، شرکت سونی می باشد. این توانسته لنز دوربین FE 24–105 mm F4 G OSS Lens را طراحی نماید که در ادامه در رابطه با کیفیت تصویر برداری این لنز اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

بزرگنمایی کم حجم، سبک و جامع

از 24 میلی متر تا 105 میلی متر و دیافراگم F4 در سراسر زوم، لنزهای G با کارایی بالا، کیفیت تصویر بالایی را ارائه می دهند. علاوه بر عملکرد نوری برجسته، از طراحی کم حجم و سبک برای قابلیت حمل و تحرک متناسب با سیستم E-Mount برخوردار است. AF سریع، دقیق AF و قابلیت اطمینان بالا به کاربردهای وسیع این لنزهای بزرگنمایی اضافه می کنند.

تصویربرداری عالی از گوشه به گوشه در سراسر محدوده زوم

اپتیک های پیشرفته با وضوح بسیار زیاد گوشه و گوشه به گوشه گوشه در تمام محدوده زوم دست می یابند. چهار عنصر کروی به طور موثری باعث کاهش ناهنجاری ها می شوند، در حالی که عناصر شیشه ای ED (پراکندگی فوق العاده کم) میزان انحراف کروماتیک را به حداقل می رسانند. دیافراگم دایره ای و شکل ناهمواری کروی با دقت کنترل شده، پتانسیل بیان را با بوکه پس زمینه زیبا و صاف و نکات برجسته طبیعی ایجاد می کند که وضوح و وضوح فوق العاده در فوکوس را تکمیل می کند.

این مطلب را از دست ندهید   تنظیمات دیافراگم در دوربین

یک راه حل تک لنز برای عکسبرداری با موبایل و همه کاره

عملکرد نوری عالی و نسبت بزرگنمایی زیاد در یک طرح سبک و کم وزن با وزن تنها 23.4 اونس (663 گرم) قرار گرفته است. این طرح برای اجزای برجسته سیستم و سهولت در دستیابی به سیستم های E-Mount گسترش یافته است. این لنز با کارایی بالا به شما امکان می دهد طیف گسترده ای از سوژه ها و موقعیت ها را شلیک کنید. حداقل فاصله فوکوس 1.25 فوت (0.38 متر) و تثبیت کننده تصویر نوری داخلی باعث تطبیق پذیری همه جانبه می شود.

ثابت F4 و AF سریع، دقیق و آرام برای عکس ها و فیلم ها

حداکثر دیافراگم روشن و ثابت F4 در کل دامنه بزرگنمایی حتی در صورت تغییر فاصله کانونی، باعث روشنایی نمی شود. سیستم درایو AF مستقیم درایو SSM (DDSSM) سونی تمرکز سریع، دقیق و آرام را ارائه می دهد. یک طراحی نوری دقیق، تنفس تمرکز را به حداقل می رساند. همه اینها باعث می شود FE 24-105mm F4 G OSS یک انتخاب عالی برای استراحت ها و فیلم ها باشد.

قابلیت اطمینان و عملکرد حرفه ای

روکش فلورین موجود در قسمت جلوی آن مانع از چسبیدن آلاینده ها از قبیل روغن ها، آهک ها و آب به قسمت جلوی لنز می شود و در صورت اتصال به سطح لنز، حذف آنها راحت تر می شود. دکمه نگه داشتن مقاومت در برابر گرد و غبار و رطوبت، و دکمه نگهدارنده تمرکز قابل تنظیم، بیشتر به عملکرد و قابلیت اطمینان حرفه ای کمک می کند.

پیکربندی لنز

طراحی لنز G سونی بی عیب و نقص بر تعادل مطلوبی بین رزولوشن بالا و پس زمینه زرق و برق دار بوکه تأثیر می گذارد و می تواند باعث تقویت دید هنرمند شود.

این مطلب را از دست ندهید   لنز دوربین FE 85mm F1.8

[1] لنزهای پیشرفته کره ای (لنزهای AA)

[2] لنزهای آسفریک

[3] شیشه ED

حلقه زوم / 2. سوئیچ حالت فوکوس / 3. حلقه تمرکز / 4. دکمه نگه داشتن تمرکز / 5. سوئیچ جبران خسارت

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 10 =