دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بازیابی داده های از دست رفته در دوربین سونی

بازیابی داده های از دست رفته پس از تعمیر SD کارت، ارزان می باشند و از این رو می توانید برای جلوگیری از این مشکل آن را جایگزین کنید. اگر متوجه شدید که نوشتن عکس‌ها زمان بر است، می‌توانید از کارت حافظه پیشرفته‌ای استفاده کنید که سرعت انتقال بالاتری دارد، به سرعت بخشیدن به کار کمک می‌کند. اگر کارت هنوز فقط کپی هایی از عکس‌ها دارد یا اگر عکس ها و فیلم ها ضبط شده خود را کاملاً گم کرده اید، می توانید از ابزار محبوب بازیابی عکس استفاده کنید. این ابزار مطمئناً به شما کمک می کند تا فایل های رسانه ای ناپدید شده و یا حذف شده را از کارت SD دوربین سونی بازیابی کنید که برای آموزش کلی برای بازیابی داده های از دست رفته پس از تعمیر SD کارت، ادامه این مطلب را دنبال کنید. این ابزار بازیابی با هر دو سیستم عامل ویندوز و همچنین سیستم عامل مک سازگار است. بنابراین، به سادگی آن را از دکمه های زیر مطابق با طاقچه خود دانلود و نصب کنید.

مراحل بازیابی اطلاعات از دست رفته از کارت SD دوربین سونی

مرحله 1: مکان مورد نظر را انتخاب کنید

ابتدا درایو، رسانه خارجی یا حجمی را که می خواهید فایل های رسانه ای حذف شده را از آن بازیابی کنید، انتخاب کنید. پس از انتخاب، بر روی اسکن کلیک کنید.

بازیابی داده های از دست رفته پس از تعمیر SD کارت

مرحله 2: پیش نمایش فایل های رسانه ای بازیابی شده

در مرحله بعد، می توانید پیش نمایش فایل های رسانه ای قابل بازیابی را پس از تکمیل فرآیند اسکن مشاهده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   چگونه از لنز دوربین مراقبت کنیم؟
بازیابی داده های از دست رفته
بازیابی داده های از دست رفته

مرحله 3: بازیابی فایل های رسانه ای

در نهایت می توان تصاویر، فایل‌های صوتی و ویدیویی را که قصد بازیابی دارید را انتخاب کنید و بر روی گزینه بازیابی کلیک کنید تا در محل مورد نظر ذخیره شوند.

بازیابی داده های از دست رفته دوربین
بازیابی داده های از دست رفته دوربین

چه زمانی دوربین سونی جدید بخریم؟

با این حال، چندین خطا و مشکلات دوربین سونی دیگر وجود دارد که انجام آن توسط خودتان غیرممکن است. از این رو، تعمیرگاه ها و مراکز خدمات دوربین سونی های زیادی وجود دارد اما معمولاً تعمیرات آن بسیار گران تمام می شود که در این شرایط، خرید یک دوربین سونی جدید گزینه بهتری خواهد بود.

حال ما برای پاسخ گویی به سوال شما، چند سناریوی مهم را انتخاب کرده ایم که سؤال شما را در مورد زمان خرید دوربین سونی جدید روشن می کند.

  • زمانی که تعمیر دوربین سونی از قیمت اصلی دوربین سونی گران تر است: در نظر بگیرید که دوربین سونی شما شکسته یا آسیب دیده است و تعمیر آن بیشتر از خود دوربین سونی هزینه دارد. می توانید با تعمیرگاه دوربین سونی خود تأیید کنید و سپس می توانید تصمیم بگیرید که آیا دوربین سونی جدید را انتخاب کنید یا خیر. می توانید نسخه قدیمی دوربین سونی را خریداری کنید که به شما کمک می کند در هزینه خود صرفه جویی کنید.
  • وجود مشکل در سنسور های دوربین: در این مورد نیز رفع مشکلات سنسور سخت و بسیار پرهزینه است. شما ممکن است برای جایگزینی بروید اما دوباره قیمت را پیدا کنید و تخمین بزنید. اگر خیلی گران است، می توانید به دنبال یکی جدید بروید.
  • زمانی که مدل گوشی شما قدیمی ست: اگر دوربین سونی شما مشکل دارد و نمی توانید عکسی با بهترین کیفیت بگیرید، بهترین گزینه ارتقاء آن است. در چنین شرایطی باید یک دوربین سونی دیجیتال جدید یا دوربین سونی DSLR مدل قدیمی خریداری کنید که امکان دارد از بهبود کیفیت شگفت زده شوید؛ زیرا دوربین سونی های دیجیتال در 5 سال گذشته با آخرین فناوری تغییر یافته اند.
این مطلب را از دست ندهید   قارچ خوردگی لنز دوربین

مقالات مشابه:

عدم ریکاوری هارد دیسک

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + شانزده =