دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اکنون روش های مختلفی را یاد گرفته اید که به شما کمک می کند فیلم های دوربین دیجیتال حذف شده خود را بازگردانید. برای جلوگیری از خطا، اطلاعات بیشتری در مورد ویدیوهای دوربین کسب کنید.

شماره 1 برای دانستن نحوه ذخیره فیلم ها در دوربین دیجیتال

وقتی فیلم‌ها را با دوربین دیجیتال ضبط می‌کنید، بلافاصله پس از ضبط روی دوربین شما ذخیره می‌شوند، اما آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چگونه این فیلم‌ها ضبط و ذخیره می‌شوند.

دوربین دیجیتال شما مانند هر دوربین فیلمبرداری معمولی است، اما عملکرد آن کاملاً متفاوت است. هنگامی که دکمه ضبط ویدیو را فشار می دهید، یک دیافراگم در جلوی دوربین باز می شود و نور لنز به داخل جریان می یابد. این فرآیند همانند سایر دوربین های فیلمبرداری معمولی است.

روند با اینجا متفاوت است. هیچ فیلمی در دوربین وجود ندارد، اما تجهیزات الکترونیکی وجود دارد. پرتوهای نور را می گیرد و آنها را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند و صحنه را ضبط می کند تا آن را ذخیره کند.

شماره 2 برای دانستن. چگونه فیلم های دوربین خود را ضبط و ذخیره کنید

تصویربرداری مرحله مهمی در فرآیند فیلمبرداری است. همه چیز در مورد گرفتن بهترین ویدیو با بهترین تنظیمات است تنها در این صورت می توانید از تماشای این خاطرات ارزشمند در هر مقطعی از زندگی خود لذت ببرید.

قبل از فشار دادن دکمه ضبط ویدئو در دوربین دیجیتال خود، ابتدا تمرکز را در دستان خود بگیرید. ویژگی دوربین فوکوس خودکار خوب است، اما فوکوس دستی به همان اندازه مهم است. ممکن است بخواهید همه چیز را در یک زمان ضبط کنید، اما ممکن است دوربین را بیش از حد داغ کند، بنابراین سعی کنید در سکانس‌های نسبتاً کوتاه عکس‌برداری کنید تا یک ویدیوی جالب بسازید.

این مطلب را از دست ندهید   نرم افزار ریکاوری درایو بیتلاکر M3 Bitlocker

از لنزهای مختلف برای ایجاد عکس‌های عالی استفاده کنید و سرعت شاتر را انتخاب کنید تا ویدیویی با حداقل تاری برای تجزیه و تحلیل دقیق زندگی واقعی داشته باشید.

شماره 3 برای دانستن چگونه فیلم های خود را از دوربین به کامپیوتر منتقل کنید

بهترین راه برای ایمن نگه داشتن یک کپی از ویدیوهای گرفته شده در رایانه است. اما باید ویدیوها را با دقت به رایانه منتقل کنید تا از هرگونه خرابی یا از دست دادن داده جلوگیری کنید.

هنگامی که دوربین یا کارت حافظه را به رایانه خود متصل می کنید، مانند هر درایو خارجی دیگری عمل می کند. کامپیوتر حرف درایو را به آن می دهد. پس از برقراری ارتباط، مراحل زیر را انجام دهید:

مرحله 1: روی “رایانه من” کلیک کنید و درایو را که دوربین یا کارت حافظه متصل شده شما را نشان می دهد باز کنید.

مرحله 2: روی پوشه DCIM کلیک کنید، تمام ویدیوهایی که در دوربین ذخیره شده اند را مشاهده خواهید کرد.

مرحله 3: موارد مورد نظر را کپی کرده و به کامپیوتر منتقل کنید. اگر می‌خواهید همه را کپی کنید، ctrl + A را فشار دهید و فایل‌ها را در محل مورد نیاز در رایانه جای‌گذاری کنید.

شماره 4 برای دانستن نکاتی برای حرفه ای جلوه دادن ویدیوها

با فیلمبرداری در نور زیاد، کیفیت ضبط ویدیوهای دوربین خود را بهبود بخشید. همیشه روی فیلم برداری در پس زمینه تمیز و با صدای واضح تمرکز کنید و سعی کنید دوربین خود را ثابت نگه دارید. هیچ کس دوست ندارد ویدیوهای لرزان را ببیند.

در حین عکاسی، سوژه خود را در وسط قرار دهید و سعی کنید از زوایای مختلف عکاسی کنید تا بهترین عکس ها را ثبت کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تمیز کردن سنسور D

مقالات مرتبط:

اتصال دوربین به کامپیوتر

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + یک =