دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دوربین سونی WX500 با بزرگنمایی نوری 30 برابر

با این دوربین سونی بهترین عکس های خود را بگیرید و حتی بهتر به نظر برسید. بار دیگر شرکت سونی با دوربین WX500 به راحتی توانست مشتریان خود را شگفت زده کند. با این دوربین سلفی خود را بهبود بخشید و آن را نیز آسان کنید. یک مانیتور LCD با شیب 180 درجه به راحتی می تواند گرفتن سلفی را برای شما آسان کند. با جدیدترین دوربین سونی WX500 و کوچکترین دوربین جهان که حاوی عملکرد دور از لنز زوم اپتیکال ZEISS® 30x است آشنا شوید. با داشتن توانایی خلاقانه بسیار زیاد برای تصویر برداری ، کیفیت تصویر بیشتری در هر تصویر ثبت خواهید کرد.

کیفیت جامع تصویر

هم افزایی سنسور تصویر CMOS با کارایی بالاتر ، پردازنده تصویر و لنزهای افسانه ای جدیدترین پیشرفت های نوری و مهندسی را به شکلی شگفت آور و کم حجم ارائه می دهد.

دورتر ، نزدیکتر و گسترده تر

لنزهای زوم اپتیکال ZEISS® Vario-Sonnar T * 30x اپتیک های با دقت بالا را برای ثبت تصاویر شفاف ، دقیق و دست نخورده را با لنز 24-720 میلی متر گسترش می دهد.

اپتیک مشهور ZEISS®

کیفیت افسانه ای ZEISS® وضوح درخشان ، کنتراست غنی را ارائه می دهد.

سنسور Exmor R® CMOS

یک سنسور کم نور Exmor R® CMOS با 18.2 مگاپیکسل مؤثر برای جزئیات بیشتر در هر عکس ، نور بیشتری را به خود اختصاص می دهد.

موتور پردازش تصویر BIONZ X

اکنون در تصاویر با پراش و نویز کمتر ، جزئیات و رنگ واقعی تری تولید کنید.

این مطلب را از دست ندهید   دوربین سونی α6400

رضایت از سلفی

اکنون ، راحت تر از همیشه عکس های سلفی ، پرتره و سایر موارد با انعطاف پذیری که مانیتور LCD تمام شیب ، عملکردهای قابل تنظیم و روتوش عکس آسان فراهم کنید.

سلفی

مانیتور LCD با وضوح بالا در دوربین پشت می تواند تا 180 درجه کج شود ، بنابراین می توانید قبل از عکس گرفتن ، تصویر خود را در این صفحه ی نمایشگر مشاهده نمایید.

زیباسازی پرتره ها

برای روت کردن ظاهر افراد در عکس ها ، می توانید از Beauty Effect برای صاف کردن پوست ، رنگ پوست ، لکه دار شدن پوست بیش از حد براق ، چشم ها و چشم های درخشان تر استفاده کنید.

عمل بصری

Photo Creativity mode به شما امکان می دهد با تغییراتی ساده و شهودی در تنظیمات روشنایی ، رنگ ، شادابی و جلوه تصویر ، ظاهر عکس و فیلم را تغییر دهید.

دسترسی سریع

شش دکمه / کلید قابل تنظیم شامل دکمه عملکرد می باشد که می توان تا 12 تابع که به طور مرتب استفاده می شود اختصاص داد ، و پنج دکمه / کلید که می توان به هر یک تابع خاصی را اختصاص داد.

دوربین سونی WX500
دوربین سونی WX500

AF سریع هوشمند و دقیق

یک الگوریتم ردیابی شیء مکانی بهبود یافته ، درایو لنز را بهینه تر و دقیق تر انجام می دهد تا AF را سریع تر ، برای گرفتن لحظه های زودگذر با سهولت تر انجام دهید.

ظرفیت بالای باتری

Sony WX500 با داشتن ظرفیت بالای باتری ، قابلیت اتصال برای به اشتراک گذاری موبایل و طراحی هوشمند و جمع و جور ، فوق العاده آسان است و در طولانی مدت ، هر کجا که هستید ، از عکس برداری لذت ببرید.

این مطلب را از دست ندهید   مشخصات دوربین RX100 V

اشتراک با سهولت و به دست آوردن کنترل از راه دور

اتصال Wi-Fi® با تلفن های هوشمند iOS و Android for برای کنترل دوربین از راه دور و اشتراک گذاری ویدئویی بسیار آسان است. علاوه بر پشتیبانی Wi-Fi برای اتصال به تلفن های هوشمند ، فناوری NFC (نزدیک ارتباطات میدانی) را برای تلفن های هوشمند و تبلت های Android compatible سازگار فراهم می کند. کاربران برای اتصال فقط به گوشی لمسی نیاز دارند.

پرتره های زیباتر

برنامه های دوربین PlayMemories شامل بهترین عکس های پرتره برای اضافه کردن جلوه های روشن کننده و نرم کننده به پوست و جلوه های درخشان چشمگیر در عکس های سلفی و پرتره است.

توجه: در دسترس بودن خدمات به منطقه ای که در آن زندگی می کنید بستگی دارد. مثلا در کشور ایران ممکن است برنامه هایی پشتیبانی نشود.

بهترین پرتره من

اثرات نرم کننده و روشن کننده پوست را اضافه کنید.

کنترل از راه دور هوشمند

به راحتی می توانید عکس هایی که تهیه کرده اید را با موبایل اشتراک بگذارید.

همگام سازی با تلفن هوشمند

عکس ها را پس از تهیه کردن به طور خودکار به دستگاه تلفن همراه منتقل کنید.

رنگ خود را انتخاب کنید

دوربین سونی WX500 در این سری از رنگ های دیگر نیز برای ساخت استفاده کرده است. پس بدون هیچ معطلی و درنگ رنگی را انتخاب کنید که متناسب با سبک شما باشد: سیاه ، سفید یا قرمز.

دوربین سونی WX500
دوربین سونی WX500

مشخصات دوربین سونی WX500

  • لنزهای زوم اپتیکی ZEISS® Vario-Sonnar® T * 30x برای تصاویر فوق العاده روشن
  • سنسور MP Exmor R® CMOS2/18 برای کیفیت بالاتر تصویر حتی در تاریکی
  • موتور پردازش تصویر BIONZ X detail جزئیات بیشتری را با صدای کمتری ارائه می دهد
  • ال سی دی شیب 180 درجه برای قاب بندی آسان از عکس های سلفی / عکس های کم موقعیت
  • جلوه زیبایی اثر برای مرتب کردن ظاهر افراد در عکس ها ، توسط درجه
  • حسگر TYPE : 1 / 2.3 اینچ (7.82 میلی متر) سنسور Exmor R® CMOS
  • تعداد پیکسل ها (اثربخش) MP2/18
  • حساسیت (ISO) ISO 80-12800
این مطلب را از دست ندهید   ریست کردن دوربین
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =