دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نرم افزار بازیابی کارت حافظه . چگونه فایل های پاک شده را از کارت حافظه بازیابی کنیم؟ چگونه فایل های پاک شده را از کارت SD به صورت رایگان بازیابی کنیم؟ نرم افزار بازیابی کارت حافظه رایگان EaseUS می تواند به شما کمک کند. آن را دانلود کنید و از آن برای بازیابی رایگان عکس های پاک شده از کارت های حافظه استفاده کنید. بازیابی فایل های پاک شده از کارت های حافظه و کارت های SD فقط 3 مرحله طول می کشد.

نرم افزار بازیابی کارت حافظه

بهترین نرم افزار بازیابی کارت حافظه رایگان

ابزار بازیابی اطلاعات EaseUS بهترین نرم افزار بازیابی کارت حافظه برای بازیابی اطلاعات از دست رفته/حذف شده است. این نرم افزار بازیابی رایگان در بازیابی فایل هایی که از بین رفته، پنهان یا حذف شده اند، تخصص دارد. اگر فایل های شما گم شدند، نیازی به وحشت نیست. با استفاده از این نرم افزار آسان می توانید داده ها را به راحتی بازیابی کنید.

موقعیت های پشتیبانی شده

بازیابی حذف شده، بازیابی فرمت شده، بازیابی خرابی سیستم عامل، بازیابی حمله ویروس، بازیابی اطلاعات سطل بازیافت، بازیابی اطلاعات پارتیشن از دست رفته و بازیابی RAW.

برندهای پشتیبانی شده

Nikon، Canon، Kodak، FujiFilm، Casio، Olympus، Sony، Samsung، Panasonic، SanDisk، Lexar، Transcend، Toshiba، Kingston، Verbatim و غیره.

انواع فایل های پشتیبانی شده

DOC/DOCX، XLS/XLSX، PPT/PPTX، PDF، و غیره. JPG/JPEG، TIFF/TIF، PNG، BMP، GIF، PSD، و غیره. AIF/AIFF، MP3، WAV، WMA، MID، MKV، WMV، و غیره ایمیل: PST، DBX، EMLX، و غیره.

موارد پشتیبانی شده از دست دادن داده

کامپیوتر/لپ تاپ، هارد دیسک، حمله و SSD. یک درایو USB، کارت میکرو، کارت CF/SD، کارت حافظه، درایو قلم، SDHC، SDXC، UHS-I، و UHS-II و غیره. دوربین فیلمبرداری، دوربین دیجیتال، پخش کننده موسیقی و پخش کننده ویدیو.

این مطلب را از دست ندهید    7 مشکل شایع فوکوس دوربین

نحوه بازیابی فایل های پاک شده از کارت حافظه

نرم افزار بازیابی کارت حافظه EaseUS در تمامی موارد از دست دادن اطلاعات مفید است. این می تواند به شما کمک کند عکس های کارت حافظه و سایر فایل های مهم را به راحتی و به سرعت بازیابی کنید. هنگامی که این نرم افزار رایگان بازیابی اطلاعات را دانلود و نصب کردید، می توانید بلافاصله روند بازیابی را شروع کنید. در اینجا مراحل آسان برای بازیابی فایل های پاک شده از کارت SD یا کارت حافظه وجود دارد.

برای بازیابی رایگان فایل های پاک شده از کارت SD یا کارت حافظه، این مراحل را دنبال کنید:

  • مرحله 1. کارت SD، کارت حافظه، یا کارت CF را به رایانه خود وصل کنید و نرم افزار بازیابی کارت حافظه EaseUS را بر روی رایانه خود راه اندازی کنید. کارت SD در بخش Devices فهرست می شود. کارت SD را انتخاب کنید و روی “اسکن” کلیک کنید تا جستجوی داده های از دست رفته خود را شروع کنید.
  • مرحله 2. نرم افزار به طور خودکار اسکن را آغاز می کند. اسکن به اندازه کافی قدرتمند است تا تمام فایل های گم شده ای را که حتی نام فایل ها را گم کرده اند، پیدا کند. پس از فرآیند اسکن، می توانید موارد حذف شده را از پانل نمای درخت در سمت چپ پیدا کنید. سپس، اگر به دنبال نوع خاصی از فایل مانند عکس، اسناد، ویدیو یا ایمیل هستید، روی «فیلتر» کلیک کنید.
  • مرحله 3. برای پیش نمایش محتوا می توانید مستقیماً روی فایل ها دوبار کلیک کنید. پس از این، می‌توانید فایل‌های مورد نظر را انتخاب کنید و روی «بازیابی» کلیک کنید تا آنها را در یک مکان امن در رایانه شخصی یا سایر دستگاه‌های ذخیره‌سازی خارجی بازیابی کنید.
این مطلب را از دست ندهید   نحوه بازیابی ویدیوهای حذف شده برای همیشه از رایانه

نکاتی برای بازیابی موفق کارت حافظه رایگان

بازیابی اطلاعات از کارت حافظه درست مانند بازیابی اطلاعات از هر دستگاه دیگری است. همین قانون صدق می کند:: داده ها را از دست می دهید و سپس داده ها را بازیابی می کنید. هیچ تغییری در کارت حافظه ای که می خواهید فایل ها را از آن بازیابی کنید، ایجاد نکنید.

ممکن است در نهایت داده‌های جدیدی را روی دستگاه بنویسید، که به فایل‌های قدیمی یا حذف شده آسیب می‌زند یا بازنویسی می‌کند و منجر به از دست رفتن دائمی داده‌ها می‌شود. به این معنا که هر چه سریعتر بازیابی کارت SD را شروع کنید، شانس بیشتری برای بازیابی عکس ها، فایل های رسانه ای و فایل های تصویری خود خواهید داشت.

علاوه بر این، از هیچ نرم افزار بازیابی کارت SD رایگانی که آنلاین پیدا می کنید، استفاده نکنید، به خصوص نرم افزاری که امنیت و امنیت فایل های مهم شما را حفظ نمی کند. از بهترین نرم افزار بازیابی کارت SD — EaseUS Data Recovery Wizard استفاده کنید که بازیابی کارت حافظه را با چند کلیک آسان می کند.

پیشنهاد مطالعه: چند مرحله ساده ریکاوری کارت SD

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − شش =