دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ساختار لنز دوربین FE 35 mm F1.8

یکی از لوازم مهمی که برای ثبت لحظات و حالات به آن احتیاج داریم دوربین ها می باشند. دوربین های عکاسی به راحتی می توانند لحظات را با کیفیت بسیار بالا و زیبا ثبت نمایند. در کنار اهمیت دوربین، لنز ها نیز نقش پررنگی دارند. با وجود یک لنز با کیفیت ثبت تصاویر نیز بسیار آسان و ویژه انجام می پذیرد. لنز ها در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی وجود دارند و شرکت های متفاوتی در حال حاضر مشغول به ساخت آن ها می باشند. شرکت سونی یکی از شرکت های برتری است که لنز ها با کیفیت را وارد بازار می نماید. یکی از این لنز ها ، لنز دوربین FE 35 mm F1.8 می باشد که در ادامه در رابطه با ویژگی های آن اطلاعاتی را در اختیار شنا قرار می دهیم.

یک سرعتی سریع و همه کاره برای همه موارد

ارائه کیفیت تصویر برجسته حتی در حداکثر دیافراگم F1.8 ، این لنز 35 میلی متری کم وزن و سبک برای دوربین های فول فریم یک انتخاب همه کاره برای همه چیز است ، از عکاسی تبلت گرفته تا فضای بیرون عالی. عملکرد AF سریع ، دقیق ، بی صدا و ردیابی قابل اعتماد AF ، آن را برای فیلمبرداری و عکس گرفتن مناسب می کند.

کم حجم و سبک وزن با پوشش کامل قاب

به لطف طراحی اپتیکال نوری ، این لنز با دیافراگم بزرگ وزن تنها 9.9 اونس (280 گرم) وزن دارد و قطر آن فقط 65.6 میلی متر با طول 73 میلی متر است. این راحتی و تحرک با کیفیت تصویر فوق العاده ارائه می شود که آن را به یک انتخاب عالی برای هر دو عکس و فیلم انتخاب می کند. این لنز با قاب کامل است ، اما همچنین با بدنهای APS-C به خوبی تعادل دارد ، فاصله کانونی معادل 52.5 میلی متر را فراهم می کند که برای عکس های پرتره و عکس های فوری ایده آل است.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعمیر ccd دوربین

وضوح بالای گوشه به گوشه از وسیع ترین دیافراگم

یک عنصر کروی به صورت استراتژیک در طراحی پیشرفته این لنز برای سرکوب انحراف نوری و دستیابی به وضوح بالا درست در حاشیه تصویر اجرا شده است. بوک صاف در صورت نیاز با مکانیسم دیافراگم مدور 9 پره ای که به نکات برجسته طبیعی کمک می کند ، موجود است. حداقل فاصله فوکوس 0.73 فوت (0.22 متر) و حداکثر بزرگنمایی 0.24x باعث می شود این لنز برای کلوزآپ نیز مفید باشد.

متنوع و قابل اعتماد برای طیف وسیعی از موقعیت های عکسبرداری

دکمه نگه داشتن فوکوس راحت نه تنها امکان کنترل نگه داشتن فوکوس را فراهم می کند ، بلکه می تواند از دیگر منوهایی که از طریق بدنه دوربین به آن دسترسی دارید به انواع دیگر عملکردها نیز اختصاص دهید. این لنز همچنین دارای سوئیچ حالت فوکوس است که امکان جابجایی فوری بین فوکوس خودکار و دستی را فراهم می کند. یک طراحی مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت اطمینان از حداکثر اطمینان در محیط های تیراندازی به چالش کشیدن.

آرام و قابل ردیابی AF برای فیلم ها و همچنین عکس های ثابت

عمق محدود میدان موجود در دیافراگم گسترده F1.8 باعث می شود تمرکز بسیار مهم باشد. واکنش سریع و دقت بالای سیستم درایو خطی موتور لنز AF ، عملکرد فوکوس خودکار سریع ، دقیق و آرام را تضمین می کند. عملکرد برجسته AF نه تنها برای عکسها ، بلکه برای فیلمهایی که “wobbling” برای کنترل تمرکز مداوم ظریف استفاده می شود ، موجود است.

پیکربندی لنز

عملکرد نوری چشمگیر برای دوربین های سونی ، مهندسی دقیق برای تطبیق پذیری و قابلیت اطمینان در طیف گسترده ای از برنامه ها می باشد.

این مطلب را از دست ندهید   دوربین سونی WX500

[1] لنزهای آسفریک

  1. حلقه تمرکز
  2. دکمه نگه داشتن فوکوس
  3. سوئیچ حالت فوکوس
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − یک =